abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 december 2025 @ 21:41:40 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219485966
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:37 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het is wat het is. Anderen mogen falen, ik niet.
Ik zou toch proberen om daar wat los van te komen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219486134
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:37 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het is wat het is. Anderen mogen falen, ik niet.
Dat gevoel zorgt ervoor dat je alles krampachtig en berekend zal doen. Ook dus de seks, het luisteren, het koken, het verzorgen.
En dan gaat het net mis.

Die andere (in jouw ogen mindere) mensen geven bij wijze van spreken geen fuck of ze falen en dat maakt ze relaxed en dat stralen ze uit. Relaxed zijn is aantrekkelijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 13 december 2025 @ 22:37:18 #78
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219486706
hij had altijd conflict :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219486789
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat gevoel zorgt ervoor dat je alles krampachtig en berekend zal doen. Ook dus de seks, het luisteren, het koken, het verzorgen.
En dan gaat het net mis.

Die andere (in jouw ogen mindere) mensen geven bij wijze van spreken geen fuck of ze falen en dat maakt ze relaxed en dat stralen ze uit. Relaxed zijn is aantrekkelijk.
Hoe? Als elk contact alles of niets is? Elke date een beoordeling ipv kennismaking. Elk werkgerelateerd probleem dat ik oplos 10x strenger beoordeeld dan de rest omdat ik hoger ben opgeleid?
pi_219486832
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 22:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hoe? Als elk contact alles of niets is? Elke date een beoordeling ipv kennismaking. Elk werkgerelateerd probleem dat ik oplos 10x strenger beoordeeld dan de rest omdat ik hoger ben opgeleid?
Het is niet alles of niets. Je kan het ook gewoon even laten lopen zoals het loopt.
Alles of niets op date 1 is veel te veel druk en zal alles verstikken.
pi_219487059
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 22:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is niet alles of niets. Je kan het ook gewoon even laten lopen zoals het loopt.
Alles of niets op date 1 is veel te veel druk en zal alles verstikken.
Het punt is dat de date vaak al het arbeidsvoorwaardengesprek is na een lange videodate ipv drie zinnen en een meeting. Mijn laatste ex appte 24/7
pi_219487147
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:08 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het punt is dat de date vaak al het arbeidsvoorwaardengesprek is na een lange videodate ipv drie zinnen en een meeting. Mijn laatste ex appte 24/7
Letterlijk nooit meegemaakt dus ik kan mij er niets bij voorstellen.
pi_219487478
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:08 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nooit gehad dus daar is wle wat in te veranderen denk ik?
pi_219487640
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 18:02 schreef Ludachrist het volgende:
Ik wil hier wel serieus op reageren maar toen zag ik dat het Ansa was dus nu schrijf ik dit.
Ik ben het hier volledig mee eens maar toch kan een kern van waarheid niet ontkend worden.
Ik merk ook op veel werkplekken dat diegenen die een stapje harder doen dan de rest er vaak als eerste uit vliegen terwijl degenen die de kantjes er vanaf lopen deel uit blijven maken van het meubilair. Geen onbekend verschijnsel.
pi_219488062
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 18:14 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe.ik doe alles volgens het boekje.
Je probeert te hard.
Wees gewoon jezelf, net als al die anderen waarvan je ziet dat ze niet perfect zijn, maar toch krijgen wat jij ook wilt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219488268
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 00:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je probeert te hard.
Wees gewoon jezelf, net als al die anderen waarvan je ziet dat ze niet perfect zijn, maar toch krijgen wat jij ook wilt.
Hoe? Ik kreeg op mijn stage al op mijn flikker als ik een miniscule fout maakte. Mijn laatste ex zei verdien me. En mijn ouders gaven de riem bij cijfers onder de 6.
pi_219488288
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Ansa het volgende:
Ik snap het niet. Ik geefalles vanaf het begin. Girlfriend treatment vanaf date 1.
Misschien is juist dit wel wat je fout doet. Je moet niet meteen vanaf het begin alles geven. Dan kom je over alsof je wanhopig bent. Je moet zelf ook meer een houding aannemen dat iemand jou moet verdienen en dat iemand moeite moet doen om een relatie met jou te krijgen. Een partner die veel moeite heeft moeten doen om een relatie met jou te krijgen en daar veel in heeft moeten investeren, zal de relatie ook veel meer waarderen. Dat is een bekend psychologisch verschijnsel. Mensen waarderen iets meer naarmate ze er meer tijd, geld of moeite in hebben moeten stoppen om het te krijgen.
pi_219488493
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 01:14 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hoe? Ik kreeg op mijn stage al op mijn flikker als ik een miniscule fout maakte.
Daar had je tegen in moeten gaan.

quote:
Mijn laatste ex zei verdien me.
Die liep dus over je heen.
Niet meer toelaten. Iemand die je zo behandelt verdient jouw tijd, energie en liefde niet.

quote:
En mijn ouders gaven de riem bij cijfers onder de 6.
Daar ging het mis denk ik.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219488524
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 01:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daar had je tegen in moeten gaan.
[..]
Die liep dus over je heen.
Niet meer toelaten. Iemand die je zo behandelt verdient jouw tijd, energie en liefde niet.
[..]
Daar ging het mis denk ik.
1. Ik ben gekapt en heb het elders afgemaakt, maar zodra ik een fout maak op het werk ga ik mezelf enorm uitleggen en in onderdanige modus. Daardoor veel korte contracten gehad.

2. Hij zette zichzelf stelselmatig boven anderen en dat werd door de pmgeving geaccepteerd. Pas later zag ik dat hij een narcist was.

3. Yep daarom ook EMDR gehad.
pi_219488526
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 01:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Misschien is juist dit wel wat je fout doet. Je moet niet meteen vanaf het begin alles geven. Dan kom je over alsof je wanhopig bent. Je moet zelf ook meer een houding aannemen dat iemand jou moet verdienen en dat iemand moeite moet doen om een relatie met jou te krijgen. Een partner die veel moeite heeft moeten doen om een relatie met jou te krijgen en daar veel in heeft moeten investeren, zal de relatie ook veel meer waarderen. Dat is een bekend psychologisch verschijnsel. Mensen waarderen iets meer naarmate ze er meer tijd, geld of moeite in hebben moeten stoppen om het te krijgen.
Als ik op dating apps niet de eerdere stap zet verloopt 99% van de matches.
pi_219489028
De meeste mannen willen gewoon peace of mind, niet iemand die ze voortdurend aan het naggen is of die restricties oplegd zoals ergens niet heen mogen of niet meer dan 2 biertjes mogen drinken. De meeste mannen willen ook niet iemand die grofmondig is, vaak met anderen in conflict ligt of veel dure of onrealistische wensen heeft of elk weekend iets bijzonders wil doen.

Zo noem ik maar een aantal dingen. Als die andere dames bovenstaande wijsheid hebben en jij niet, dan kun jij heel knap zijn engoed in bed en de rest lelijk(er), dik, etc. maar dan ga je het op termijn toch afleggen.
pi_219489262
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Ansa het volgende:
Ik had een collega die zijn werk enorm slecht deed. Hij haalde geen deadlines, zijn werk was kwalitatief slecht, en hij had altijd conflict. En toch had hij een vast contract. De ex van mijn ex was vies, stonk (zijn familie zei dat ze nooit douchte toen ze daar was) en toch trouwde hij met haar na 3 maanden. Ze hadden constant ruzie ze was continu conflictzoekend. Een andere ex van mij is nu getrouwd met een vrouw die dik is, alopecia heeft,en op verjaardagen niks zegt. Letterlijk niks alleen zitten en staren terwijl anderen moeite doen.

Ik snap het niet. Ik geefalles vanaf het begin. Girlfriend treatment vanaf date 1. Overwerk en extra taken en hulp vanaf week 1. En toch word ik uitgekotst. En nee, ik ben nu bitter omdát ik zo word behandeld.FOK is een uitlaatklep. Kip, ei. In het echt ben ik juist te lang lief tot het knapt.
Als dit je eerste topic was, deelde ik waarschijnlijk je onbegrip. Maar gezien je PoHi weet ik dat je in de basis vele andere mensen als inferieur beschouwt, ze vernedert en veroordeelt. Deze principes plaats je boven elke vorm van sympathie. Daar ligt waarschijnlijk ook het antwoord op je vraag.

Wil je dan toch een tip? Luister/lees eens het boek: How to make friends and influence people. Dan zul je je realiseren welk gedrag tot afkeer leidt bij anderen en hoe je dat kan veranderen.
  zondag 14 december 2025 @ 09:14:31 #93
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219489498
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 08:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Als dit je eerste topic was, deelde ik waarschijnlijk je onbegrip. Maar gezien je PoHi weet ik dat je in de basis vele andere mensen als inferieur beschouwt, ze vernedert en veroordeelt. Deze principes plaats je boven elke vorm van sympathie. Daar ligt waarschijnlijk ook het antwoord op je vraag.

Wil je dan toch een tip? Luister/lees eens het boek: How to make friends and influence people. Dan zul je je realiseren welk gedrag tot afkeer leidt bij anderen en hoe je dat kan veranderen.
Jaaaaa en dan kunnen we eindelijk indruk gaan maken op anderen, dat is echt zo'n ontzettend diepgekoesterde wens van me!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 09:15:57 #94
441859 crew  Lenny77
pi_219489511
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 01:14 schreef Ansa het volgende:
En mijn ouders gaven de riem bij cijfers onder de 6.
En toch aanbid jij ze en wil je zelfs iemand zoals je vader.
Je wil dus een dwingende, agressieve, dominante en voorwaardelijke liefde.

Ik vrees dat er nog wat extra therapie nodig is want je zoekt nog steeds naar het enige wat je kent en laat dat nu net datgene zijn wat je zal breken of al heeft gebroken.
pi_219489638
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 06:04 schreef GerryDV het volgende:
De meeste mannen willen gewoon peace of mind, niet iemand die ze voortdurend aan het naggen is of die restricties oplegd zoals ergens niet heen mogen of niet meer dan 2 biertjes mogen drinken. De meeste mannen willen ook niet iemand die grofmondig is, vaak met anderen in conflict ligt of veel dure of onrealistische wensen heeft of elk weekend iets bijzonders wil doen.

Zo noem ik maar een aantal dingen. Als die andere dames bovenstaande wijsheid hebben en jij niet, dan kun jij heel knap zijn engoed in bed en de rest lelijk(er), dik, etc. maar dan ga je het op termijn toch afleggen.
Ik zeg letterlijk dat zijn ex zo was. De enige restrictie die ik gaf was dat ik niet wilde dat hij er sliep en hij deed het toch.
pi_219489642
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 09:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En toch aanbid jij ze en wil je zelfs iemand zoals je vader.
Je wil dus een dwingende, agressieve, dominante en voorwaardelijke liefde.

Ik vrees dat er nog wat extra therapie nodig is want je zoekt nog steeds naar het enige wat je kent en laat dat nu net datgene zijn wat je zal breken of al heeft gebroken.
Ik wil niet dat punt, maar wel de goede punten.
pi_219489646
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 08:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat slijmerige Amerikaanse vod?😂
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 09:37:44 #98
441859 crew  Lenny77
pi_219489657
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 09:34 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik wil niet dat punt, maar wel de goede punten.
Zo werkt het helaas niet..

Je zal op zoek moeten gaan naar een ander type. Waarschijnlijk kom je deze karaktertrekken dan niet meer tegen.
  zondag 14 december 2025 @ 09:40:51 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219489675
Een vriend van me had lang ook een vriendin die op zich best knap was. Maar ook zeer veeleisend, controlerend, energie zuigend en onvoorspelbaar.

Nadat dat na een dik jaar met veel drama uit ging kreeg hij een nieuwe vriendin. Die was een stuk minder slank en knap dan die eerdere. Maar die geeft hem een bepaalde rust waar hij naar op zoek was. Dus die zijn nog altijd blij samen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 14-12-2025 09:46:10 ]
  zondag 14 december 2025 @ 09:44:27 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219489695
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 09:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zo werkt het helaas niet..

Je zal op zoek moeten gaan naar een ander type. Waarschijnlijk kom je deze karaktertrekken dan niet meer tegen.
Ik ben het eens met wat je hiervoor schreef, maar hierbij denk ik: Ansa moet eerst ook zelf veranderen voordat ze een relatie kan zoeken met een goeie.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')