Ja maar respect voor ouderen en zoquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we hopen dat Lim er snel uit ligt
Helemaal geen zin in
Ik zou het Lim van harte gunnen maar ik wil op tijd naar bedquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja maar respect voor ouderen en zo
Dan zit je op deze avond sowieso verkeerdquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het Lim van harte gunnen maar ik wil op tijd naar bed
Als ze nou al die trage spelers eens in de middagsessie doen. Dan hoeven we niet zo lang te wachten tot de avondsessie begint en kunnen we wel vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het Lim van harte gunnen maar ik wil op tijd naar bed
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we hopen dat Lim er snel uit ligt
Helemaal geen zin in
Ik wil Nijman Sedlacek zien en daarna is het mooi zoquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan zit je op deze avond sowieso verkeerd
Eens.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil Nijman Sedlacek zien en daarna is het mooi zo
Paul Lim is puur. Nijman is een matchfixende oplichter.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil Nijman Sedlacek zien en daarna is het mooi zo
Bovendien heeft Lim de eerste auto nog zien rijden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Paul Lim is puur. Nijman is een matchfixende oplichter.
Komt goed, De Graaf kan helemaal niet tegen dit tempoquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Hup Lim, nu moet je je leg houden!
Als hij op dit tempo door gooit ziet hij zometeen de laatste auto ook nog wegrijdenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bovendien heeft Lim de eerste auto nog zien rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |