abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219461870
In mijn leven heb ik mijn vader maar twee keer zien huilen. Toen zijn moeder overleed en toen zijn vader overleed. En allebei de keren wist ik dat hij echt een reden had om verdrietig te zijn. Mijn vader is een sterke man. Hij is heel hoog opgeleid, maar daarnaast ook extreem handig met zijn handen. Daarnaast kookt mijn vader ook de sterren van de hemel. Maar wat mijn vader niet doet, is semi-emotioneel zichzelf profileren als gevoelige woke-man. Dit is echt hetgene wat mannen van tussen de 20 en de 40 tegenwoordig wel doen. Driekwart van de mannen op Bumble heeft in zijn belangrijke onderwerpen feminisme, klimaat en neurodiversiteit staan. Natuurlijk is dat allemaal virtue signaling, want welke vent heeft er nou echt interesse in feminisme? Behalve iemand die iets te verbergen heeft of 50/50 wil.
Elke man die zegt dat hij feminist is, is achteraf een vreemdganger gebleken. Het is namelijk wel heel makkelijk een wolf in schaapskleren te spelen online. Grappig genoeg vindt best wel wat mannen in de mannensfeer. En hoewel zij aan de ene kant zichzelf wel voorgelogen dat ze zo rationeel zijn, zijn het vaak de grootste jankers. Je hoeft ze maar aan te spreken en er komen al traantjes in die oogjes. Vind je het niet oké dat een man een andere vrouw heeft gezoend, dan komen de traantjes al. Want ja, mammie troostte hem ook wel als hij ging huilen. Ik vind niks zo afstotelijk als een emotionele gevoelige man (aka performatieve narcist).

Een echte vent doet niet mee aan dit soort puberale onzin. Een echte vent gaat naar zijn werk, zorgt voor zijn gezin, beschermt de maatschappij. Een echte vent beschermt zijn buurt in plaats van online op Twitter te janken dat hij zo'n rationeel man is en dat we allemaal vaccinaties moeten verplichten. Nee, een echte man zorgt er wel voor dat wat er moet gebeuren, ook gebeurt. Een echte man leidt met EI, maar hij laat niet zien hoe erg hij lijdt onder zijn emoties met IJ. Want dan ben je gewoon een jankende kween.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ansa op 10-12-2025 22:59:57 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 10 december 2025 @ 22:55:01 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219461873
Lichtjes gefrustreerd over iets meid? :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219461877
Lekker edgy weer Ansa

@mods tijd voor een centraal mannendatingklachttopic voor dezen user?
  Forum Admin woensdag 10 december 2025 @ 22:57:55 #4
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_219461890
:O
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_219461894
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:55 schreef Netsplitter het volgende:
Lichtjes gefrustreerd over iets meid? :')
Haat.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 10 december 2025 @ 22:59:42 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219461900
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker edgy weer Ansa

@:Mods tijd voor een centraal mannendatingklachttopic voor dezen user?
Die is grappig. :')
Een eigen lief dagboektopic voor een frustie. :')

Had ik al :') gepost?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219461906
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:59 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Die is grappig. :')
Een eigen lief dagboektopic voor een frustie. :')

Had ik al :') gepost?
Een streepje mag ook :) Ben niet zo moeilijk
pi_219461942
Gr. Tim hofman
pi_219461972
Ga huilen
pi_219461978
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:08 schreef Moass het volgende:
Gr. Tim hofman
Kalende kween.
pi_219462041
Inceltopic
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator / Redactie FP woensdag 10 december 2025 @ 23:40:03 #12
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219462050
Ik vond je topics over rijke mannen uit het Midden-Oosten leuker.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_219462079
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je vader aardig vaak vreemd ging, je moeder trouwens ook.

Toen hun jong waren waren ze nogal losbandig.

Weet je wel zeker dat je een kind van je vader bent?
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219462121
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je vader aardig vaak vreemd ging, je moeder trouwens ook.

Toen hun jong waren waren ze nogal losbandig.

Weet je wel zeker dat je een kind van je vader bent?
Ik ben de vrouwelijke kloon van mijn vader.
pi_219462137
Bij TS denk ik steeds hieraan
  donderdag 11 december 2025 @ 01:00:43 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219462149
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:54 schreef Ansa het volgende:
In mijn leven heb ik mijn vader maar twee keer zien huilen. Toen zijn moeder overleed en toen zijn vader overleed. En allebei de keren wist ik dat hij echt een reden had om verdrietig te zijn. Mijn vader is een sterke man. Hij is heel hoog opgeleid, maar daarnaast ook extreem handig met zijn handen. Daarnaast kookt mijn vader ook de sterren van de hemel. Maar wat mijn vader niet doet, is semi-emotioneel zichzelf profileren als gevoelige woke-man. Dit is echt hetgene wat mannen van tussen de 20 en de 40 tegenwoordig wel doen. Driekwart van de mannen op Bumble heeft in zijn belangrijke onderwerpen feminisme, klimaat en neurodiversiteit staan. Natuurlijk is dat allemaal virtue signaling, want welke vent heeft er nou echt interesse in feminisme? Behalve iemand die iets te verbergen heeft of 50/50 wil.
Elke man die zegt dat hij feminist is, is achteraf een vreemdganger gebleken. Het is namelijk wel heel makkelijk een wolf in schaapskleren te spelen online. Grappig genoeg vindt best wel wat mannen in de mannensfeer. En hoewel zij aan de ene kant zichzelf wel voorgelogen dat ze zo rationeel zijn, zijn het vaak de grootste jankers. Je hoeft ze maar aan te spreken en er komen al traantjes in die oogjes. Vind je het niet oké dat een man een andere vrouw heeft gezoend, dan komen de traantjes al. Want ja, mammie troostte hem ook wel als hij ging huilen. Ik vind niks zo afstotelijk als een emotionele gevoelige man (aka performatieve narcist).

Een echte vent doet niet mee aan dit soort puberale onzin. Een echte vent gaat naar zijn werk, zorgt voor zijn gezin, beschermt de maatschappij. Een echte vent beschermt zijn buurt in plaats van online op Twitter te janken dat hij zo'n rationeel man is en dat we allemaal vaccinaties moeten verplichten. Nee, een echte man zorgt er wel voor dat wat er moet gebeuren, ook gebeurt. Een echte man leidt met EI, maar hij laat niet zien hoe erg hij lijdt onder zijn emoties met IJ. Want dan ben je gewoon een jankende kween.
Je bent onwijs vermoeiend in je haat naar mannen. En het is walgelijk ook.
Just saying.

Verder moedig ik mannen (en vrouwen uiteraard) aan hun emoties te uiten. Opkroppen is funest.

En verder :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 11 december 2025 @ 01:02:15 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219462152
-Dubbel-
  donderdag 11 december 2025 @ 01:03:00 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219462153
-Driedubbel-
  donderdag 11 december 2025 @ 01:08:16 #19
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219462158
TS frustraties
Bekijk deze YouTube-video
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219462194
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je bent onwijs vermoeiend in je haat naar mannen. En het is walgelijk ook.
Just saying.

Verder moedig ik mannen (en vrouwen uiteraard) aan hun emoties te uiten. Opkroppen is funest.

En verder :W
Dat is mijn emotie en die mag ik uiten.
pi_219462654
TS verdient een man die emotioneel volledig ontoegankelijk en afgesloten is. Een psychopaat die eigenlijk alleen maar om zijn eigen geeft, vooral zijn carrière.
pi_219462977
Janktopic. De tranen druipen er af.

Mietje.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 11 december 2025 @ 09:34:37 #23
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219463003
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:54 schreef Ansa het volgende:

Vind je topics zeer vermakelijk. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 11 december 2025 @ 09:48:17 #24
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219463061
Ik ben wel 2x keihard beïnvloed door iemand met krachten die normale mensen eigenlijk niet zouden moeten hebben. Ben toen ook in één klap in janken uitgebarsten, was echt een bizar emotioneel en invasief gevoel wat eigenlijk niet het mijne was en was daar totaal niet op voorbereid of tegen gewapend.

Ben blij dat ik af ben van dat volk, vieze impostors.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219463155
Wat een gefrustreerd mens is TS zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')