vreerquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als jullie een weddenschap zouden winnen met een vriend en je de naam van zijn eerstgeborene mag bepalen, hoe zou jij hem noemen?
Dannyquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als jullie een weddenschap zouden winnen met een vriend en je de naam van zijn eerstgeborene mag bepalen, hoe zou jij hem noemen?
Wel iets wat echt mag (dus geen Piemelhoofd ofzo)
Adolf.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel iets wat echt mag (dus geen Piemelhoofd ofzo)
Nog een paar weken geduld amigoquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis vriend @:immerdebestebob
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vincent heeft tegenwoordig best wel een bolle toet.
Niet dartsfit.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wessel mag ook wel wat extra eten met kerst.
Jeetje idd, die is viesdunquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beetje mayo op de oliebolquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben net zo dunquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
het blijft toch je kind hequote:Op zaterdag 13 december 2025 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah lekker, kip. @:tralalala
Normaal sta je darten te kijken?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Nijman tegen Sedlacek ga ik even voor zitten.
Bij het dartsen is 100kg de norm.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben net zo dun
Maar ik doe aan hardlopen, dat past meer bij mijn lichaamsbouw
Ik hang van het plafondquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Normaal sta je darten te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |