Lim gooide ook wel erg goed uit en zijn tempo krijgt je wel uit de wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:24 schreef mitt het volgende:
Gvd de Graaf hoe krijg je het voor elkaar
Zie dat jullie Heerenveen hebben, dat is ook wel zo'n beetje de meest nietszeggende tegenstander ook.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bekerduel is op mijn verjaardag, ik heb nog een kaartje. Maar mijn pa en ik gaan het denken we lekker overslaan. Op zo’n woensdagavond om 9 uur naar Borges en Tengstedt kijken, dat is zelfs gratis niet leuk.
De Van Persie derby!quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zie dat jullie Heerenveen hebben, dat is ook wel zo'n beetje de meest nietszeggende tegenstander ook.
Of een avondje met Jan Slagterquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Stuur Nolles maar naar een goelag .
Ik vind Kevin eigenlijk geen tokkienaamquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken twee Kevins die best okay zijn
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of een avondje met Jan Slagter
Thijs is aangekomen?quote:
Eeuwige cheaterquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wessel met zn doorgesnoven cokehoofd
Het valt mee, maar het is ook geen elitenaamquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Kevin eigenlijk geen tokkienaam
Dat is ook waar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Het valt mee, maar het is ook geen elitenaam
Kabouter?quote:
Geld ingezet?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Wessel mag mij weer zwaar teleurstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |