Ik doe mijn deel. Ik werk aan mijn uiterlijk, ben in therapie geweest, en geef 110%.quote:Op zondag 14 december 2025 14:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat óf troll, óf, als dit echt is, het dan in ieder geval zo is dat allemaal die frustratie komt omdat ze wanhopig een fatsoenlijke relatie wil, maar die niet kan vinden, en dat moet recht geluld worden, dus het moét en zal aan allemaal die mannen liggen, want als het dat niet ligt, dan ligt het aan haar, en dat mag niet.
Nou, je geeft vooral af op alle mannen.quote:Op zondag 14 december 2025 14:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik doe mijn deel. Ik werk aan mijn uiterlijk, ben in therapie geweest, en geef 110%.
Ik geniet niet van seks als ik weet dat er nog 3 anderen zijn. Seks is m.i ook lijm in de relatie,geen doel.quote:Op zondag 14 december 2025 14:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat jij met jouw bagage terughoudend bent met seks is prima. Kun je prima bespreken. Maar de wijze hoe jij naar seks kijkt vind ik wel problematisch.
Ja, nu nog werken aan je innerlijk.quote:Op zondag 14 december 2025 14:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik doe mijn deel. Ik werk aan mijn uiterlijk, ben in therapie geweest, en geef 110%.
Een man moet iets vragen pver mijn profiel, interesse tonen in mij als mens en niet alleen seksualiteit, en mij binnen 48 uur uitvragen. Tot die date appen we dagelijks en is er een videocall vooraf. Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.quote:Op zondag 14 december 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, je geeft vooral af op alle mannen.
Ik speel geen hard to get. Spelletjes zijn voor pubers. Seks is een groot goed voor mij en niet iets wat ik zomaar geef.quote:Op zondag 14 december 2025 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, nu nog werken aan je innerlijk.
Wat je probeert te doen is hard to get spelen met je seks moet je verdienen, maar gebaseerd op wat je hier allemaal laat zien ben je vooral hard to want.
Een man moet niks.quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man moet iets vragen pver mijn profiel, interesse tonen in mij als mens en niet alleen seksualiteit, en mij binnen 48 uur uitvragen. Tot die date appen we dagelijks en is er een videocall vooraf. Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.
Mannen moéten helemaal niks, net als dat vrouwen helemaal niks moéten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man moet iets vragen pver mijn profiel, interesse tonen in mij als mens en niet alleen seksualiteit, en mij binnen 48 uur uitvragen. Tot die date appen we dagelijks en is er een videocall vooraf. Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.
Jij overtuigd ook niemand met je mannenhaat.quote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik speel geen hard to get. Spelletjes zijn voor pubers. Seks is een groot goed voor mij en niet iets wat ik zomaar geef.
En jij komt ook vermoeiend over. Je gaat me niet overtuigen dus zonde van je tijd.
Ik haat noet alle mannen. Ik haat het patriarchaat.quote:Op zondag 14 december 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij overtuigd ook niemand met je mannenhaat.
Omdat 99% een mommybangmaid wil zonder moeite, die hen aanbidt maar niks eist.quote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mannen moéten helemaal niks, net als dat vrouwen helemaal niks moéten.
Schijnbaar zijn de eisen die je stelt te hoog, omdat je er in de ogen van die mannen te weinig tegenover kunt zetten wat de moeite waard is, om de eisen die je hebt te rechtvaardigen.
In de praktijk komt dat neer op dat wat jij zegt dat je eist, je niet krijgt.
Wat een slechte review trouwens. De principes afkraken met slechte oneliners en grappige opmerkingen en het niet vanuit cultuurhistorisch perspectief te bekijken als het om taalgebruik gaat. Alsof je naar 538 of Qmusic luistert, die interessant proberen te doen.quote:Op zondag 14 december 2025 10:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
If Books Could Kill · Episode
Het is wel een bullshit boek.
Ik zie je dingen zeggen, en daar reageer ik op. Daar is het een forum voor. Hoe ik verder op jou over kom zal me een zorg zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik speel geen hard to get. Spelletjes zijn voor pubers. Seks is een groot goed voor mij en niet iets wat ik zomaar geef.
En jij komt ook vermoeiend over. Je gaat me niet overtuigen dus zonde van je tijd.
En die 1% heeft dermate veel in de melk te brokkelen dat die het voor het uitzoeken hebben, en dan val jij alsnog af. Wederom, dat blijkt ook in de praktijk.quote:Op zondag 14 december 2025 14:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat 99% een mommybangmaid wil zonder moeite, die hen aanbidt maar niks eist.
Moet binnen 48 uur uitvragen?quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Heel goed.quote:Op zondag 14 december 2025 14:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Was het terecht? Wat?quote:Op zondag 14 december 2025 14:33 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vind het heel verdrietig dat jouw ouders je vroeger sloegen als jij thuis kwam met een minder goed cijfer. Als ik vragen mag: hoe kijk je daar zelf op terug? Was het terecht? Heeft het jou geholpen om te bereiken wat je wilt? Als ik zo tussen de regels doorlees, dan krijg ik de indruk dat je (onbewust) partners hebt gezocht die jou terugwierpen in die rol. Een partner die vindt dat jij hem moet verdienen (of andersom: jij vindt dat een partner jou moet verdienen) … dat klinkt niet als een gezonde evenwichtige relatie.
Natuurlijk is dat niet terecht. Volledig eens. Het doel van de vraag is echter om erachter te komen hoe TS dat zelf ziet. En ik vrees een beetje voor het antwoord.quote:Op zondag 14 december 2025 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Was het terecht? Wat?
Het is op geen enkele manier terecht, nooit, om een kind te slaan omdat het met een 'minder goed cijfer' thuis komt.
Maar dan gaat er toch iets mis in de selectie vooraf. Geen idee wat, maar er zijn natuurlijk veel meer mannen die net als ik iemand een serieuze kans geven.quote:Op zondag 14 december 2025 14:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb bij 99% van de mannen het idee dat zij achteroverleunen en vrouwen alle moeite laten doen.
Hoe jij datete is ook mijn norm, al word ik verliefd na zoenen of seks dus ik bescherm mezelf. Maar sinds Corona zeggen mannen zelfs na zoenen dat ze nog verder willen swipen en jij ze moet overtuigen.
Geniet je überhaupt wel van seks? Want seks om de relatie goed te houden, daar spreekt weinig enthousiasme uit.quote:Op zondag 14 december 2025 14:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik geniet niet van seks als ik weet dat er nog 3 anderen zijn. Seks is m.i ook lijm in de relatie,geen doel.
Alles volgens een strak schema.quote:Op zondag 14 december 2025 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geniet je überhaupt wel van seks? Want seks om de relatie goed te houden, daar spreekt weinig enthousiasme uit.
Ik dacht dat je zou schrijven: Alles volgens het boekje. De Kamasutra.quote:Op zondag 14 december 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alles volgens een strak schema.
Nee joh maak een 11-uur-durende zeikpodcast waar je elke zin analyseert zoals de rational males op youtube.quote:Op zondag 14 december 2025 14:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een slechte review trouwens. De principes afkraken met slechte oneliners en grappige opmerkingen en het niet vanuit cultuurhistorisch perspectief te bekijken als het om taalgebruik gaat. Alsof je naar 538 of Qmusic luistert, die interessant proberen te doen.
Als hij zin heeft maak ik zin.quote:Op zondag 14 december 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles volgens een strak schema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |