Dagelijks seks, koken, schoonmaken, regelwerk, kado's.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat is een girlfriend treatment
Lekkere blowjob en een koud biertje bij thuiskomst.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat is een girlfriend treatment
Vanaf date 1? Dat klinkt best heftig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dagelijks seks, koken, schoonmaken, regelwerk, kado's.
Maar dat klopt dus niet want zijn ex wilde nooit seks, schreeuwde en was continu kritisch. En die collega gaf continu klachten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb geleerd dat je mensen niet op het uiterlijk moet beoordelen en wat betreft de eerste kwestie leerde ik van de week dat mediocrity wordt beloond zolang je maar slaafs ja en amen zegt.
[..]
Lekkere blowjob en een koud biertje bij thuiskomst.
Oh? En hoe los jij dit op?quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:09 schreef Nagelslak het volgende:
Dit is geen onrecht, dit is afgunst in z’n puurste vorm: slijmen, nul resultaat, en daarna janken dat de wereld corrupt is.
Nou de laatste paar dingen niet, maar zodra er seks is geweest wel. Ik ben wel vaak meteen de therapeut voor mannen lijkt het welquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vanaf date 1? Dat klinkt best heftig.
En uiteindelijk werd het ook zijn ex toch? Zo gaan die dingen. En als die collega gewoon goede en opbouwende kritiek had, zullen ze dat ook wel aan hem hebben gewaardeerd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Maar dat klopt dus niet want zijn ex wilde nooit seks, schreeuwde en was continu kritisch. En die collega gaf continu klachten.
Ik weet niet hoe.ik doe alles volgens het boekje.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:13 schreef DJKoster het volgende:
Maar goed, even een serieuze reactie:
Het leven is oneerlijk en stop met kijken en vergelijken naar wat andere mensen (misschien wel onterecht) krijgen.
Als jij niet krijgt waar je recht op denkt te hebben, ga er mee aan de slag. Krijg je het niet voor elkaar, zoek dan wat anders.
Omdat ik niet wil dat hij me inruilt voor een ander. Ik wil dat ik na date 1 de enige ben.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:17 schreef Koettie het volgende:
Maar waarom geef je alles als je nog in de date fase bent? Het gaat om balans, niet om jezelf compleet weg te cijferen. Je mag er best kritisch in zijn. Is ie toch niet leuk dan ga je verder.
Jouw 'boekje' ja.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe.ik doe alles volgens het boekje.
Damn right.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:09 schreef Nagelslak het volgende:
Dit is geen onrecht, dit is afgunst in z’n puurste vorm: slijmen, nul resultaat, en daarna janken dat de wereld corrupt is.
Wat maakt dat zo belangrijk voor jouw manager? Ben daar echt oprecht benieuwd naar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jouw 'boekje' ja.
Ik doe mijn werk ook altijd goed volgens 'mijn boekje': Alles binnen de gestelde termijn af en werkplek altijd spik en span.
Vervolgens zegt mijn manager dat ik eens wat vaker een gesprekje met collega's moet houden. Tsja, volgens 'zijn boekje' is dat (ook) belangrijk.
Ja, maar vind jij hem dan ook leuk of alleen het hebben van?quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat hij me inruilt voor een ander. Ik wil dat ik na date 1 de enige ben.
Volgens de literatuur. Ik ben ook gewoon sociaal.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jouw 'boekje' ja.
Ik doe mijn werk ook altijd goed volgens 'mijn boekje': Alles binnen de gestelde termijn af en werkplek altijd spik en span.
Vervolgens zegt mijn manager dat ik eens wat vaker een gesprekje met collega's moet houden. Tsja, volgens 'zijn boekje' is dat (ook) belangrijk.
Als ik een tweede date wil wel.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:26 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, maar vind jij hem dan ook leuk of alleen het hebben van?
Kun je nagaan, als hij zelfs een dikke fatass vrouw verkiest boven jouquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Ansa het volgende:
Een andere ex van mij is nu getrouwd met een vrouw die dik is
Ja, blijf jij maar geloven dat ik lelijk ben als dat je wereldbeeld bekrachtigt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als hij zelfs een dikke fatass vrouw verkiest boven jou
Managers zijn vaak best dom. Alles om naar buiten toe goed te lijken tetwijl het van binnen verrot is. Smile and wave.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat maakt dat zo belangrijk voor jouw manager? Ben daar echt oprecht benieuwd naar.
Hij zegt niet dat je lelijk bent, hij zegt dat wat het ook is dat die vrouw heeft, dat blijkbaar een beter alternatief is dan jij. Dat heeft niks te maken met wel of niet lelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, blijf jij maar geloven dat ik lelijk ben als dat je wereldbeeld bekrachtigt.
Lijkt me zo lastig want daten gaat om beiden kanten toch. Als jij 140% moet geven (of voor je gevoel of echt) voor een kans op een tweede date is het het toch gewoon niet waard. Dan krijg je ook constant die cirkel die je beeld bevestigd. Een vent is leuk maar je overleefd ook zonder tovh.quote:
Ze had meer geld, dat is het enige. Verder was er niks.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:25 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, omdat die mensen minder zijn in jouw ogen, volgens jouw weegschaaltje, maar ze blijkbaar, terug in de realiteit, toch op de een of andere manier meer te bieden hebben dan jij, dan wel dingen kunnen bieden die die vermeende mindere dingen kunnen compenseren.
Trouwens, je zult maar nooit douchen of moddervet zijn en dan tóch in de ogen van anderen een betere partij zijn dan TS.
Again, volgens jou. En dan nog, zelfs al had ze meer geld, als iets simpels als geld hebben blijkbaar iemand een betere keuze maar in vergelijking met jou, dan zegt dat vooral iets over jou.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ze had meer geld, dat is het enige. Verder was er niks.
Dat weet je toch niet? Ik ben ook geen beauty, denk een 6,5. Wel een hele leuke lieve vriend. Kan vast een knapper vrouw krijgen maar we zijn gewoon leuk samen. Niet alles gaat om geld, alles uit handen nemen of uiterlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ze had meer geld, dat is het enige. Verder was er niks.
Ik ben ook een 7. Maar wel heel schoon en verzorgd. Zijn ex was obees en vies maar geen Mama June ofzo.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:36 schreef Koettie het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Ik ben ook geen beauty, denk een 6,5. Wel een hele leuke lieve vriend. Kan vast een knapper vrouw krijgen maar we zijn gewoon leuk samen. Niet alles gaat om geld, alles uit handen nemen of uiterlijk.
Nee, zij eiste niet dat hij in therapie ging, dagelijks douchte,en opruimde.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Again, volgens jou. En dan nog, zelfs al had ze meer geld, als iets simpels als geld hebben blijkbaar iemand een betere keuze maar in vergelijking met jou, dan zegt dat vooral iets over jou.
Kijk, je wil wel heel graag die anderen afbranden, maar het enige wat je doet is de rest naar beneden praten, en uiteindelijk is de conclusie dat die mensen allemaal betere alternatieven waren dan jij. Eigenlijk fakkel je jezelf dus af.
Iemand die niks bijdraagt levert minder op.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:42 schreef Nagelslak het volgende:
In de topic-titel ook: “mindere mensen”. Untermenschen dus. Dat zegt genoeg.
En blijkbaar lever jij niet genoeg op, anders hadden die mannen waar je mee date wel alles en iedereen aan de kant geschoven voor jou.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand die niks bijdraagt levert minder op.
Een hecht team hebben waar alle (werkgerelateerde) zaken open besproken kunnen worden. Gevolg is dat er weinig verloop is zodat alle kennis beschikbaar blijft.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat maakt dat zo belangrijk voor jouw manager? Ben daar echt oprecht benieuwd naar.
Ik wel. Bizarre wereld is het.quote:
Ja, want ik ben afstotelijk. Je bent doorzichtig in je haat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En blijkbaar lever jij niet genoeg op, anders hadden die mannen waar je mee date wel alles en iedereen aan de kant geschoven voor jou.
Schijnbaar ben je een stuk minder interessant dan je zelf lijkt te denken, dan wel dat er andere....kwaliteiten...als meetlat worden gebruikt dan degenen die jij gebruikt. En dan leg je het dus blijkbaar af. Wat het ook is, of jij je dat nou kunt bedenken of niet, whatever het is, blijkbaar is het voor die mannen genoeg om te zeggen 'nope, Ansa is het niet'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |