Ja dat weet ik ook, EMDR gehad.quote:Op zondag 14 december 2025 15:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sorry to say, maar je moeder heeft niet correct gehandeld. Het is jammer dat je nu min of meer anderen op dezelfde wijze behandelt.
Wat heb je van die therapie opgestoken?quote:Op zondag 14 december 2025 15:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar therapie gehad. Nu alleen nog POH.
En dat ligt aan jou. Snap je dat niet? Je vult dan namelijk in voor de ander.quote:Op zondag 14 december 2025 15:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik dan 5e keuze ben
Als mijn dochter een paar jaar ouder is moet ze mannen ook van zich afslaan, want uiterlijk heeft ze mee.quote:Op zondag 14 december 2025 15:42 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jongens en mannen zagen me voor Corona altijd staan. Ik was nooit lang single.
Ik hoef me niet te verantwoorden aan jou.quote:Op zondag 14 december 2025 15:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat heb je van die therapie opgestoken?
En dat is waarom ik dus niet meer date.quote:Op zondag 14 december 2025 15:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat ligt aan jou. Snap je dat niet? Je vult dan namelijk in voor de ander.
Sowieso: op basis van een paar foto’s en wat chatten weet je nog niets van een ander. Je bent dus geen zoveelste keuze, maar gewoon: een keuze. Hoe leuker de man, hoe groter de keuze die hij heeft en hoe kleiner de kans dat hij jou kiest (want daar zitten toevalligheden bij).
Goede keuze!quote:Op zondag 14 december 2025 15:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
En dat is waarom ik dus niet meer date.
Ik had goede relaties tot aan dating apps. Daarna veel abusive mannen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als mijn dochter een paar jaar ouder is moet ze mannen ook van zich afslaan, want uiterlijk heeft ze mee.
Maar dat zegt niet zoveel.
Dat klopt.quote:Op zondag 14 december 2025 15:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te verantwoorden aan jou.
Doe dan die dating app's de deur uit! Ga gewoon lekker verder leven!quote:Op zondag 14 december 2025 15:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had goede relaties tot aan dating apps. Daarna veel abusive mannen.
Mannen spreken mij sinds Corona niet meer aan, alleen gekkies.quote:Op zondag 14 december 2025 15:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Doe dan die dating app's de deur uit! Ga gewoon lekker verder leven!
Besef je je dat veel mannen daar onzeker van worden?quote:Op zondag 14 december 2025 15:42 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik begeer mijn partner maar ik kom niet klaar.
Stop met dating apps en ontmoet mannen elders.quote:Op zondag 14 december 2025 15:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had goede relaties tot aan dating apps. Daarna veel abusive mannen.
Heeft corona "de mannen" veranderd? Of heeft corona jou veranderd?quote:Op zondag 14 december 2025 16:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen spreken mij sinds Corona niet meer aan, alleen gekkies.
Weten ze dit dat ze je binnen de 48u moeten uitvragen? Geef je dat aan?quote:Op zondag 14 december 2025 14:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man moet iets vragen pver mijn profiel, interesse tonen in mij als mens en niet alleen seksualiteit, en mij binnen 48 uur uitvragen. Tot die date appen we dagelijks en is er een videocall vooraf. Na die date ben ik de enige als hij wil zoenen.
Waarom dan? Wat heeft dat met Corona te maken?quote:Op zondag 14 december 2025 16:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen spreken mij sinds Corona niet meer aan, alleen gekkies.
Precies dit.quote:Op zondag 14 december 2025 16:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Weten ze dit dat ze je binnen de 48u moeten uitvragen? Geef je dat aan?
Want het is een mijnenveld voor mannen op de apps.
Bij mij zou dit juist niet ok zijn. Want ik heb het allemaal liever wat trager in het begin. Voor mij voelt dit als ongeduldig aan en asap in bed krijgen
Zo zie je dat mannen niet weten wat ze moeten doen om juist te doen.
Nu weet ik dus ook waar jij al die foute mannen tegenkomt.quote:Op zondag 14 december 2025 13:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zijn de mannen die ook wandeldates doen. Gratis 5 vrouwen tegelijk warmhouden en zeggen dat ze monogamie moeten verdienen.
TSquote:Op zondag 14 december 2025 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu weet ik dus ook waar jij al die foute mannen tegenkomt.
NERGENS dus.
Je DENKT dat ze zo zijn omdat ze alleen maar hey zeggen. In jouw ogen is hij dan meteen een player, redpiller, wandeldater, rondneuker,...
Nooit erover na gedacht dat zij al lang geleerd hebben dat een uitgebreide eerste app totaal geen zin heeft? Ze krijgen toch bijna nooit antwoord.
Ik zou ook geen moeite meer steken in de eerste post.. uiteindelijk gaat het in die eerste paar seconden toch enkel om het uiterlijk en is de beslissing al gemaakt, ook al zou hij jou meteen trouw beloven en huizen bouwen in Afrika en straathonden in Spanje redden.
God weet hoeveel goede mannen jij al aan de kant hebt gegooid omdat ze gewoon een hoi stuurden naar je
Een uitgebreide eerste app is meestal toch copy & paste werk, vaak inclusief een hele vragenlijst.quote:Op zondag 14 december 2025 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu weet ik dus ook waar jij al die foute mannen tegenkomt.
NERGENS dus.
Je DENKT dat ze zo zijn omdat ze alleen maar hey zeggen. In jouw ogen is hij dan meteen een player, redpiller, wandeldater, rondneuker,...
Nooit erover na gedacht dat zij al lang geleerd hebben dat een uitgebreide eerste app totaal geen zin heeft? Ze krijgen toch bijna nooit antwoord.
Ik zou ook geen moeite meer steken in de eerste post.. uiteindelijk gaat het in die eerste paar seconden toch enkel om het uiterlijk en is de beslissing al gemaakt, ook al zou hij jou meteen trouw beloven en huizen bouwen in Afrika en straathonden in Spanje redden.
God weet hoeveel goede mannen jij al aan de kant hebt gegooid omdat ze gewoon een hoi stuurden naar je
Vraag 7 is heel creapy.quote:Op zondag 14 december 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uitgebreide eerste app is meestal toch copy & paste werk, vaak inclusief een hele vragenlijst.
"Hee hallo, leuk profiel heb je! Ik dacht: even contact maken.
Zeg, zou je me antwoorden kunnen geven op wat je over deze dingen denkt?"
1) Wie/wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
2) Wat is voor jou de meest perfecte romantische date?
3) Als je een knop zou hebben waarmee je de wereld zou kunnen verwoesten, zou je die indrukken?
4) Wat is een absolute afknapper voor jou?
5) Zou je interesse hebben om naar een Cthulhu-ritueel te gaan?
6) Wat is je favoriete tv-show?
7) Zou je alle contact met je ouders verbreken als ik er om zou vragen?
Oh, laat ik ook even wat over mezelf vertellen..."
Alleen die?quote:Op zondag 14 december 2025 16:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vraag 7 is heel creapy.
Nogo voor mij.
The most creapy dan.quote:Op zondag 14 december 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen die?
Maar idd, dat is overly attached girlfriend zone.
Niet alleen voor jou, vraag 7 is bij uitstek een rode vlag.quote:Op zondag 14 december 2025 16:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vraag 7 is heel creapy.
Nogo voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |