Ik date geen 1% want ik ben geen 1%. Ik date binnen mijn SES en uiterlijk.quote:Op zondag 14 december 2025 14:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En die 1% heeft dermate veel in de melk te brokkelen dat die het voor het uitzoeken hebben, en dan val jij alsnog af. Wederom, dat blijkt ook in de praktijk.
Mannen moeten dat als ze op date willen met mij, want ik wil niet weer een catfish of een man die liegt dat hij monogaam is.quote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mannen moéten helemaal niks, net als dat vrouwen helemaal niks moéten.
Schijnbaar zijn de eisen die je stelt te hoog, omdat je er in de ogen van die mannen te weinig tegenover kunt zetten wat de moeite waard is, om de eisen die je hebt te rechtvaardigen.
In de praktijk komt dat neer op dat wat jij zegt dat je eist, je niet krijgt.
Dat zeg ik, jij date die 1% niet, en de andere 99% zijn volgens je eigen zeggen bagger. Dus waar ben je dan precies moeite voor aan het doen?quote:Op zondag 14 december 2025 15:08 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik date geen 1% want ik ben geen 1%. Ik date binnen mijn SES en uiterlijk.
Das leuk, maar die mannen hebben schijnbaar alternatieven die ze niét laten vallen voor jou, oftewel, jij bent niet zó interessant dat ze bereid zijn de rest van die alternatieven aan de kant te schuiven voor jou.quote:Op zondag 14 december 2025 15:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen moeten dat als ze op date willen met mij, want ik wil niet weer een catfish of een man die liegt dat hij monogaam is.
Omdat ik hiervoor eens 3 weken 24/7 chatte met een man die niet wilde afspreken.quote:Op zondag 14 december 2025 14:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Moet binnen 48 uur uitvragen?
Das nogal een pittige eis?
Zitten er nog ruimte in je eisenlijst?
Denk dat een screening van de AIVD minder streng is voor daten met Amalia.
Ik ben hoogbegaafd en maakte in groep 5 al stof van de brugklas. Maar dat interesseerde ze niet, een keer niet leren voor topo was de riem. Mijn moeder snapte ook niet dat ik geen huiswerk had omdat ik alles in de les afkreeg.Toen ik op de uni een vak niet haalde zei ze dat ik duidelijk niet hoogbegaafd was. Ik haalde het niet omdat ik toen te druk was met een vriendje. Dom, maar ik was 17.quote:Op zondag 14 december 2025 14:33 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vind het heel verdrietig dat jouw ouders je vroeger sloegen als jij thuis kwam met een minder goed cijfer. Als ik vragen mag: hoe kijk je daar zelf op terug? Was het terecht? Heeft het jou geholpen om te bereiken wat je wilt? Als ik zo tussen de regels door lees, dan krijg ik de indruk dat je (onbewust) partners hebt gezocht die jou terugwierpen in die rol. Een partner die vindt dat jij hem moet verdienen (of andersom: jij vindt dat een partner jou moet verdienen) … dat klinkt niet als een gezonde evenwichtige relatie.
Misschien kun je net als met sex ook met zoenen wat langer wachten totdat je meer zekerheid over de relatie hebt.quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.
Eens.quote:Op zondag 14 december 2025 15:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien kun je net als met sex ook met zoenen wat langer wachten totdat je meer zekerheid over de relatie hebt.
En net stond je nog op je achterste benen toen ik zei dat je hoge verwachtingen hebt en je daarmee ervoor zorgt dat je teleurgesteld zal raken.quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man moet iets vragen pver mijn profiel, interesse tonen in mij als mens en niet alleen seksualiteit, en mij binnen 48 uur uitvragen. Tot die date appen we dagelijks en is er een videocall vooraf. Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.
Ik laat me niet playen en catfishen. Ik wil weten wie hij is.quote:Op zondag 14 december 2025 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En net stond je nog op je achterste benen toen ik zei dat je hoge verwachtingen hebt en je daarmee ervoor zorgt dat je teleurgesteld zal raken.
Schoonmoeder?quote:Op zondag 14 december 2025 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik.
Wat moet er anders in de vriezer?
Maar wel 110%quote:Op zondag 14 december 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, je geeft vooral af op alle mannen.
Coolguy nam, natuurlijk terecht, een beetje aanstoot aan mijn vraag aan jou. Je schrijft dat jouw ouders zich nooit hebben verontschuldigd voor dit element van jouw opvoeding. Ik maak daaruit op dat jij het zelf, met de kennis van nu, ook niet okay vindt wat er toen is gebeurd. Tegelijkertijd worden we gevormd door wat wij meemaken. Ook dingen waarvan we zelf weten dat ze niet juist zijn, kunnen nog lang bewust of onbewust impact hebben op de keuzes die wij maken. Bijvoorbeeld: ontzettend gaan pleasen om maar bij iemand in de smaak te (blijven) vallen. Daarmee doe je echter jezelf te kort. Ook in dit topic lijk je jouw waardering voor jezelf nogal afhankelijk te maken van de waardering die jij van anderen kijgt. Ik snap wel dat jij niet vrolijk wordt van een appje van een man met de romantische vinding "Hey". Maar als iemand zo weinig tijd en moeite steekt in het contact met jou opbouwen, waarom zou jij dat dan andersom wel doen? Als vrouw zul jij op datingsites of -apps genoeg mannen hebben om op te reageren. Geen van die mannen ben jij ook maar iets verschuldigd. Dus op "Hey" is "Hoi" wat mij betreft een prima reactie. Of je wacht op een vervolgvraag en negeert "Hey" helemaal, omdat jij wel wat beters te doen hebt dan al die mannen een plezier te doen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben hoogbegaafd en maakte in groep 5 al stof van de brugklas. Maar dat interesdeerde ze niet, een keer niet leren voor topo was de riem. Mijn moeder snapte ook niet dat ik geem huiswerk had omdat ik alles in de les afkreeg.Toen ik op de uni een vak niet haalde zei ze dat ik duidelijk niet hoogbegaafd was. Ik haalde het niet omdat ik toen te druk was met een vriendje. Dom, maar ik was 17.
In de brugklas kreeg ik een keer slaag voor een 7. Mijn moeder, buitenlandse, geloofde niet dat het een goed cijfer had terwijl ik het hoogst van de klas had gescoord. Ze dacht dat 8+ voldoende was ofzo. Toen kwam er alleen slaag na 5,5 of lager. Ik deed weinig en haalde het vwo makkelijk, examen gedaan met buikgriep en 7 was het laagste cijfer. Toch nooit excuses gekregen.
Mbt verdienen: ik was niet gewend dat een man nul moeite deed. Voor hem was ik altijd uit eten genomen en respectvol behandeld. Maar hij was iemand die zichzelf standaard boven mensen zette en volgens hem had hij meerdere dates.
Mijn oudste dochter ook. Ze is daardoor ook sociaal onhandig en jongens zien haar momenteel niet staan omdat ze wat raar is.quote:
En dat weet je niet als hij je na 60 uur uit vraagt. Riiight.quote:Op zondag 14 december 2025 15:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik laat me niet playen en catfishen. Ik wil weten wie hij is.
Ik heb al 10 jaar therapie gehad. Nu alleen nog POH.quote:Op zondag 14 december 2025 15:30 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb eigenlijk maar een advies: Ga praten met een psycholoog of psychiater.
Ik krijg het idee dat ik dan 5e keuze benquote:Op zondag 14 december 2025 15:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat weet je niet als hij je na 60 uur uit vraagt. Riiight.
Als ik merk dat mijn vrouw zin moet maken heb ik er geen zin meer in.quote:
Jongens en mannen zagen me voor Corona altijd staan. Ik was nooit lang single.quote:Op zondag 14 december 2025 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter ook. Ze is daardoor ook sociaal onhandig en jongens zien haar momenteel niet staan omdat ze wat raar is.
Zou zomaar eens een rol kunnen spelen.
Ik begeer mijn partner maar ik kom niet klaar.quote:Op zondag 14 december 2025 15:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik merk dat mijn vrouw zin moet maken heb ik er geen zin meer in.
Begeerte hoort bij seks. Anders wordt het technisch. Seks is zoveel meer dan beffen, neuken en whatever floats your boat.
Sorry to say, maar je moeder heeft niet correct gehandeld. Het is jammer dat je nu min of meer anderen op dezelfde wijze behandelt.quote:Op zondag 14 december 2025 15:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben hoogbegaafd en maakte in groep 5 al stof van de brugklas. Maar dat interesseerde ze niet, een keer niet leren voor topo was de riem. Mijn moeder snapte ook niet dat ik geen huiswerk had omdat ik alles in de les afkreeg.Toen ik op de uni een vak niet haalde zei ze dat ik duidelijk niet hoogbegaafd was. Ik haalde het niet omdat ik toen te druk was met een vriendje. Dom, maar ik was 17.
In de brugklas kreeg ik een keer slaag voor een 7. Mijn moeder, buitenlandse, geloofde niet dat het een goed cijfer had terwijl ik het hoogst van de klas had gescoord. Ze dacht dat 8+ voldoende was ofzo. Toen kwam er alleen slaag na 5,5 of lager. Ik deed weinig en haalde het vwo makkelijk, examen gedaan met buikgriep en 7 was het laagste cijfer. De docent heeft haar toen moeten bellen. Toch nooit excuses gekregen. Ik was ook minder goed in de betavakken en haalde weleens 5en, dus heb ze laten vallen. Toen was ze overtuigd dat ik dom en lui was.
Je haalt percentages door elkaar. Ik date niet de 1% rijkste of knapste mannen. Ik ben niet in de league van Chris Hemsworth. Ik date the guy nextdoor qua uiterlijk. Maar 99% van de mannen die ik match gedraagt zich zo.quote:Op zondag 14 december 2025 15:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jij date die 1% niet, en de andere 99% zijn volgens je eigen zeggen bagger. Dus waar ben je dan precies moeite voor aan het doen?
Ja dat weet ik ook, EMDR gehad.quote:Op zondag 14 december 2025 15:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sorry to say, maar je moeder heeft niet correct gehandeld. Het is jammer dat je nu min of meer anderen op dezelfde wijze behandelt.
Wat heb je van die therapie opgestoken?quote:Op zondag 14 december 2025 15:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar therapie gehad. Nu alleen nog POH.
En dat ligt aan jou. Snap je dat niet? Je vult dan namelijk in voor de ander.quote:Op zondag 14 december 2025 15:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik dan 5e keuze ben
Als mijn dochter een paar jaar ouder is moet ze mannen ook van zich afslaan, want uiterlijk heeft ze mee.quote:Op zondag 14 december 2025 15:42 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jongens en mannen zagen me voor Corona altijd staan. Ik was nooit lang single.
Ik hoef me niet te verantwoorden aan jou.quote:Op zondag 14 december 2025 15:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat heb je van die therapie opgestoken?
En dat is waarom ik dus niet meer date.quote:Op zondag 14 december 2025 15:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat ligt aan jou. Snap je dat niet? Je vult dan namelijk in voor de ander.
Sowieso: op basis van een paar foto’s en wat chatten weet je nog niets van een ander. Je bent dus geen zoveelste keuze, maar gewoon: een keuze. Hoe leuker de man, hoe groter de keuze die hij heeft en hoe kleiner de kans dat hij jou kiest (want daar zitten toevalligheden bij).
Goede keuze!quote:Op zondag 14 december 2025 15:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
En dat is waarom ik dus niet meer date.
Ik had goede relaties tot aan dating apps. Daarna veel abusive mannen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als mijn dochter een paar jaar ouder is moet ze mannen ook van zich afslaan, want uiterlijk heeft ze mee.
Maar dat zegt niet zoveel.
Dat klopt.quote:Op zondag 14 december 2025 15:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te verantwoorden aan jou.
Doe dan die dating app's de deur uit! Ga gewoon lekker verder leven!quote:Op zondag 14 december 2025 15:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had goede relaties tot aan dating apps. Daarna veel abusive mannen.
Mannen spreken mij sinds Corona niet meer aan, alleen gekkies.quote:Op zondag 14 december 2025 15:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Doe dan die dating app's de deur uit! Ga gewoon lekker verder leven!
Besef je je dat veel mannen daar onzeker van worden?quote:Op zondag 14 december 2025 15:42 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik begeer mijn partner maar ik kom niet klaar.
Stop met dating apps en ontmoet mannen elders.quote:Op zondag 14 december 2025 15:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had goede relaties tot aan dating apps. Daarna veel abusive mannen.
Heeft corona "de mannen" veranderd? Of heeft corona jou veranderd?quote:Op zondag 14 december 2025 16:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen spreken mij sinds Corona niet meer aan, alleen gekkies.
Weten ze dit dat ze je binnen de 48u moeten uitvragen? Geef je dat aan?quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man moet iets vragen pver mijn profiel, interesse tonen in mij als mens en niet alleen seksualiteit, en mij binnen 48 uur uitvragen. Tot die date appen we dagelijks en is er een videocall vooraf. Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.
Waarom dan? Wat heeft dat met Corona te maken?quote:Op zondag 14 december 2025 16:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen spreken mij sinds Corona niet meer aan, alleen gekkies.
Precies dit.quote:Op zondag 14 december 2025 16:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Weten ze dit dat ze je binnen de 48u moeten uitvragen? Geef je dat aan?
Want het is een mijnenveld voor mannen op de apps.
Bij mij zou dit juist niet ok zijn. Want ik heb het allemaal liever wat trager in het begin. Voor mij voelt dit als ongeduldig aan en asap in bed krijgen
Zo zie je dat mannen niet weten wat ze moeten doen om juist te doen.
Nu weet ik dus ook waar jij al die foute mannen tegenkomt.quote:Op zondag 14 december 2025 13:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zijn de mannen die ook wandeldates doen. Gratis 5 vrouwen tegelijk warmhouden en zeggen dat ze monogamie moeten verdienen.
TSquote:Op zondag 14 december 2025 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu weet ik dus ook waar jij al die foute mannen tegenkomt.
NERGENS dus.
Je DENKT dat ze zo zijn omdat ze alleen maar hey zeggen. In jouw ogen is hij dan meteen een player, redpiller, wandeldater, rondneuker,...
Nooit erover na gedacht dat zij al lang geleerd hebben dat een uitgebreide eerste app totaal geen zin heeft? Ze krijgen toch bijna nooit antwoord.
Ik zou ook geen moeite meer steken in de eerste post.. uiteindelijk gaat het in die eerste paar seconden toch enkel om het uiterlijk en is de beslissing al gemaakt, ook al zou hij jou meteen trouw beloven en huizen bouwen in Afrika en straathonden in Spanje redden.
God weet hoeveel goede mannen jij al aan de kant hebt gegooid omdat ze gewoon een hoi stuurden naar je
Een uitgebreide eerste app is meestal toch copy & paste werk, vaak inclusief een hele vragenlijst.quote:Op zondag 14 december 2025 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu weet ik dus ook waar jij al die foute mannen tegenkomt.
NERGENS dus.
Je DENKT dat ze zo zijn omdat ze alleen maar hey zeggen. In jouw ogen is hij dan meteen een player, redpiller, wandeldater, rondneuker,...
Nooit erover na gedacht dat zij al lang geleerd hebben dat een uitgebreide eerste app totaal geen zin heeft? Ze krijgen toch bijna nooit antwoord.
Ik zou ook geen moeite meer steken in de eerste post.. uiteindelijk gaat het in die eerste paar seconden toch enkel om het uiterlijk en is de beslissing al gemaakt, ook al zou hij jou meteen trouw beloven en huizen bouwen in Afrika en straathonden in Spanje redden.
God weet hoeveel goede mannen jij al aan de kant hebt gegooid omdat ze gewoon een hoi stuurden naar je
Vraag 7 is heel creapy.quote:Op zondag 14 december 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uitgebreide eerste app is meestal toch copy & paste werk, vaak inclusief een hele vragenlijst.
"Hee hallo, leuk profiel heb je! Ik dacht: even contact maken.
Zeg, zou je me antwoorden kunnen geven op wat je over deze dingen denkt?"
1) Wie/wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
2) Wat is voor jou de meest perfecte romantische date?
3) Als je een knop zou hebben waarmee je de wereld zou kunnen verwoesten, zou je die indrukken?
4) Wat is een absolute afknapper voor jou?
5) Zou je interesse hebben om naar een Cthulhu-ritueel te gaan?
6) Wat is je favoriete tv-show?
7) Zou je alle contact met je ouders verbreken als ik er om zou vragen?
Oh, laat ik ook even wat over mezelf vertellen..."
Alleen die?quote:Op zondag 14 december 2025 16:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vraag 7 is heel creapy.
Nogo voor mij.
The most creapy dan.quote:Op zondag 14 december 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen die?
Maar idd, dat is overly attached girlfriend zone.
Niet alleen voor jou, vraag 7 is bij uitstek een rode vlag.quote:Op zondag 14 december 2025 16:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vraag 7 is heel creapy.
Nogo voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |