Ah joh. Lekker als groep afzien op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Paul deze ook pakt, mag van mij wel afgelopen zijn namelijk
Akkoordquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ah joh. Lekker als groep afzien op de zaterdagavond.
We moeten nog drie potjesquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ah joh. Lekker als groep afzien op de zaterdagavond.
Je mag geen brownie meer zeggen, het is African American.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens donkere melk gehad van een brownie?
Moet morgen mijn auto uit stofzuigen als hoogtepunt. Ik kan heel de nacht door.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten nog drie potjes
En de komende twee zijn wel leuk
Ik mag naar Harrie Jekkersquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Moet morgen mijn auto uit stofzuigen als hoogtepunt. Ik kan heel de nacht door.
Ik moet morgen Ajax-Feyenoord kijkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Afscheidsconcertenreeksquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
1 van de weinige waar ik heen zou willen, jaloers.
Je kunt ook bepalen geen voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet morgen Ajax-Feyenoord kijken
Hopelijk is deze wedstrijd dan nog bezig
Dat was ook mijn planquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |