quote:Op zondag 14 december 2025 13:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zijn de mannen die ook wandeldates doen. Gratis 5 vrouwen tegelijk warmhouden en zeggen dat ze monogamie moeten verdienen.
quote:
Jij verwacht seks op een eerste date? Mannen krijgen van mij volledige monogamie en toch spelen ze multidatespelletjes.quote:Op zondag 14 december 2025 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Het kan een prima tactiek zijn die ontwikkeld is na heel vaak niets terugkrijgen. Een pre-selectie.
Fok staat ook bomvol met verhalen van mannen die weinig succesvol zijn met internetdaten en daar net als jij behoorlijk gefrustreerd door zijn geraakt.
First impressions can be deceiving…
Mannen ja. Dus niet man.quote:Op zondag 14 december 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij verwacht seks op een eerste date? Mannen krijgen van mij volledige monogamie en toch spelen ze multidatespelletjes.
Mijn laatste date huilde op een fucking date toen ik zei dat ik nuet wilde dat er anderen waren.quote:
Een man tegelijk, want monogaam. Als dat niks wordt kijk ik pas verder.quote:Op zondag 14 december 2025 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mannen ja. Dus niet man.
Op een eerste date verwacht ik niet, maar hoop ik vooral een leuke tijd te hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij verwacht seks op een eerste date? Mannen krijgen van mij volledige monogamie en toch spelen ze multidatespelletjes.
Die huilde van het lachen denk ik.quote:Op zondag 14 december 2025 13:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn laatste date huilde op een fucking date toen ik zei dat ik nuet wilde dat er anderen waren.
Tja, de wereld steekt anders in elkaar.quote:Op zondag 14 december 2025 13:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man tegelijk, want monogaam. Als dat niks wordt kijk ik pas verder.
Seks moet je verdienen met monogamie, inzet, en consequente moeite.quote:Op zondag 14 december 2025 13:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op een eerste date verwacht ik niet, maar hoop ik vooral een leuke tijd te hebben.
En ja, dat eindigde (ik ben onder de pannen) vaak ook in bed. Want als ik je leuk en aantrekkelijk vind, dan probeer ik je natuurlijk ook in bed te krijgen. Niet vanwege het streepje, maar gewoon omdat het logisch is.
Jouw wereld wel ja, omdat jij immoreel bent en andere immorele mensen date.quote:Op zondag 14 december 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die huilde van het lachen denk ik.
[..]
Tja, de wereld steekt anders in elkaar.
Wat een aannames.quote:Op zondag 14 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jouw wereld wel ja, omdat jij immoreel bent en andere immorele mensen date.
Wat een nare insteek...quote:Op zondag 14 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Seks moet je verdienen met monogamie, inzet, en consequente moeite.
Nee, verwachten dat ik mezelf blootstel aan soa's, heartbreak, of misschien wel fysieke mishandeling door een vreemde is naar.quote:
Nee, seks hoef ik niet te verdienen. Graag of niet. Seks is geen beloning, het is iets wat je samen doet en bijzonder leuk kan zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat jij met jouw bagage terughoudend bent met seks is prima. Kun je prima bespreken. Maar de wijze hoe jij naar seks kijkt vind ik wel problematisch.quote:Op zondag 14 december 2025 14:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, verwachten dat ik mezelf blootstel aan soa's, heartbreak, of misschien wel fysieke mishandeling door een vreemde is naar.
quote:Op zondag 14 december 2025 14:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Casual seks eisen van een vreemde is triest.
quote:
Om Fok van kwaliteitstopics te voorzien.quote:Op zondag 14 december 2025 14:09 schreef Bargehassus het volgende:
Je vindt bijna alle mannen kudt.
Toch blijf je blijkbaar daten.
Waarom?
Geinig wel, dan moet iemand je ook willen, en in jouw geval geldt dat de mannen jou niet als goed genoeg zien om de rest voor aan de kant te schuiven, want dat zijn ze niet van plan, volgens je eigen zeggen.quote:Op zondag 14 december 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat óf troll, óf, als dit echt is, het dan in ieder geval zo is dat allemaal die frustratie komt omdat ze wanhopig een fatsoenlijke relatie wil, maar die niet kan vinden, en dat moet recht geluld worden, dus het moét en zal aan allemaal die mannen liggen, want als het dat niet ligt, dan ligt het aan haar, en dat mag niet.quote:Op zondag 14 december 2025 14:09 schreef Bargehassus het volgende:
Je vindt bijna alle mannen kudt.
Toch blijf je blijkbaar daten.
Waarom?
Ik heb bij 99% van de mannen het idee dat zij achteroverleunen en vrouwen alle moeite laten doen.quote:Op zondag 14 december 2025 14:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, seks hoef ik niet te verdienen. Graag of niet. Seks is geen beloning, het is iets wat je samen doet en bijzonder leuk kan zijn.
Overigens: ik had altijd meerdere vrouwen in de chat, maar daten deed ik altijd maar met 1 vrouw gelijktijdig. Anders kun je (mijn mening) niets serieus opbouwen. En monogamie is iets wat je samen bespreekt en zonder bespreken vind ik het de norm.
Daten hoeft geen moeite te kosten. Sterker nog: dat is een rode vlag. Na een leuke date heb je mij direct weer op de lijn wanneer we elkaar weer zullen zien. Als ik je leuk vind, dan zul je dat weten ook. En wie daar niet van houdt: your problem.
Daten was voor mij gewoon een leuke tijd. Misschien omdat ik het niet moeilijker maakte dan noodzakelijk…
En mannen hebben dat bij vrouwen. Conclusie: ga met andere type mensen daten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb bij 99% van de mannen het idee dat zij achteroverleunen en vrouwen alle moeite laten doen.
Hoe jij datete is ook mijn norm, al word ik verliefd na zoenen of seks dus ik bescherm mezelf. Maar sinds Corona zeggen mannen zelfs na zoenen dat ze nog verder willen swipen en jij ze moet overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |