Vincent, ben jij het?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Graaf is de beste Nederlandse darter aller tijden en de enige reden dat de PDC nog bestaat.
Toch pijnlijk dat jullie nog niet 1% weten van wat er achter de schermen gaande is en wie en wat het daadwerkelijke kwaad is.
Ik pak hierna een heerlijke rum die gerijpt is op bourbon en cognac vaten, heerlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wij drinken nu een Roemeense stout
Apocrypha op Maple Syrup en Barbados Rum vaten gerijpt
Thee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat drinken jullie bij deze pot?
IJskoud met blokjes ijs.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En zo hoort het! Op huiskamer temperatuur?
Wij zouden een keer moeten gaan drinken kerel. Heerlijkquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik pak hierna een heerlijke rum die gerijpt is op bourbon en cognac vaten, heerlijk.
Lekker maat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wij zouden een keer moeten gaan drinken kerel. Heerlijk
Klinkt hip.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een Tony Chocolonely donkere melk brownie.
Pils. @hertogjan_lekkermanquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat drinken jullie bij deze pot?
Lim neemt rust in de legs van Jeffreyquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Paul deze ook pakt, mag van mij wel afgelopen zijn namelijk
Heb jij wel eens donkere melk gehad van een brownie?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een Tony Chocolonely donkere melk brownie.
Ah joh. Lekker als groep afzien op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Paul deze ook pakt, mag van mij wel afgelopen zijn namelijk
Akkoordquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ah joh. Lekker als groep afzien op de zaterdagavond.
We moeten nog drie potjesquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ah joh. Lekker als groep afzien op de zaterdagavond.
Je mag geen brownie meer zeggen, het is African American.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens donkere melk gehad van een brownie?
Moet morgen mijn auto uit stofzuigen als hoogtepunt. Ik kan heel de nacht door.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten nog drie potjes
En de komende twee zijn wel leuk
Ik mag naar Harrie Jekkersquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Moet morgen mijn auto uit stofzuigen als hoogtepunt. Ik kan heel de nacht door.
Ik moet morgen Ajax-Feyenoord kijkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Afscheidsconcertenreeksquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
1 van de weinige waar ik heen zou willen, jaloers.
Je kunt ook bepalen geen voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet morgen Ajax-Feyenoord kijken
Hopelijk is deze wedstrijd dan nog bezig
Dat was ook mijn planquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Komende week ook nog bekeraids. Dat voelt helemaal als zo'n wormvormig aanhangsel nog zo vlak voor kerst.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet morgen Ajax-Feyenoord kijken
Hopelijk is deze wedstrijd dan nog bezig
Morgen op het vliegveldquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je kunt ook bepalen geen voetbal te kijken.
Bekerduel is op mijn verjaardag, ik heb nog een kaartje. Maar mijn pa en ik gaan het denken we lekker overslaan. Op zo’n woensdagavond om 9 uur naar Borges en Tengstedt kijken, dat is zelfs gratis niet leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komende week ook nog bekeraids. Dat voelt helemaal als zo'n wormvormig aanhangsel nog zo vlak voor kerst.
Ik ken twee Kevins die best okay zijnquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kennen jullie iemand met een tokkie naam die eigenlijk helemaal geen tokkie is?
Lim gooide ook wel erg goed uit en zijn tempo krijgt je wel uit de wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:24 schreef mitt het volgende:
Gvd de Graaf hoe krijg je het voor elkaar
Zie dat jullie Heerenveen hebben, dat is ook wel zo'n beetje de meest nietszeggende tegenstander ook.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bekerduel is op mijn verjaardag, ik heb nog een kaartje. Maar mijn pa en ik gaan het denken we lekker overslaan. Op zo’n woensdagavond om 9 uur naar Borges en Tengstedt kijken, dat is zelfs gratis niet leuk.
De Van Persie derby!quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zie dat jullie Heerenveen hebben, dat is ook wel zo'n beetje de meest nietszeggende tegenstander ook.
Of een avondje met Jan Slagterquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Stuur Nolles maar naar een goelag .
Ik vind Kevin eigenlijk geen tokkienaamquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken twee Kevins die best okay zijn
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of een avondje met Jan Slagter
Thijs is aangekomen?quote:
Eeuwige cheaterquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wessel met zn doorgesnoven cokehoofd
Het valt mee, maar het is ook geen elitenaamquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Kevin eigenlijk geen tokkienaam
Dat is ook waar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Het valt mee, maar het is ook geen elitenaam
Kabouter?quote:
Geld ingezet?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Wessel mag mij weer zwaar teleurstellen.
Met of zonder Lilian erbij?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of een avondje met Jan Slagter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |