quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Graaf verneukt hier wat Pick 'Ems.
Dat wou ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het Lim van harte gunnen maar ik wil op tijd naar bed
In welke saus dip je je chocola?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik pak even een stukje chocola.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik pak even een stukje chocola.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zou jij die vier loting brackets uit de OP willen slopen? Niet meer nodig.
Scheelt ook weer in scrollen.
Zeker, zo wil ik ook wel 71 wordenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:38 schreef Evangelion het volgende:
Lim zal nog wel inkakken. Maar een set op je 71e is al erg netjes.
Wat zal Vincent hebben gekregen tussentijds voor zijn 12 urige werkdag?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:42 schreef BB-King het volgende:
Boh ben nog aan het uitbuiken van een bord patat, mexicano pinda en frikandel speciaal.
Dan besef je je pas dat darten echt topsport is.
Gourmetschotel van een kilo.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat zal Vincent hebben gekregen tussentijds voor zijn 12 urige werkdag?
Een aantal kroketten gok ik.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat zal Vincent hebben gekregen tussentijds voor zijn 12 urige werkdag?
Aldus BBW-King.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:42 schreef BB-King het volgende:
Boh ben nog aan het uitbuiken van een bord patat, mexicano pinda en frikandel speciaal.
Dan besef je je pas dat darten echt topsport is.
Zou jij die vier loting brackets uit de OP willen slopen? Niet meer nodig.quote:
Ik kan ook zeker wat wegsmijten, maar zaterdag heb ik een hardloopwedstrijdquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen dartspostuur dus ik kan wel wat wegzetten deze maand.
Goed punt, bij dezequote:Op zaterdag 13 december 2025 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zou jij die vier loting brackets uit de OP willen slopen? Niet meer nodig.
Scheelt ook weer in scrollen.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoi makker. We zijn bij de 10e leg van de avond
Ja en in de winterstop beste spelers verkozen. leuk joh Chinese eigenarenquote:
Take me homequote:
Diep in de nachtquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoi makker. We zijn bij de 10e leg van de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |