Dagelijks seks, koken, schoonmaken, regelwerk, kado's.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat is een girlfriend treatment
Lekkere blowjob en een koud biertje bij thuiskomst.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat is een girlfriend treatment
Vanaf date 1? Dat klinkt best heftig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dagelijks seks, koken, schoonmaken, regelwerk, kado's.
Maar dat klopt dus niet want zijn ex wilde nooit seks, schreeuwde en was continu kritisch. En die collega gaf continu klachten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb geleerd dat je mensen niet op het uiterlijk moet beoordelen en wat betreft de eerste kwestie leerde ik van de week dat mediocrity wordt beloond zolang je maar slaafs ja en amen zegt.
[..]
Lekkere blowjob en een koud biertje bij thuiskomst.
Oh? En hoe los jij dit op?quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:09 schreef Nagelslak het volgende:
Dit is geen onrecht, dit is afgunst in z’n puurste vorm: slijmen, nul resultaat, en daarna janken dat de wereld corrupt is.
Nou de laatste paar dingen niet, maar zodra er seks is geweest wel. Ik ben wel vaak meteen de therapeut voor mannen lijkt het welquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vanaf date 1? Dat klinkt best heftig.
En uiteindelijk werd het ook zijn ex toch? Zo gaan die dingen. En als die collega gewoon goede en opbouwende kritiek had, zullen ze dat ook wel aan hem hebben gewaardeerd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Maar dat klopt dus niet want zijn ex wilde nooit seks, schreeuwde en was continu kritisch. En die collega gaf continu klachten.
Ik weet niet hoe.ik doe alles volgens het boekje.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:13 schreef DJKoster het volgende:
Maar goed, even een serieuze reactie:
Het leven is oneerlijk en stop met kijken en vergelijken naar wat andere mensen (misschien wel onterecht) krijgen.
Als jij niet krijgt waar je recht op denkt te hebben, ga er mee aan de slag. Krijg je het niet voor elkaar, zoek dan wat anders.
Omdat ik niet wil dat hij me inruilt voor een ander. Ik wil dat ik na date 1 de enige ben.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:17 schreef Koettie het volgende:
Maar waarom geef je alles als je nog in de date fase bent? Het gaat om balans, niet om jezelf compleet weg te cijferen. Je mag er best kritisch in zijn. Is ie toch niet leuk dan ga je verder.
Jouw 'boekje' ja.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe.ik doe alles volgens het boekje.
Damn right.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:09 schreef Nagelslak het volgende:
Dit is geen onrecht, dit is afgunst in z’n puurste vorm: slijmen, nul resultaat, en daarna janken dat de wereld corrupt is.
Wat maakt dat zo belangrijk voor jouw manager? Ben daar echt oprecht benieuwd naar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jouw 'boekje' ja.
Ik doe mijn werk ook altijd goed volgens 'mijn boekje': Alles binnen de gestelde termijn af en werkplek altijd spik en span.
Vervolgens zegt mijn manager dat ik eens wat vaker een gesprekje met collega's moet houden. Tsja, volgens 'zijn boekje' is dat (ook) belangrijk.
Ja, maar vind jij hem dan ook leuk of alleen het hebben van?quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat hij me inruilt voor een ander. Ik wil dat ik na date 1 de enige ben.
Volgens de literatuur. Ik ben ook gewoon sociaal.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jouw 'boekje' ja.
Ik doe mijn werk ook altijd goed volgens 'mijn boekje': Alles binnen de gestelde termijn af en werkplek altijd spik en span.
Vervolgens zegt mijn manager dat ik eens wat vaker een gesprekje met collega's moet houden. Tsja, volgens 'zijn boekje' is dat (ook) belangrijk.
Als ik een tweede date wil wel.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:26 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, maar vind jij hem dan ook leuk of alleen het hebben van?
Kun je nagaan, als hij zelfs een dikke fatass vrouw verkiest boven jouquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Ansa het volgende:
Een andere ex van mij is nu getrouwd met een vrouw die dik is
Ja, blijf jij maar geloven dat ik lelijk ben als dat je wereldbeeld bekrachtigt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als hij zelfs een dikke fatass vrouw verkiest boven jou
Managers zijn vaak best dom. Alles om naar buiten toe goed te lijken tetwijl het van binnen verrot is. Smile and wave.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat maakt dat zo belangrijk voor jouw manager? Ben daar echt oprecht benieuwd naar.
Hij zegt niet dat je lelijk bent, hij zegt dat wat het ook is dat die vrouw heeft, dat blijkbaar een beter alternatief is dan jij. Dat heeft niks te maken met wel of niet lelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, blijf jij maar geloven dat ik lelijk ben als dat je wereldbeeld bekrachtigt.
Lijkt me zo lastig want daten gaat om beiden kanten toch. Als jij 140% moet geven (of voor je gevoel of echt) voor een kans op een tweede date is het het toch gewoon niet waard. Dan krijg je ook constant die cirkel die je beeld bevestigd. Een vent is leuk maar je overleefd ook zonder tovh.quote:
Ze had meer geld, dat is het enige. Verder was er niks.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:25 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, omdat die mensen minder zijn in jouw ogen, volgens jouw weegschaaltje, maar ze blijkbaar, terug in de realiteit, toch op de een of andere manier meer te bieden hebben dan jij, dan wel dingen kunnen bieden die die vermeende mindere dingen kunnen compenseren.
Trouwens, je zult maar nooit douchen of moddervet zijn en dan tóch in de ogen van anderen een betere partij zijn dan TS.
Again, volgens jou. En dan nog, zelfs al had ze meer geld, als iets simpels als geld hebben blijkbaar iemand een betere keuze maar in vergelijking met jou, dan zegt dat vooral iets over jou.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ze had meer geld, dat is het enige. Verder was er niks.
Dat weet je toch niet? Ik ben ook geen beauty, denk een 6,5. Wel een hele leuke lieve vriend. Kan vast een knapper vrouw krijgen maar we zijn gewoon leuk samen. Niet alles gaat om geld, alles uit handen nemen of uiterlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ze had meer geld, dat is het enige. Verder was er niks.
Ik ben ook een 7. Maar wel heel schoon en verzorgd. Zijn ex was obees en vies maar geen Mama June ofzo.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:36 schreef Koettie het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Ik ben ook geen beauty, denk een 6,5. Wel een hele leuke lieve vriend. Kan vast een knapper vrouw krijgen maar we zijn gewoon leuk samen. Niet alles gaat om geld, alles uit handen nemen of uiterlijk.
Nee, zij eiste niet dat hij in therapie ging, dagelijks douchte,en opruimde.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Again, volgens jou. En dan nog, zelfs al had ze meer geld, als iets simpels als geld hebben blijkbaar iemand een betere keuze maar in vergelijking met jou, dan zegt dat vooral iets over jou.
Kijk, je wil wel heel graag die anderen afbranden, maar het enige wat je doet is de rest naar beneden praten, en uiteindelijk is de conclusie dat die mensen allemaal betere alternatieven waren dan jij. Eigenlijk fakkel je jezelf dus af.
Iemand die niks bijdraagt levert minder op.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:42 schreef Nagelslak het volgende:
In de topic-titel ook: “mindere mensen”. Untermenschen dus. Dat zegt genoeg.
En blijkbaar lever jij niet genoeg op, anders hadden die mannen waar je mee date wel alles en iedereen aan de kant geschoven voor jou.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand die niks bijdraagt levert minder op.
Een hecht team hebben waar alle (werkgerelateerde) zaken open besproken kunnen worden. Gevolg is dat er weinig verloop is zodat alle kennis beschikbaar blijft.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat maakt dat zo belangrijk voor jouw manager? Ben daar echt oprecht benieuwd naar.
Ik wel. Bizarre wereld is het.quote:
Ja, want ik ben afstotelijk. Je bent doorzichtig in je haat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En blijkbaar lever jij niet genoeg op, anders hadden die mannen waar je mee date wel alles en iedereen aan de kant geschoven voor jou.
Schijnbaar ben je een stuk minder interessant dan je zelf lijkt te denken, dan wel dat er andere....kwaliteiten...als meetlat worden gebruikt dan degenen die jij gebruikt. En dan leg je het dus blijkbaar af. Wat het ook is, of jij je dat nou kunt bedenken of niet, whatever het is, blijkbaar is het voor die mannen genoeg om te zeggen 'nope, Ansa is het niet'.
De wereld is geen meritocratie zoals het onderwijs. Anders was Trump geen president, hadden we geen Rutte gehad, en bleef Tate single.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:52 schreef golfer het volgende:
Iedereen krijgt de exen die hij/zij verdient...
Ja, en toch paste ze blijkbaar beter bij hem. It happens. Mn ex zit nu opeens met een vrouw van 9 jaar ouder met twee kinderen, vind ik ook bijzonder maar hij is er zelf gelukkig mee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben ook een 7. Maar wel heel schoon en verzorgd. Zijn ex was obees en vies maar geen Mama June ofzo.
Eh nee, ik zeg niet dat je afstotelijk bent. Dat weet ik namelijk niet. Haat? Dat woord bestaat alleen in jouw wereld, niet in de mijne.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, want ik ben afstotelijk. Je bent doorzichtig in je haat.
Die kale clown van mijn vorige werk was wel echt oprecht achterlijk ja. Dacht de wijsheid volledig in pacht te hebben, maar kwam niet verder dan arrogant vooringenomenheid. Wat een walgelijke vent was dat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Managers zijn vaak best dom. Alles om naar buiten toe goed te lijken tetwijl het van binnen verrot is. Smile and wave.
Dat kan ook zonder 'goede gesprekjes' over koetjes en kalfjes. Gelukkig heb ik dit niet te horen gekregen op mijn beoordeling, maar het zou zomaar op mij van toepassing kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Een hecht team hebben waar alle (werkgerelateerde) zaken open besproken kunnen worden. Gevolg is dat er weinig verloop is zodat alle kennis beschikbaar blijft.
Nu was ik toen wel heel erg op mijn werk gefocust en had vrijwel geen interesse in mijn collega's, dus ergens had hij wel een punt.![]()
Het blijft voor mij nu bij een anekdote vertellen/aanhoren over een partner of kind tijdens de pauze terwijl hij meer richting een 1 op 1 gesprek hint.
Maar ja, hij kan wel meer willen. Wat ik nu doe vind ik leuk, wordt voldoende beoordeeld en betaald. Dus ik zie geen noodzaak om te veranderen of ergens anders heen te gaan.
Mijn laatste baan was het ook niet, maar het is ook niet alsof ik extreem begeerlijke mannen of werkgevers heb die om me vechtenquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:26 schreef Lienekien het volgende:
Die mannen waren toch helemaal niet zo begeerlijk? Waarom benijd je dan de vrouwen voor wie ze hebben gekozen buiten jou?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nouja als je gedrag op Fok! is voor hoe dat in het echt is, dan is inderdaad niet iets dat mensen zal aantrekken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik reageer me hier af.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja als je gedrag op Fok! is voor hoe dat in het echt is, dan is inderdaad niet iets dat mensen zal aantrekken.
Dat ga je niet 100% verborgen kunnen houden, die frustratie, IRL. Tenzij het allemaal een act is natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik reageer me hier af.
Alle denkbeelden die je hier neerpleurt zijn blijkbaar ook zichtbaar in je gedrag in de echte wereld. Veel mensen vinden het blijkbaar niet heel aangenaam.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist je probleem is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je vergiftigt jezelf door waar je je steeds zo in verdiept en het gal dat je hier spuwt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat ga je niet 100% verborgen kunnen houden, die frustratie, IRL. Tenzij het allemaal een act is natuurlijk.
Geen idee. Ik kreeg thuis ook alleen aandacht bij topprestaties.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:03 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist je probleem is.
De dingen die je benoemd over alles wat je geeft vanaf date 1 tot alles wat je extra op je neemt vanaf werkdag 1, zijn zaken waar je over hebt nagedacht om je baas of date voor je te winnen. Het klinkt zo berekenend en weinig spontaan.
Wie ben je (z)onder die bewijzingsdrang?
Fixedquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Managers Ansa zijn is vaak best dom. Alles om naar buiten toe goed te lijken tetwijl het van binnen verrot is. Smile and wave.
Dat is toch triest?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kreeg thuis ook alleen aandacht bij topprestaties.
Uitbehandeldquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
Zijn er nog psychologen in opleiding die een onderzoekje moeten doen voor hun opleiding, zoals jaren geleden hier op FOK! ?
De spreekwoordelijke rapen. Niet de echte rapen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
TS neersteken met een passer. Dan zijn de rapen gaar.
Ik zou toch proberen om daar wat los van te komen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het is wat het is. Anderen mogen falen, ik niet.
Dat gevoel zorgt ervoor dat je alles krampachtig en berekend zal doen. Ook dus de seks, het luisteren, het koken, het verzorgen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het is wat het is. Anderen mogen falen, ik niet.
Hoe? Als elk contact alles of niets is? Elke date een beoordeling ipv kennismaking. Elk werkgerelateerd probleem dat ik oplos 10x strenger beoordeeld dan de rest omdat ik hoger ben opgeleid?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat gevoel zorgt ervoor dat je alles krampachtig en berekend zal doen. Ook dus de seks, het luisteren, het koken, het verzorgen.
En dan gaat het net mis.
Die andere (in jouw ogen mindere) mensen geven bij wijze van spreken geen fuck of ze falen en dat maakt ze relaxed en dat stralen ze uit. Relaxed zijn is aantrekkelijk.
Het is niet alles of niets. Je kan het ook gewoon even laten lopen zoals het loopt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hoe? Als elk contact alles of niets is? Elke date een beoordeling ipv kennismaking. Elk werkgerelateerd probleem dat ik oplos 10x strenger beoordeeld dan de rest omdat ik hoger ben opgeleid?
Het punt is dat de date vaak al het arbeidsvoorwaardengesprek is na een lange videodate ipv drie zinnen en een meeting. Mijn laatste ex appte 24/7quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is niet alles of niets. Je kan het ook gewoon even laten lopen zoals het loopt.
Alles of niets op date 1 is veel te veel druk en zal alles verstikken.
Letterlijk nooit meegemaakt dus ik kan mij er niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:08 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het punt is dat de date vaak al het arbeidsvoorwaardengesprek is na een lange videodate ipv drie zinnen en een meeting. Mijn laatste ex appte 24/7
Nooit gehad dus daar is wle wat in te veranderen denk ik?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:08 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het punt is dat de date vaak al het arbeidsvoorwaardengesprek is na een lange videodate ipv drie zinnen en een meeting. Mijn laatste ex appte 24/7
Ik ben het hier volledig mee eens maar toch kan een kern van waarheid niet ontkend worden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:02 schreef Ludachrist het volgende:
Ik wil hier wel serieus op reageren maar toen zag ik dat het Ansa was dus nu schrijf ik dit.
Je probeert te hard.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hoe? Ik kreeg op mijn stage al op mijn flikker als ik een miniscule fout maakte. Mijn laatste ex zei verdien me. En mijn ouders gaven de riem bij cijfers onder de 6.quote:Op zondag 14 december 2025 00:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je probeert te hard.
Wees gewoon jezelf, net als al die anderen waarvan je ziet dat ze niet perfect zijn, maar toch krijgen wat jij ook wilt.
Misschien is juist dit wel wat je fout doet. Je moet niet meteen vanaf het begin alles geven. Dan kom je over alsof je wanhopig bent. Je moet zelf ook meer een houding aannemen dat iemand jou moet verdienen en dat iemand moeite moet doen om een relatie met jou te krijgen. Een partner die veel moeite heeft moeten doen om een relatie met jou te krijgen en daar veel in heeft moeten investeren, zal de relatie ook veel meer waarderen. Dat is een bekend psychologisch verschijnsel. Mensen waarderen iets meer naarmate ze er meer tijd, geld of moeite in hebben moeten stoppen om het te krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Ansa het volgende:
Ik snap het niet. Ik geefalles vanaf het begin. Girlfriend treatment vanaf date 1.
Daar had je tegen in moeten gaan.quote:Op zondag 14 december 2025 01:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hoe? Ik kreeg op mijn stage al op mijn flikker als ik een miniscule fout maakte.
Die liep dus over je heen.quote:Mijn laatste ex zei verdien me.
Daar ging het mis denk ik.quote:En mijn ouders gaven de riem bij cijfers onder de 6.
1. Ik ben gekapt en heb het elders afgemaakt, maar zodra ik een fout maak op het werk ga ik mezelf enorm uitleggen en in onderdanige modus. Daardoor veel korte contracten gehad.quote:Op zondag 14 december 2025 01:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar had je tegen in moeten gaan.
[..]
Die liep dus over je heen.
Niet meer toelaten. Iemand die je zo behandelt verdient jouw tijd, energie en liefde niet.
[..]
Daar ging het mis denk ik.
Als ik op dating apps niet de eerdere stap zet verloopt 99% van de matches.quote:Op zondag 14 december 2025 01:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien is juist dit wel wat je fout doet. Je moet niet meteen vanaf het begin alles geven. Dan kom je over alsof je wanhopig bent. Je moet zelf ook meer een houding aannemen dat iemand jou moet verdienen en dat iemand moeite moet doen om een relatie met jou te krijgen. Een partner die veel moeite heeft moeten doen om een relatie met jou te krijgen en daar veel in heeft moeten investeren, zal de relatie ook veel meer waarderen. Dat is een bekend psychologisch verschijnsel. Mensen waarderen iets meer naarmate ze er meer tijd, geld of moeite in hebben moeten stoppen om het te krijgen.
Als dit je eerste topic was, deelde ik waarschijnlijk je onbegrip. Maar gezien je PoHi weet ik dat je in de basis vele andere mensen als inferieur beschouwt, ze vernedert en veroordeelt. Deze principes plaats je boven elke vorm van sympathie. Daar ligt waarschijnlijk ook het antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Ansa het volgende:
Ik had een collega die zijn werk enorm slecht deed. Hij haalde geen deadlines, zijn werk was kwalitatief slecht, en hij had altijd conflict. En toch had hij een vast contract. De ex van mijn ex was vies, stonk (zijn familie zei dat ze nooit douchte toen ze daar was) en toch trouwde hij met haar na 3 maanden. Ze hadden constant ruzie ze was continu conflictzoekend. Een andere ex van mij is nu getrouwd met een vrouw die dik is, alopecia heeft,en op verjaardagen niks zegt. Letterlijk niks alleen zitten en staren terwijl anderen moeite doen.
Ik snap het niet. Ik geefalles vanaf het begin. Girlfriend treatment vanaf date 1. Overwerk en extra taken en hulp vanaf week 1. En toch word ik uitgekotst. En nee, ik ben nu bitter omdát ik zo word behandeld.FOK is een uitlaatklep. Kip, ei. In het echt ben ik juist te lang lief tot het knapt.
Jaaaaa en dan kunnen we eindelijk indruk gaan maken op anderen, dat is echt zo'n ontzettend diepgekoesterde wens van me!quote:Op zondag 14 december 2025 08:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als dit je eerste topic was, deelde ik waarschijnlijk je onbegrip. Maar gezien je PoHi weet ik dat je in de basis vele andere mensen als inferieur beschouwt, ze vernedert en veroordeelt. Deze principes plaats je boven elke vorm van sympathie. Daar ligt waarschijnlijk ook het antwoord op je vraag.
Wil je dan toch een tip? Luister/lees eens het boek: How to make friends and influence people. Dan zul je je realiseren welk gedrag tot afkeer leidt bij anderen en hoe je dat kan veranderen.
En toch aanbid jij ze en wil je zelfs iemand zoals je vader.quote:Op zondag 14 december 2025 01:14 schreef Ansa het volgende:
En mijn ouders gaven de riem bij cijfers onder de 6.
Ik zeg letterlijk dat zijn ex zo was. De enige restrictie die ik gaf was dat ik niet wilde dat hij er sliep en hij deed het toch.quote:Op zondag 14 december 2025 06:04 schreef GerryDV het volgende:
De meeste mannen willen gewoon peace of mind, niet iemand die ze voortdurend aan het naggen is of die restricties oplegd zoals ergens niet heen mogen of niet meer dan 2 biertjes mogen drinken. De meeste mannen willen ook niet iemand die grofmondig is, vaak met anderen in conflict ligt of veel dure of onrealistische wensen heeft of elk weekend iets bijzonders wil doen.
Zo noem ik maar een aantal dingen. Als die andere dames bovenstaande wijsheid hebben en jij niet, dan kun jij heel knap zijn engoed in bed en de rest lelijk(er), dik, etc. maar dan ga je het op termijn toch afleggen.
Ik wil niet dat punt, maar wel de goede punten.quote:Op zondag 14 december 2025 09:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En toch aanbid jij ze en wil je zelfs iemand zoals je vader.
Je wil dus een dwingende, agressieve, dominante en voorwaardelijke liefde.
Ik vrees dat er nog wat extra therapie nodig is want je zoekt nog steeds naar het enige wat je kent en laat dat nu net datgene zijn wat je zal breken of al heeft gebroken.
Dat slijmerige Amerikaanse vod?😂quote:Op zondag 14 december 2025 08:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als dit je eerste topic was, deelde ik waarschijnlijk je onbegrip. Maar gezien je PoHi weet ik dat je in de basis vele andere mensen als inferieur beschouwt, ze vernedert en veroordeelt. Deze principes plaats je boven elke vorm van sympathie. Daar ligt waarschijnlijk ook het antwoord op je vraag.
Wil je dan toch een tip? Luister/lees eens het boek: How to make friends and influence people. Dan zul je je realiseren welk gedrag tot afkeer leidt bij anderen en hoe je dat kan veranderen.
Zo werkt het helaas niet..quote:Op zondag 14 december 2025 09:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wil niet dat punt, maar wel de goede punten.
Ik ben het eens met wat je hiervoor schreef, maar hierbij denk ik: Ansa moet eerst ook zelf veranderen voordat ze een relatie kan zoeken met een goeie.quote:Op zondag 14 december 2025 09:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet..
Je zal op zoek moeten gaan naar een ander type. Waarschijnlijk kom je deze karaktertrekken dan niet meer tegen.
Klopt, daarom dat ik zei dat er nog wat therapie nodig is. Ze is nog niet los van het verleden en ze laat dat verleden zich steeds herhalen in de keuzes van de partners.quote:Op zondag 14 december 2025 09:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben het eens met wat je hiervoor schreef, maar hierbij denk ik: Ansa moet eerst ook zelf veranderen voordat ze een relatie kan zoeken met een goeie.
Jij kent me niet, dus wat een dom antwoord.quote:Op zondag 14 december 2025 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee.
Je bent hier niet totaal anders dan IRL.
Tenzij je posts hier een act zijn.
Ik spreek een POHquote:Op zondag 14 december 2025 09:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt, daarom dat ik zei dat er nog wat therapie nodig is. Ze is nog niet los van het verleden en ze laat dat verleden zich steeds herhalen in de keuzes van de partners.
Heeft ze dan niet gelijk als ze zegt dat je hier een act bent? Of lees dat als: je vergroot hier een bepaald aspect van je en gaat dan enorm in de overdrive?quote:Op zondag 14 december 2025 10:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij kent me niet, dus wat een dom antwoord.
Ja, dus zeggen dat ik hetzelfde ben hierbuiten is dom omdat ik dit al tig keer benoemd heb.quote:Op zondag 14 december 2025 10:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft ze dan niet gelijk als ze zegt dat je hier een act bent? Of lees dat als: je vergroot hier een bepaald aspect van je en gaat dan enorm in de overdrive?
Je zegt dat zelf trouwens ook regelmatig, dat je in het echt aardig en empatisch bent.
Hetgene wat mijn therapeut zegt is dat ik te snel ja zeg, niet goed filter aan de poort, mezelf verkoop als onderdanig en dan als ik eenmaal een relatie/baan heb toxisch gedrag benoem. Bijvoorbeeld agressie of collega's die hun werk niet doen. De norm is slikken en droog documenteren, terwijl ik bijvoorbeeld zeg dat iets onveilig is. En ik bied heel snel hulp aan en dat vinden anderen te snel en intimiderend. Ik werd hier niet ingewerkt dus stelde vragen in de pauzes,en werd daar op aangesproken. Ik hielp een collega met haar contract. Ik stelde voor om iets op te zetten zoals vorig jaar omdat het hier niet was, gewoon in mijn uren. Viel blijkbaar verkeerd. En nee, ik zei niet " ik kan het beter". Mijn uren bleken niet volgens CAO waardoor ik geen vrije tijd meer had en dit wilden ze eerst ontkennen tot ik er een jurist naar liet kijken.quote:Op zondag 14 december 2025 10:26 schreef aquawoman het volgende:
You lost me at "mindere mensen".
Ik zie je meerdere keren klagen dat relaties niet lukken, nu komt werk erbij. `DE gemene deler ben jij. Misschien moet je eens kritisch naar jezelf kijken.
Here we go again. Misschien dat de schrijfwijze of de toon je niet aanspreken, maar de principes werken geweldig.quote:
Ik heb dat boek gelezen en het is niet alleen overdreven Amerikaans maar ook verouderd. Typische managerslop.quote:Op zondag 14 december 2025 10:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Here we go again. Misschien dat de schrijfwijze of de toon je niet aanspreken, maar de principes werken geweldig.
Ik zie meteen als iemand gespeeld slijmt ook.
Dat is de houding waar ik het over heb. Succes met je misère.
Het heeft niets met kennen te maken.quote:Op zondag 14 december 2025 10:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij kent me niet, dus wat een dom antwoord.
Omdat ik opereer vanuit moraliteit en Bildung en ook geloof in iets van een God die straft.quote:Op zondag 14 december 2025 10:23 schreef Hetekip het volgende:
Jouw hele wereldbeeld gaat er van uit dat er een eerlijke verdeling moet zijn, alsof er een entiteit achter een scherm zit, die beoordeeld wie wat krijgt.
Het feit is echter dat die entiteit niet bestaat. Het enige wat je hebt is onderlinge afspraken. Jij ervaart dat de wereld om jou heen, oneerlijk op jou reageert.
Dat is veelal een interpretatie of gevoel of beide. Je moet je denk ik afvragen welke behoefte ligt er onder dat gevoel.
Je voelt dat het niet eerlijk gaat, maar waar komt jouw behoefte voor eerlijkheid vandaan, welke gevoelens krijg je van hoe het gaat en welke behoeftes liggen daaronder? Ik kan me voorstellen dat je je verdrietig, eenzaam of wantrouwig voelt. De behoefte die daar onder liggen? Gezien worden, ergens bij horen, gewaardeerd worden? Het recht om te zijn wie je bent?
Ik weet het niet.
If Books Could Kill · Episodequote:Op zondag 14 december 2025 10:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Here we go again. Misschien dat de schrijfwijze of de toon je niet aanspreken, maar de principes werken geweldig.
Overigens is dit exact de houding waar ik het over heb. Succes met je misère.
Ik heb twee modi. De eerste is lief, zachtaardig. Bij onrecht kan ik heel fel zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft niets met kennen te maken.
Mensen de zeggen dat ze IRL heel anders zijn, hebben niet door hoe ze werkelijk op mensen overkomen of zijn online een act.
Je mag van mij geloven in een God die straft. Nu lijk je ook op de stoel van God te gaan zitten: Die persoon doet het slechter dan mij, maar heeft meer dan mij.quote:Op zondag 14 december 2025 10:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat ik opereer vanuit moraliteit en Bildung en ook geloof in iets van een God die straft.
Dus je hebt irreële verwachtingen en vindt het vervolgens keer op keer verbazingwekkend dat die verwachtingen niet waargemaakt worden. En verwijt dat de rest van de wereld.quote:Op zondag 14 december 2025 10:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat ik opereer vanuit moraliteit en Bildung en ook geloof in iets van een God die straft.
Wat er onder ligt is een drang naar rust, stabiliteit en voldoening.
Ik kan natuurlijk alleen beoordelen gebaseerd op hoe je hier post. Hier wek je bij mij de indruk dat je neerkijkt op andere mensen en jezelf beter vindt (alleen al door het begrip mindere mensen te gebruiken). Ook lijk je in bijna elk topic in de slachtofferrol te kruipen.quote:Op zondag 14 december 2025 10:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hetgene wat mijn therapeut zegt is dat ik te snel ja zeg, niet goed filter aan de poort, mezelf verkoop als onderdanig en dan als ik eenmaal een relatie/baan heb toxisch gedrag benoem. Bijvoorbeeld agressie of collega's die hun werk niet doen. De norm is slikken en droog documenteren, terwijl ik bijvoorbeeld zeg dat iets onveilig is. En ik bied heel snel hulp aan en dat vinden anderen te snel en intimiderend. Ik werd hier niet ingewerkt dus stelde vragen in de pauzes,en werd daar op aangesproken. Ik hielp een collega met haar contract. Ik stelde voor om iets op te zetten zoals vorig jaar omdat het hier niet was, gewoon in mijn uren. Viel blijkbaar verkeerd. En nee, ik zei niet " ik kan het beter". Mijn uren bleken niet volgens CAO waardoor ik geen vrije tijd meer had en dit wilden ze eerst ontkennen tot ik er een jurist naar liet kijken.
Jezelf verkopen als onderdanig en dan anders zijn is natuurlijk een recept voor problemen. En eigenlijk doe je hetzelfde waar jij de mannen van beschuldigd. Zij zeggen tegen jou dat ze monogaam zijn maar doen anders achter de rug.quote:Op zondag 14 december 2025 10:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hetgene wat mijn therapeut zegt is dat ik te snel ja zeg, niet goed filter aan de poort, mezelf verkoop als onderdanig en dan als ik eenmaal een relatie/baan heb toxisch gedrag benoem. Bijvoorbeeld agressie of collega's die hun werk niet doen. De norm is slikken en droog documenteren, terwijl ik bijvoorbeeld zeg dat iets onveilig is. En ik bied heel snel hulp aan en dat vinden anderen te snel en intimiderend. Ik werd hier niet ingewerkt dus stelde vragen in de pauzes,en werd daar op aangesproken. Ik hielp een collega met haar contract. Ik stelde voor om iets op te zetten zoals vorig jaar omdat het hier niet was, gewoon in mijn uren. Viel blijkbaar verkeerd. En nee, ik zei niet " ik kan het beter". Mijn uren bleken niet volgens CAO waardoor ik geen vrije tijd meer had en dit wilden ze eerst ontkennen tot ik er een jurist naar liet kijken.
Op werk zorgt het niet voor belemmeringen en als je geen relatie zoekt, hoeft het daar ook geen probleem te zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 11:01 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk alleen beoordelen gebaseerd op hoe je hier post. Hier wek je bij mij de indruk dat je neerkijkt op andere mensen en jezelf beter vindt (alleen al door het begrip mindere mensen te gebruiken). Ook lijk je in bijna elk topic in de slachtofferrol te kruipen.
Ik kan me voorstellen dat die houding niet werkt op je werk en niet in een relatie.
Voor iemand die in termen als "mindere mensen" denkt heeft dat niets te maken met "fel zijn bij onrecht".quote:Op zondag 14 december 2025 10:45 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb twee modi. De eerste is lief, zachtaardig. Bij onrecht kan ik heel fel zijn.
Ik leef moreel. Ik spreek me uit tegen ontecht, ik multidate niet, ik fumble geen mensen.quote:Op zondag 14 december 2025 10:49 schreef Hetekip het volgende:
Moraliteit en ook geloof in God, vraagt ook verantwoordelijkheid van ons als mens. Als dat je wereldbeeld is, kun je niet met de vinger wijzen.
En die andere doen dat niet en komen er beter van af dan jou?quote:Op zondag 14 december 2025 11:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik leef moreel. Ik spreek me uit tegen ontecht, ik multidate niet, ik fumble geen mensen.
Oneens. De praktijk heeft al anders uitgewezen voor mij.quote:Op zondag 14 december 2025 10:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
If Books Could Kill · Episode
Het is wel een bullshit boek.
Pardon? Verwachten dat men niet liegt, bedriegt en misbruikt is irreel? Wederkerigheid is irreel? En zij mogen eisen dat ik een soort slaaf ben?quote:Op zondag 14 december 2025 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus je hebt irreële verwachtingen en vindt het vervolgens keer op keer verbazingwekkend dat die verwachtingen niet waargemaakt worden. En verwijt dat de rest van de wereld.
Dat is zoiets als boos worden op de Staatsloterij omdat je zeker wist dat je de jackpot ging winnen en het niet uit is gekomen.
Je maakt het jezelf moeilijk.
Je bent wss ook een hbo'er in een commerciele functie. Kort sales gedaan, wat een kutvolk. Allemaal aan de padel, interesses reikten niet verder dan zuipen geld en status. Elke zin uit hun mond was ingestudeerd en klonk zo nep.quote:Op zondag 14 december 2025 11:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oneens. De praktijk heeft al anders uitgewezen voor mij.
Maar ondertussen klaag jij topic na topic vol en heb je met zo ongeveer alles en iedereen problemen maar aan jou mag en kan het niet liggen.quote:Op zondag 14 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je bent wss ook een hbo'er in een commerciele functie. Kort sales gedaan, wat een kutvolk. Allemaal aan de padel, interesses reikten niet verder dan zuipen geld en status. Elke zin uit hun mond was ingestudeerd en klonk zo nep.
Jammer. Je alter ego krijgt hier weer de overhand.quote:Op zondag 14 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je bent wss ook een hbo'er in een commerciele functie. Kort sales gedaan, wat een kutvolk. Allemaal aan de padel, interesses reikten niet verder dan zuipen geld en status. Elke zin uit hun mond was ingestudeerd en klonk zo nep.
Mijn god, het is wel een vaardigheid die je daar hebt hoor; op basis van een paar FOK!posts kunnen roepen wat iemand voor opleiding en baan heeft...quote:Op zondag 14 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Neeee nee nee dát is natuurlijk niet zo. Nee, het is puur hier op het forum maar IRL merkt niemand hier iets van hoor, van die frustratie en woede en HAAT. Háát. Koekkoek.quote:Op zondag 14 december 2025 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor iemand die in termen als "mindere mensen" denkt heeft dat niets te maken met "fel zijn bij onrecht".
Je hele denkwijze is dusdanig dat zich dat echt niet beperkt tot een forum, en dat merken andere mensen ook.
Nee idd.... dat is ook logisch.... iets wat wij zelfs door het beeldscherm uit je poriën zien sijpelen zien mensen in het echt nietquote:Op zondag 14 december 2025 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Neeee nee nee dát is natuurlijk niet zo. Nee, het is puur hier op het forum maar IRL merkt niemand hier iets van hoor, van die frustratie en woede en HAAT. Háát. Koekkoek.
Schreef ik dat?quote:Op zondag 14 december 2025 11:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Pardon? Verwachten dat men niet liegt, bedriegt en misbruikt is irreel? Wederkerigheid is irreel? En zij mogen eisen dat ik een soort slaaf ben?
Toen ik je vroeg of je wel een leuk mens bent had ik een ja/nee antwoord verwacht.quote:Op zondag 14 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
0 punten voor jou.quote:Op zondag 14 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn mening. Naar nep oppervlakkig volk.quote:Op zondag 14 december 2025 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jammer. Je alter ego krijgt hier weer de overhand.
Anderen doen ook onvriendelijk en denigrerend en komen ermee weg. Mijn laatste ex zei tegen vrouwen dat ze hem.moesten verdienen en had 5 dates per week blijkbaar. Mijn ex daarvoor ging vreemd, sloeg mij en zijn kind en ik mocht niet eens aangifte doen. Mijn vorige manager schreeuwde in vergaderingen en sjoemelde met cao. Zij komen weg met veel ergere dingen, maar als ik een dom iemand dom noem verdien ik blijkbaar abuse?quote:Op zondag 14 december 2025 12:01 schreef Cupfighter het volgende:
TS zal best haar problemen hebben ook omdat ze blijkbaar niet gezien werd behave als ze goed presteerde maar ze komt erg onvriendelijk en denigrerend over wat afstoot
Ik ben geen meegaand schaap en ik uit me over oppervlakkigheid ja.quote:Op zondag 14 december 2025 11:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toen ik je vroeg of je wel een leuk mens bent had ik een ja/nee antwoord verwacht.
Maar dit werkt ook hoor…
Jij overschat je kennis.quote:Op zondag 14 december 2025 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd.... dat is ook logisch.... iets wat wij zelfs door het beeldscherm uit je poriën zien sijpelen zien mensen in het echt niet
Slaan van vrouwen is iets wat ik ook niet vind kunnenquote:Op zondag 14 december 2025 12:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Anderen doen ook onvriendelijk en denigrerend en komen ermee weg. Mijn laatste ex zei tegen vrouwen dat ze hem.moesten verdienen en had 5 dates per week blijkbaar. Mijn ex daarvoor ging vreemd, sloeg mij en zijn kind en ik mocht niet eens aangifte doen. Mijn vorige manager schreeuwde in vergaderingen en sjoemelde met cao. Zij komen weg met veel ergere dingen, maar als ik een dom iemand dom noem verdien ik blijkbaar abuse?
Je weet niet hoe mensen achter de schermen zijn. Misschien is die dikke alopecia pruillip wel een gigantische zaadslet die jouw ex constant met zaadvragende oogjes afzuigt en op verjaardagen niks mág zeggen omdat jouw ex dat niet goed vindt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Ansa het volgende:
Ik had een collega die zijn werk enorm slecht deed. Hij haalde geen deadlines, zijn werk was kwalitatief slecht, en hij had altijd conflict. En toch had hij een vast contract. De ex van mijn ex was vies, stonk (zijn familie zei dat ze nooit douchte toen ze daar was) en toch trouwde hij met haar na 3 maanden. Ze hadden constant ruzie ze was continu conflictzoekend. Een andere ex van mij is nu getrouwd met een vrouw die dik is, alopecia heeft,en op verjaardagen niks zegt. Letterlijk niks alleen zitten en staren terwijl anderen moeite doen.
Ik snap het niet. Ik geefalles vanaf het begin. Girlfriend treatment vanaf date 1. Overwerk en extra taken en hulp vanaf week 1. En toch word ik uitgekotst. En nee, ik ben nu bitter omdát ik zo word behandeld.FOK is een uitlaatklep. Kip, ei. In het echt ben ik juist te lang lief tot het knapt.
M.i. hebben abusers minder waarde.quote:Op zondag 14 december 2025 12:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Slaan van vrouwen is iets wat ik ook niet vind kunnen
Slechte managers zijn er helaas te veel
Het hebben over mindere mensen vind ik wat jammer
Nou, ik zei net nog tegen een vent die "hey" zei als opening dat hij vast een luie multidater is en hij blockte me.😂 Dus nee.quote:Op zondag 14 december 2025 12:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je weet niet hoe mensen achter de schermen zijn. Misschien is die dikke alopecia pruillip wel een gigantische zaadslet die jouw ex constant met zaadvragende oogjes afzuigt en op verjaardagen niks mág zeggen omdat jouw ex dat niet goed vindt.
Misschien was je ex wel gewend aan de deur van zijn ex, of vond hij het zelfs aantrekkelijk. De perceptie van geuren kan nogal verschillen.
Misschien is die werkgever van je ex-collega wel liever lui dan moe en is hij allang blij dat hij iemand in dienst heeft en dat hij geen nieuwe werknemer hoeft te zoeken.
Doe zelf ook eens wat minder lief. Toon jezelf zoals je bent: een bitter zeikwijf dat jaloers is op andere mensen. De wereld wordt er beter van als jij gewoon wat meer jezelf bent. Zodra je jezelf bent, zul je iemand tegenkomen die op je valt zoals je bent.
Je zegt zelf dat ze keer op keer op keer niet uitkomen. Nou zijn er best een hoop mannen die enorme klootzakken zijn, maar zeker niet alle mannen zijn altijd klootzakken.quote:Op zondag 14 december 2025 12:10 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je zegt dat mijn verwachtingen onrealistisch zijn.
Ik heb het niet over meegaand schaap zijn. Dat zou ik zelf ook helemaal niet als een (positieve) kwaliteit zien.quote:Op zondag 14 december 2025 12:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben geen meegaand schaap en ik uit me over oppervlakkigheid ja.
Dan is het niet jouw type. Stuur me maar een DM'tje, ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zondag 14 december 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nou, ik zei net nog tegen een vent die "hey" zei als opening dat hij vast een luie multidater is en hij blockte me.😂 Dus nee.
Zoek eens op: wespennest.quote:Op zondag 14 december 2025 12:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan is het niet jouw type. Stuur me maar een DM'tje, ik kan wel wat hebben hoor.
En zo te zien is dat geheel wederzijds, en het is niet eens verbazingwekkend.quote:Op zondag 14 december 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah, het zoveelste ik-haat-mannen-topic.
Vreemdgaan, kleineren, triangulatie, fysiek geweld, schreeuwen en schelden, financiele uitbuiting.quote:
Zo lijkt het wel.quote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo te zien is dat geheel wederzijds, en het is niet eens verbazingwekkend.
Sterker nog: waarschijnlijk beperkt het zich niet tot mannen.
Dit gaat ook over vrouwen.quote:Op zondag 14 december 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah, het zoveelste ik-haat-mannen-topic.
Dit slaat op zowel mannen als vrouwen?quote:Op zondag 14 december 2025 12:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Vreemdgaan, kleineren, triangulatie, fysiek geweld, schreeuwen en schelden, financiele uitbuiting.
Nou nee, het komt nagenoeg niet voor dat mensen online heel naar zijn terwijl ze IRL wel aardig en vriendelijk zijn, andersom komt af en toe overigens wel voor, maar in beide gevallen is het online gebeuren dan een act.quote:
Could have fooled me.quote:
Ok veel plezier.quote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo te zien is dat geheel wederzijds, en het is niet eens verbazingwekkend.
Sterker nog: waarschijnlijk beperkt het zich niet tot mannen.
Dan moet je communiceren.quote:Op zondag 14 december 2025 12:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over meegaand schaap zijn. Dat zou ik zelf ook helemaal niet als een (positieve) kwaliteit zien.
Kom je bakkie doen?quote:
quote:Op zondag 14 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben snotverkouden, viraal waarschijnlijk, dus dat gaan we niet doen.quote:
Alleen is hij absoluut geen dom iemand.quote:Op zondag 14 december 2025 12:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Anderen doen ook onvriendelijk en denigrerend en komen ermee weg. Mijn laatste ex zei tegen vrouwen dat ze hem.moesten verdienen en had 5 dates per week blijkbaar. Mijn ex daarvoor ging vreemd, sloeg mij en zijn kind en ik mocht niet eens aangifte doen. Mijn vorige manager schreeuwde in vergaderingen en sjoemelde met cao. Zij komen weg met veel ergere dingen, maar als ik een dom iemand dom noem verdien ik blijkbaar abuse?
Hoe durft hij hey te zeggenquote:Op zondag 14 december 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nou, ik zei net nog tegen een vent die "hey" zei als opening dat hij vast een luie multidater is en hij blockte me.😂 Dus nee.
Beetje zoals je in een topic zit en denkt, hey is dit topic gezellig en is TS aardigquote:Op zondag 14 december 2025 10:17 schreef Hexagon het volgende:
In het geval je in een problematische vriendschap of relatie zit moet je jezelf altijd een vraag stellen. "Waarom is het fijn om bij hem/haar te zijn."
Als daar geen antwoord op komt dan kun je het beter kwijt dan rijk zijn.
Ik hou mijn helm opquote:Op zondag 14 december 2025 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben snotverkouden, viraal waarschijnlijk, dus dat gaan we niet doen.
Ik heb wel een hele grote eettafel waar je veilig op afstand kunt zitten, dus kom hier maar een bakkie doen, ik heb ook nog wel wat stukjes taart in de vriezer, voor erbij
Lijkt me sowieso verstandig als je je identiteit wilt beschermen, je bent immers The Stig of niet.....quote:
Lukt me wel hoorquote:Op zondag 14 december 2025 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso verstandig als je je identiteit wilt beschermen, je bent immers The Stig of niet.....
Ik heb nog wel wat rietjes, kun je toch je koffie drinken
Je zei taart?quote:Op zondag 14 december 2025 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben snotverkouden, viraal waarschijnlijk, dus dat gaan we niet doen.
Ik heb wel een hele grote eettafel waar je veilig op afstand kunt zitten, dus kom hier maar een bakkie doen, ik heb ook nog wel wat stukjes taart in de vriezer, voor erbij
Ik was eerstquote:
Ja, kom jij ook maar even met je dikke leasebak koffie doen, morgen schijnt de zon weer dus dan kun je hem weer op kosten van de baas laden terwijl de kWh van het dak knallenquote:
Ik heb nog 6 stukjes in de vriezer liggen, dus daarvan zijn er 4 vergeven als jullie allebei komen, je kunt ieder zelfs nog een significant other meenemen, de mijne is immers ook gewoon thuis.quote:
Dat is waar.quote:
quote:Op zondag 14 december 2025 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, kom jij ook maar even met je dikke leasebak koffie doen, morgen schijnt de zon weer dus dan kun je hem weer op kosten van de baas laden terwijl de kWh van het dak knallen
*op de motor stapt*quote:Op zondag 14 december 2025 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 stukjes in de vriezer liggen, dus daarvan zijn er 4 vergeven als jullie allebei komen, je kunt ieder zelfs nog een significant other meenemen, de mijne is immers ook gewoon thuis.
Ja, dat weet je toch, dat je eerst moet communiceren dat je geen meegaand schaap wiltquote:Op zondag 14 december 2025 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok. Het ligt aan mij. Helemaal prima.
Het zijn kleine stukjes Pistache Dubai Brownie Taart van AH, van de week een gekocht en in stukjes gesneden en het gros per 2 in de vriezer gedaan.quote:Op zondag 14 december 2025 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]![]()
Nou, taart is niet verkeerd natuurlijk. Welke taart is het? Dit is eigenlijk heel onbeleefd dat ik dit vraag, maar omdat ik een aura heb van de echte vent die ik ben wat ga jij gewoon antwoord geven.
Ik ben niks te goed voor iets wat 'niet heel bijzonder' is, dus ik schuif graag aan.quote:Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn kleine stukjes Pistache Dubai Brownie Taart van AH, van de week een gekocht en in stukjes gesneden en het gros per 2 in de vriezer gedaan.
Niet iets heel bijzonders, maar als er onverwachts koffievisite komt op de zondagmiddag dan voldoet dat lijkt me wel.
* Leandra haalt nog een bakje taartjes uit de vriezer....quote:Op zondag 14 december 2025 12:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben niks te goed voor iets wat 'niet heel bijzonder' is, dus ik schuif graag aan.
Eindelijk CoolGuy de hand schudden!quote:Op zondag 14 december 2025 12:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben niks te goed voor iets wat 'niet heel bijzonder' is, dus ik schuif graag aan.
Nou, right back at ya!quote:Op zondag 14 december 2025 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eindelijk CoolGuy de hand schudden!
Ik heb handschoenen aan.quote:Op zondag 14 december 2025 13:24 schreef Leandra het volgende:
Ja, mij dus niet hè..... ik schud even geen handen
Dan ga je het warm krijgen hier in huisquote:Op zondag 14 december 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb handschoenen aan.
quote:Op zondag 14 december 2025 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je het warm krijgen hier in huis
Een man die alleen hey stuurt doet dat naar 1000 anderen en kijkt wje hapt. Hij zal nooit moeite doen.quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe durft hij hey te zeggen![]()
De hond...
Onzin.quote:Op zondag 14 december 2025 13:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man die alleen hey stuurt doet dat naar 1000 anderen en kijkt wje hapt. Hij zal nooit moeite doen.
Wie bevriest er eten?quote:Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn kleine stukjes Pistache Dubai Brownie Taart van AH, van de week een gekocht en in stukjes gesneden en het gros per 2 in de vriezer gedaan.
Niet iets heel bijzonders, maar als er onverwachts koffievisite komt op de zondagmiddag dan voldoet dat lijkt me wel.
Nee hoor. Dit zijn de mannen die ook wandeldates doen. Gratis 5 vrouwen tegelijk warmhouden en zeggen dat ze monogamie moeten verdienen.quote:
Onzin. Het kan een prima tactiek zijn die ontwikkeld is na heel vaak niets terugkrijgen. Een pre-selectie.quote:Op zondag 14 december 2025 13:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man die alleen hey stuurt doet dat naar 1000 anderen en kijkt wje hapt. Hij zal nooit moeite doen.
Wat houdt dat nou precies in? Dat moeite doen voor een goed gesprekje? Niet dat ik het van plan ben, maar ik hoor het zo vaak dat ik wel benieuwd ben naar hoe men zich dat dan ongeveer voor zich ziet.quote:Op zondag 14 december 2025 13:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het is absoluut terecht dat jij voor jezelf een 10+ man verwacht zonder vlekjes, maar die man kan kiezen uit honderden, zo niet meer, vrouwen.quote:Op zondag 14 december 2025 13:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zijn de mannen die ook wandeldates doen. Gratis 5 vrouwen tegelijk warmhouden en zeggen dat ze monogamie moeten verdienen.
quote:Op zondag 14 december 2025 13:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zijn de mannen die ook wandeldates doen. Gratis 5 vrouwen tegelijk warmhouden en zeggen dat ze monogamie moeten verdienen.
quote:
Jij verwacht seks op een eerste date? Mannen krijgen van mij volledige monogamie en toch spelen ze multidatespelletjes.quote:Op zondag 14 december 2025 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Het kan een prima tactiek zijn die ontwikkeld is na heel vaak niets terugkrijgen. Een pre-selectie.
Fok staat ook bomvol met verhalen van mannen die weinig succesvol zijn met internetdaten en daar net als jij behoorlijk gefrustreerd door zijn geraakt.
First impressions can be deceiving…
Mannen ja. Dus niet man.quote:Op zondag 14 december 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij verwacht seks op een eerste date? Mannen krijgen van mij volledige monogamie en toch spelen ze multidatespelletjes.
Mijn laatste date huilde op een fucking date toen ik zei dat ik nuet wilde dat er anderen waren.quote:
Een man tegelijk, want monogaam. Als dat niks wordt kijk ik pas verder.quote:Op zondag 14 december 2025 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mannen ja. Dus niet man.
Op een eerste date verwacht ik niet, maar hoop ik vooral een leuke tijd te hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij verwacht seks op een eerste date? Mannen krijgen van mij volledige monogamie en toch spelen ze multidatespelletjes.
Die huilde van het lachen denk ik.quote:Op zondag 14 december 2025 13:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn laatste date huilde op een fucking date toen ik zei dat ik nuet wilde dat er anderen waren.
Tja, de wereld steekt anders in elkaar.quote:Op zondag 14 december 2025 13:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man tegelijk, want monogaam. Als dat niks wordt kijk ik pas verder.
Seks moet je verdienen met monogamie, inzet, en consequente moeite.quote:Op zondag 14 december 2025 13:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op een eerste date verwacht ik niet, maar hoop ik vooral een leuke tijd te hebben.
En ja, dat eindigde (ik ben onder de pannen) vaak ook in bed. Want als ik je leuk en aantrekkelijk vind, dan probeer ik je natuurlijk ook in bed te krijgen. Niet vanwege het streepje, maar gewoon omdat het logisch is.
Jouw wereld wel ja, omdat jij immoreel bent en andere immorele mensen date.quote:Op zondag 14 december 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die huilde van het lachen denk ik.
[..]
Tja, de wereld steekt anders in elkaar.
Wat een aannames.quote:Op zondag 14 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jouw wereld wel ja, omdat jij immoreel bent en andere immorele mensen date.
Wat een nare insteek...quote:Op zondag 14 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Seks moet je verdienen met monogamie, inzet, en consequente moeite.
Nee, verwachten dat ik mezelf blootstel aan soa's, heartbreak, of misschien wel fysieke mishandeling door een vreemde is naar.quote:
Nee, seks hoef ik niet te verdienen. Graag of niet. Seks is geen beloning, het is iets wat je samen doet en bijzonder leuk kan zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat jij met jouw bagage terughoudend bent met seks is prima. Kun je prima bespreken. Maar de wijze hoe jij naar seks kijkt vind ik wel problematisch.quote:Op zondag 14 december 2025 14:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, verwachten dat ik mezelf blootstel aan soa's, heartbreak, of misschien wel fysieke mishandeling door een vreemde is naar.
quote:Op zondag 14 december 2025 14:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Casual seks eisen van een vreemde is triest.
quote:
Om Fok van kwaliteitstopics te voorzien.quote:Op zondag 14 december 2025 14:09 schreef Bargehassus het volgende:
Je vindt bijna alle mannen kudt.
Toch blijf je blijkbaar daten.
Waarom?
Geinig wel, dan moet iemand je ook willen, en in jouw geval geldt dat de mannen jou niet als goed genoeg zien om de rest voor aan de kant te schuiven, want dat zijn ze niet van plan, volgens je eigen zeggen.quote:Op zondag 14 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat óf troll, óf, als dit echt is, het dan in ieder geval zo is dat allemaal die frustratie komt omdat ze wanhopig een fatsoenlijke relatie wil, maar die niet kan vinden, en dat moet recht geluld worden, dus het moét en zal aan allemaal die mannen liggen, want als het dat niet ligt, dan ligt het aan haar, en dat mag niet.quote:Op zondag 14 december 2025 14:09 schreef Bargehassus het volgende:
Je vindt bijna alle mannen kudt.
Toch blijf je blijkbaar daten.
Waarom?
Ik heb bij 99% van de mannen het idee dat zij achteroverleunen en vrouwen alle moeite laten doen.quote:Op zondag 14 december 2025 14:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, seks hoef ik niet te verdienen. Graag of niet. Seks is geen beloning, het is iets wat je samen doet en bijzonder leuk kan zijn.
Overigens: ik had altijd meerdere vrouwen in de chat, maar daten deed ik altijd maar met 1 vrouw gelijktijdig. Anders kun je (mijn mening) niets serieus opbouwen. En monogamie is iets wat je samen bespreekt en zonder bespreken vind ik het de norm.
Daten hoeft geen moeite te kosten. Sterker nog: dat is een rode vlag. Na een leuke date heb je mij direct weer op de lijn wanneer we elkaar weer zullen zien. Als ik je leuk vind, dan zul je dat weten ook. En wie daar niet van houdt: your problem.
Daten was voor mij gewoon een leuke tijd. Misschien omdat ik het niet moeilijker maakte dan noodzakelijk…
En mannen hebben dat bij vrouwen. Conclusie: ga met andere type mensen daten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb bij 99% van de mannen het idee dat zij achteroverleunen en vrouwen alle moeite laten doen.
Hoe jij datete is ook mijn norm, al word ik verliefd na zoenen of seks dus ik bescherm mezelf. Maar sinds Corona zeggen mannen zelfs na zoenen dat ze nog verder willen swipen en jij ze moet overtuigen.
Ik doe mijn deel. Ik werk aan mijn uiterlijk, ben in therapie geweest, en geef 110%.quote:Op zondag 14 december 2025 14:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat óf troll, óf, als dit echt is, het dan in ieder geval zo is dat allemaal die frustratie komt omdat ze wanhopig een fatsoenlijke relatie wil, maar die niet kan vinden, en dat moet recht geluld worden, dus het moét en zal aan allemaal die mannen liggen, want als het dat niet ligt, dan ligt het aan haar, en dat mag niet.
Nou, je geeft vooral af op alle mannen.quote:Op zondag 14 december 2025 14:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik doe mijn deel. Ik werk aan mijn uiterlijk, ben in therapie geweest, en geef 110%.
Ik geniet niet van seks als ik weet dat er nog 3 anderen zijn. Seks is m.i ook lijm in de relatie,geen doel.quote:Op zondag 14 december 2025 14:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat jij met jouw bagage terughoudend bent met seks is prima. Kun je prima bespreken. Maar de wijze hoe jij naar seks kijkt vind ik wel problematisch.
Ja, nu nog werken aan je innerlijk.quote:Op zondag 14 december 2025 14:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik doe mijn deel. Ik werk aan mijn uiterlijk, ben in therapie geweest, en geef 110%.
Een man moet iets vragen pver mijn profiel, interesse tonen in mij als mens en niet alleen seksualiteit, en mij binnen 48 uur uitvragen. Tot die date appen we dagelijks en is er een videocall vooraf. Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.quote:Op zondag 14 december 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, je geeft vooral af op alle mannen.
Ik speel geen hard to get. Spelletjes zijn voor pubers. Seks is een groot goed voor mij en niet iets wat ik zomaar geef.quote:Op zondag 14 december 2025 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, nu nog werken aan je innerlijk.
Wat je probeert te doen is hard to get spelen met je seks moet je verdienen, maar gebaseerd op wat je hier allemaal laat zien ben je vooral hard to want.
Een man moet niks.quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man moet iets vragen pver mijn profiel, interesse tonen in mij als mens en niet alleen seksualiteit, en mij binnen 48 uur uitvragen. Tot die date appen we dagelijks en is er een videocall vooraf. Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.
Mannen moéten helemaal niks, net als dat vrouwen helemaal niks moéten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man moet iets vragen pver mijn profiel, interesse tonen in mij als mens en niet alleen seksualiteit, en mij binnen 48 uur uitvragen. Tot die date appen we dagelijks en is er een videocall vooraf. Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.
Jij overtuigd ook niemand met je mannenhaat.quote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik speel geen hard to get. Spelletjes zijn voor pubers. Seks is een groot goed voor mij en niet iets wat ik zomaar geef.
En jij komt ook vermoeiend over. Je gaat me niet overtuigen dus zonde van je tijd.
Ik haat noet alle mannen. Ik haat het patriarchaat.quote:Op zondag 14 december 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij overtuigd ook niemand met je mannenhaat.
Omdat 99% een mommybangmaid wil zonder moeite, die hen aanbidt maar niks eist.quote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mannen moéten helemaal niks, net als dat vrouwen helemaal niks moéten.
Schijnbaar zijn de eisen die je stelt te hoog, omdat je er in de ogen van die mannen te weinig tegenover kunt zetten wat de moeite waard is, om de eisen die je hebt te rechtvaardigen.
In de praktijk komt dat neer op dat wat jij zegt dat je eist, je niet krijgt.
Wat een slechte review trouwens. De principes afkraken met slechte oneliners en grappige opmerkingen en het niet vanuit cultuurhistorisch perspectief te bekijken als het om taalgebruik gaat. Alsof je naar 538 of Qmusic luistert, die interessant proberen te doen.quote:Op zondag 14 december 2025 10:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
If Books Could Kill · Episode
Het is wel een bullshit boek.
Ik zie je dingen zeggen, en daar reageer ik op. Daar is het een forum voor. Hoe ik verder op jou over kom zal me een zorg zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik speel geen hard to get. Spelletjes zijn voor pubers. Seks is een groot goed voor mij en niet iets wat ik zomaar geef.
En jij komt ook vermoeiend over. Je gaat me niet overtuigen dus zonde van je tijd.
En die 1% heeft dermate veel in de melk te brokkelen dat die het voor het uitzoeken hebben, en dan val jij alsnog af. Wederom, dat blijkt ook in de praktijk.quote:Op zondag 14 december 2025 14:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat 99% een mommybangmaid wil zonder moeite, die hen aanbidt maar niks eist.
Moet binnen 48 uur uitvragen?quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Heel goed.quote:Op zondag 14 december 2025 14:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Was het terecht? Wat?quote:Op zondag 14 december 2025 14:33 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vind het heel verdrietig dat jouw ouders je vroeger sloegen als jij thuis kwam met een minder goed cijfer. Als ik vragen mag: hoe kijk je daar zelf op terug? Was het terecht? Heeft het jou geholpen om te bereiken wat je wilt? Als ik zo tussen de regels doorlees, dan krijg ik de indruk dat je (onbewust) partners hebt gezocht die jou terugwierpen in die rol. Een partner die vindt dat jij hem moet verdienen (of andersom: jij vindt dat een partner jou moet verdienen) … dat klinkt niet als een gezonde evenwichtige relatie.
Natuurlijk is dat niet terecht. Volledig eens. Het doel van de vraag is echter om erachter te komen hoe TS dat zelf ziet. En ik vrees een beetje voor het antwoord.quote:Op zondag 14 december 2025 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Was het terecht? Wat?
Het is op geen enkele manier terecht, nooit, om een kind te slaan omdat het met een 'minder goed cijfer' thuis komt.
Maar dan gaat er toch iets mis in de selectie vooraf. Geen idee wat, maar er zijn natuurlijk veel meer mannen die net als ik iemand een serieuze kans geven.quote:Op zondag 14 december 2025 14:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb bij 99% van de mannen het idee dat zij achteroverleunen en vrouwen alle moeite laten doen.
Hoe jij datete is ook mijn norm, al word ik verliefd na zoenen of seks dus ik bescherm mezelf. Maar sinds Corona zeggen mannen zelfs na zoenen dat ze nog verder willen swipen en jij ze moet overtuigen.
Geniet je überhaupt wel van seks? Want seks om de relatie goed te houden, daar spreekt weinig enthousiasme uit.quote:Op zondag 14 december 2025 14:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik geniet niet van seks als ik weet dat er nog 3 anderen zijn. Seks is m.i ook lijm in de relatie,geen doel.
Alles volgens een strak schema.quote:Op zondag 14 december 2025 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geniet je überhaupt wel van seks? Want seks om de relatie goed te houden, daar spreekt weinig enthousiasme uit.
Ik dacht dat je zou schrijven: Alles volgens het boekje. De Kamasutra.quote:Op zondag 14 december 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alles volgens een strak schema.
Nee joh maak een 11-uur-durende zeikpodcast waar je elke zin analyseert zoals de rational males op youtube.quote:Op zondag 14 december 2025 14:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een slechte review trouwens. De principes afkraken met slechte oneliners en grappige opmerkingen en het niet vanuit cultuurhistorisch perspectief te bekijken als het om taalgebruik gaat. Alsof je naar 538 of Qmusic luistert, die interessant proberen te doen.
Als hij zin heeft maak ik zin.quote:Op zondag 14 december 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles volgens een strak schema.
Ik date geen 1% want ik ben geen 1%. Ik date binnen mijn SES en uiterlijk.quote:Op zondag 14 december 2025 14:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En die 1% heeft dermate veel in de melk te brokkelen dat die het voor het uitzoeken hebben, en dan val jij alsnog af. Wederom, dat blijkt ook in de praktijk.
Mannen moeten dat als ze op date willen met mij, want ik wil niet weer een catfish of een man die liegt dat hij monogaam is.quote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mannen moéten helemaal niks, net als dat vrouwen helemaal niks moéten.
Schijnbaar zijn de eisen die je stelt te hoog, omdat je er in de ogen van die mannen te weinig tegenover kunt zetten wat de moeite waard is, om de eisen die je hebt te rechtvaardigen.
In de praktijk komt dat neer op dat wat jij zegt dat je eist, je niet krijgt.
Dat zeg ik, jij date die 1% niet, en de andere 99% zijn volgens je eigen zeggen bagger. Dus waar ben je dan precies moeite voor aan het doen?quote:Op zondag 14 december 2025 15:08 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik date geen 1% want ik ben geen 1%. Ik date binnen mijn SES en uiterlijk.
Das leuk, maar die mannen hebben schijnbaar alternatieven die ze niét laten vallen voor jou, oftewel, jij bent niet zó interessant dat ze bereid zijn de rest van die alternatieven aan de kant te schuiven voor jou.quote:Op zondag 14 december 2025 15:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen moeten dat als ze op date willen met mij, want ik wil niet weer een catfish of een man die liegt dat hij monogaam is.
Omdat ik hiervoor eens 3 weken 24/7 chatte met een man die niet wilde afspreken.quote:Op zondag 14 december 2025 14:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Moet binnen 48 uur uitvragen?
Das nogal een pittige eis?
Zitten er nog ruimte in je eisenlijst?
Denk dat een screening van de AIVD minder streng is voor daten met Amalia.
Ik ben hoogbegaafd en maakte in groep 5 al stof van de brugklas. Maar dat interesseerde ze niet, een keer niet leren voor topo was de riem. Mijn moeder snapte ook niet dat ik geen huiswerk had omdat ik alles in de les afkreeg.Toen ik op de uni een vak niet haalde zei ze dat ik duidelijk niet hoogbegaafd was. Ik haalde het niet omdat ik toen te druk was met een vriendje. Dom, maar ik was 17.quote:Op zondag 14 december 2025 14:33 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vind het heel verdrietig dat jouw ouders je vroeger sloegen als jij thuis kwam met een minder goed cijfer. Als ik vragen mag: hoe kijk je daar zelf op terug? Was het terecht? Heeft het jou geholpen om te bereiken wat je wilt? Als ik zo tussen de regels door lees, dan krijg ik de indruk dat je (onbewust) partners hebt gezocht die jou terugwierpen in die rol. Een partner die vindt dat jij hem moet verdienen (of andersom: jij vindt dat een partner jou moet verdienen) … dat klinkt niet als een gezonde evenwichtige relatie.
Misschien kun je net als met sex ook met zoenen wat langer wachten totdat je meer zekerheid over de relatie hebt.quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.
Eens.quote:Op zondag 14 december 2025 15:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien kun je net als met sex ook met zoenen wat langer wachten totdat je meer zekerheid over de relatie hebt.
En net stond je nog op je achterste benen toen ik zei dat je hoge verwachtingen hebt en je daarmee ervoor zorgt dat je teleurgesteld zal raken.quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik laat me niet playen en catfishen. Ik wil weten wie hij is.quote:Op zondag 14 december 2025 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En net stond je nog op je achterste benen toen ik zei dat je hoge verwachtingen hebt en je daarmee ervoor zorgt dat je teleurgesteld zal raken.
Schoonmoeder?quote:Op zondag 14 december 2025 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik.
Wat moet er anders in de vriezer?
Maar wel 110%quote:Op zondag 14 december 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, je geeft vooral af op alle mannen.
Coolguy nam, natuurlijk terecht, een beetje aanstoot aan mijn vraag aan jou. Je schrijft dat jouw ouders zich nooit hebben verontschuldigd voor dit element van jouw opvoeding. Ik maak daaruit op dat jij het zelf, met de kennis van nu, ook niet okay vindt wat er toen is gebeurd. Tegelijkertijd worden we gevormd door wat wij meemaken. Ook dingen waarvan we zelf weten dat ze niet juist zijn, kunnen nog lang bewust of onbewust impact hebben op de keuzes die wij maken. Bijvoorbeeld: ontzettend gaan pleasen om maar bij iemand in de smaak te (blijven) vallen. Daarmee doe je echter jezelf te kort. Ook in dit topic lijk je jouw waardering voor jezelf nogal afhankelijk te maken van de waardering die jij van anderen kijgt. Ik snap wel dat jij niet vrolijk wordt van een appje van een man met de romantische vinding "Hey". Maar als iemand zo weinig tijd en moeite steekt in het contact met jou opbouwen, waarom zou jij dat dan andersom wel doen? Als vrouw zul jij op datingsites of -apps genoeg mannen hebben om op te reageren. Geen van die mannen ben jij ook maar iets verschuldigd. Dus op "Hey" is "Hoi" wat mij betreft een prima reactie. Of je wacht op een vervolgvraag en negeert "Hey" helemaal, omdat jij wel wat beters te doen hebt dan al die mannen een plezier te doen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben hoogbegaafd en maakte in groep 5 al stof van de brugklas. Maar dat interesdeerde ze niet, een keer niet leren voor topo was de riem. Mijn moeder snapte ook niet dat ik geem huiswerk had omdat ik alles in de les afkreeg.Toen ik op de uni een vak niet haalde zei ze dat ik duidelijk niet hoogbegaafd was. Ik haalde het niet omdat ik toen te druk was met een vriendje. Dom, maar ik was 17.
In de brugklas kreeg ik een keer slaag voor een 7. Mijn moeder, buitenlandse, geloofde niet dat het een goed cijfer had terwijl ik het hoogst van de klas had gescoord. Ze dacht dat 8+ voldoende was ofzo. Toen kwam er alleen slaag na 5,5 of lager. Ik deed weinig en haalde het vwo makkelijk, examen gedaan met buikgriep en 7 was het laagste cijfer. Toch nooit excuses gekregen.
Mbt verdienen: ik was niet gewend dat een man nul moeite deed. Voor hem was ik altijd uit eten genomen en respectvol behandeld. Maar hij was iemand die zichzelf standaard boven mensen zette en volgens hem had hij meerdere dates.
Mijn oudste dochter ook. Ze is daardoor ook sociaal onhandig en jongens zien haar momenteel niet staan omdat ze wat raar is.quote:
En dat weet je niet als hij je na 60 uur uit vraagt. Riiight.quote:Op zondag 14 december 2025 15:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik laat me niet playen en catfishen. Ik wil weten wie hij is.
Ik heb al 10 jaar therapie gehad. Nu alleen nog POH.quote:Op zondag 14 december 2025 15:30 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb eigenlijk maar een advies: Ga praten met een psycholoog of psychiater.
Ik krijg het idee dat ik dan 5e keuze benquote:Op zondag 14 december 2025 15:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat weet je niet als hij je na 60 uur uit vraagt. Riiight.
Als ik merk dat mijn vrouw zin moet maken heb ik er geen zin meer in.quote:
Jongens en mannen zagen me voor Corona altijd staan. Ik was nooit lang single.quote:Op zondag 14 december 2025 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter ook. Ze is daardoor ook sociaal onhandig en jongens zien haar momenteel niet staan omdat ze wat raar is.
Zou zomaar eens een rol kunnen spelen.
Ik begeer mijn partner maar ik kom niet klaar.quote:Op zondag 14 december 2025 15:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik merk dat mijn vrouw zin moet maken heb ik er geen zin meer in.
Begeerte hoort bij seks. Anders wordt het technisch. Seks is zoveel meer dan beffen, neuken en whatever floats your boat.
Sorry to say, maar je moeder heeft niet correct gehandeld. Het is jammer dat je nu min of meer anderen op dezelfde wijze behandelt.quote:Op zondag 14 december 2025 15:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben hoogbegaafd en maakte in groep 5 al stof van de brugklas. Maar dat interesseerde ze niet, een keer niet leren voor topo was de riem. Mijn moeder snapte ook niet dat ik geen huiswerk had omdat ik alles in de les afkreeg.Toen ik op de uni een vak niet haalde zei ze dat ik duidelijk niet hoogbegaafd was. Ik haalde het niet omdat ik toen te druk was met een vriendje. Dom, maar ik was 17.
In de brugklas kreeg ik een keer slaag voor een 7. Mijn moeder, buitenlandse, geloofde niet dat het een goed cijfer had terwijl ik het hoogst van de klas had gescoord. Ze dacht dat 8+ voldoende was ofzo. Toen kwam er alleen slaag na 5,5 of lager. Ik deed weinig en haalde het vwo makkelijk, examen gedaan met buikgriep en 7 was het laagste cijfer. De docent heeft haar toen moeten bellen. Toch nooit excuses gekregen. Ik was ook minder goed in de betavakken en haalde weleens 5en, dus heb ze laten vallen. Toen was ze overtuigd dat ik dom en lui was.
Je haalt percentages door elkaar. Ik date niet de 1% rijkste of knapste mannen. Ik ben niet in de league van Chris Hemsworth. Ik date the guy nextdoor qua uiterlijk. Maar 99% van de mannen die ik match gedraagt zich zo.quote:Op zondag 14 december 2025 15:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jij date die 1% niet, en de andere 99% zijn volgens je eigen zeggen bagger. Dus waar ben je dan precies moeite voor aan het doen?
Ja dat weet ik ook, EMDR gehad.quote:Op zondag 14 december 2025 15:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sorry to say, maar je moeder heeft niet correct gehandeld. Het is jammer dat je nu min of meer anderen op dezelfde wijze behandelt.
Wat heb je van die therapie opgestoken?quote:Op zondag 14 december 2025 15:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar therapie gehad. Nu alleen nog POH.
En dat ligt aan jou. Snap je dat niet? Je vult dan namelijk in voor de ander.quote:Op zondag 14 december 2025 15:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik dan 5e keuze ben
Als mijn dochter een paar jaar ouder is moet ze mannen ook van zich afslaan, want uiterlijk heeft ze mee.quote:Op zondag 14 december 2025 15:42 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jongens en mannen zagen me voor Corona altijd staan. Ik was nooit lang single.
Ik hoef me niet te verantwoorden aan jou.quote:Op zondag 14 december 2025 15:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat heb je van die therapie opgestoken?
En dat is waarom ik dus niet meer date.quote:Op zondag 14 december 2025 15:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat ligt aan jou. Snap je dat niet? Je vult dan namelijk in voor de ander.
Sowieso: op basis van een paar foto’s en wat chatten weet je nog niets van een ander. Je bent dus geen zoveelste keuze, maar gewoon: een keuze. Hoe leuker de man, hoe groter de keuze die hij heeft en hoe kleiner de kans dat hij jou kiest (want daar zitten toevalligheden bij).
Goede keuze!quote:Op zondag 14 december 2025 15:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
En dat is waarom ik dus niet meer date.
Ik had goede relaties tot aan dating apps. Daarna veel abusive mannen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als mijn dochter een paar jaar ouder is moet ze mannen ook van zich afslaan, want uiterlijk heeft ze mee.
Maar dat zegt niet zoveel.
Dat klopt.quote:Op zondag 14 december 2025 15:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te verantwoorden aan jou.
Doe dan die dating app's de deur uit! Ga gewoon lekker verder leven!quote:Op zondag 14 december 2025 15:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had goede relaties tot aan dating apps. Daarna veel abusive mannen.
Mannen spreken mij sinds Corona niet meer aan, alleen gekkies.quote:Op zondag 14 december 2025 15:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Doe dan die dating app's de deur uit! Ga gewoon lekker verder leven!
Besef je je dat veel mannen daar onzeker van worden?quote:Op zondag 14 december 2025 15:42 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik begeer mijn partner maar ik kom niet klaar.
Stop met dating apps en ontmoet mannen elders.quote:Op zondag 14 december 2025 15:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had goede relaties tot aan dating apps. Daarna veel abusive mannen.
Heeft corona "de mannen" veranderd? Of heeft corona jou veranderd?quote:Op zondag 14 december 2025 16:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen spreken mij sinds Corona niet meer aan, alleen gekkies.
Weten ze dit dat ze je binnen de 48u moeten uitvragen? Geef je dat aan?quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom dan? Wat heeft dat met Corona te maken?quote:Op zondag 14 december 2025 16:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen spreken mij sinds Corona niet meer aan, alleen gekkies.
Precies dit.quote:Op zondag 14 december 2025 16:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Weten ze dit dat ze je binnen de 48u moeten uitvragen? Geef je dat aan?
Want het is een mijnenveld voor mannen op de apps.
Bij mij zou dit juist niet ok zijn. Want ik heb het allemaal liever wat trager in het begin. Voor mij voelt dit als ongeduldig aan en asap in bed krijgen
Zo zie je dat mannen niet weten wat ze moeten doen om juist te doen.
Nu weet ik dus ook waar jij al die foute mannen tegenkomt.quote:Op zondag 14 december 2025 13:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
TSquote:Op zondag 14 december 2025 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu weet ik dus ook waar jij al die foute mannen tegenkomt.
NERGENS dus.
Je DENKT dat ze zo zijn omdat ze alleen maar hey zeggen. In jouw ogen is hij dan meteen een player, redpiller, wandeldater, rondneuker,...
Nooit erover na gedacht dat zij al lang geleerd hebben dat een uitgebreide eerste app totaal geen zin heeft? Ze krijgen toch bijna nooit antwoord.
Ik zou ook geen moeite meer steken in de eerste post.. uiteindelijk gaat het in die eerste paar seconden toch enkel om het uiterlijk en is de beslissing al gemaakt, ook al zou hij jou meteen trouw beloven en huizen bouwen in Afrika en straathonden in Spanje redden.
God weet hoeveel goede mannen jij al aan de kant hebt gegooid omdat ze gewoon een hoi stuurden naar je
Een uitgebreide eerste app is meestal toch copy & paste werk, vaak inclusief een hele vragenlijst.quote:Op zondag 14 december 2025 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu weet ik dus ook waar jij al die foute mannen tegenkomt.
NERGENS dus.
Je DENKT dat ze zo zijn omdat ze alleen maar hey zeggen. In jouw ogen is hij dan meteen een player, redpiller, wandeldater, rondneuker,...
Nooit erover na gedacht dat zij al lang geleerd hebben dat een uitgebreide eerste app totaal geen zin heeft? Ze krijgen toch bijna nooit antwoord.
Ik zou ook geen moeite meer steken in de eerste post.. uiteindelijk gaat het in die eerste paar seconden toch enkel om het uiterlijk en is de beslissing al gemaakt, ook al zou hij jou meteen trouw beloven en huizen bouwen in Afrika en straathonden in Spanje redden.
God weet hoeveel goede mannen jij al aan de kant hebt gegooid omdat ze gewoon een hoi stuurden naar je
Vraag 7 is heel creapy.quote:Op zondag 14 december 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uitgebreide eerste app is meestal toch copy & paste werk, vaak inclusief een hele vragenlijst.
"Hee hallo, leuk profiel heb je! Ik dacht: even contact maken.
Zeg, zou je me antwoorden kunnen geven op wat je over deze dingen denkt?"
1) Wie/wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
2) Wat is voor jou de meest perfecte romantische date?
3) Als je een knop zou hebben waarmee je de wereld zou kunnen verwoesten, zou je die indrukken?
4) Wat is een absolute afknapper voor jou?
5) Zou je interesse hebben om naar een Cthulhu-ritueel te gaan?
6) Wat is je favoriete tv-show?
7) Zou je alle contact met je ouders verbreken als ik er om zou vragen?
Oh, laat ik ook even wat over mezelf vertellen..."
Alleen die?quote:Op zondag 14 december 2025 16:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vraag 7 is heel creapy.
Nogo voor mij.
The most creapy dan.quote:Op zondag 14 december 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen die?
Maar idd, dat is overly attached girlfriend zone.
Niet alleen voor jou, vraag 7 is bij uitstek een rode vlag.quote:Op zondag 14 december 2025 16:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vraag 7 is heel creapy.
Nogo voor mij.
Slechte mannen ook altijd!quote:Op zondag 14 december 2025 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen voor jou, vraag 7 is bij uitstek een rode vlag.
Dat zijn mannen die je willen isoleren en waar je uiteindelijk of dood of mishandeld uit de relatie komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |