Vincent, ben jij het?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Graaf is de beste Nederlandse darter aller tijden en de enige reden dat de PDC nog bestaat.
Toch pijnlijk dat jullie nog niet 1% weten van wat er achter de schermen gaande is en wie en wat het daadwerkelijke kwaad is.
Ik pak hierna een heerlijke rum die gerijpt is op bourbon en cognac vaten, heerlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wij drinken nu een Roemeense stout
Apocrypha op Maple Syrup en Barbados Rum vaten gerijpt
Thee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat drinken jullie bij deze pot?
IJskoud met blokjes ijs.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En zo hoort het! Op huiskamer temperatuur?
Wij zouden een keer moeten gaan drinken kerel. Heerlijkquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik pak hierna een heerlijke rum die gerijpt is op bourbon en cognac vaten, heerlijk.
Lekker maat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wij zouden een keer moeten gaan drinken kerel. Heerlijk
Klinkt hip.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een Tony Chocolonely donkere melk brownie.
Pils. @hertogjan_lekkermanquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat drinken jullie bij deze pot?
Lim neemt rust in de legs van Jeffreyquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Paul deze ook pakt, mag van mij wel afgelopen zijn namelijk
Heb jij wel eens donkere melk gehad van een brownie?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een Tony Chocolonely donkere melk brownie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |