Ik heb het niet over meegaand schaap zijn. Dat zou ik zelf ook helemaal niet als een (positieve) kwaliteit zien.quote:Op zondag 14 december 2025 12:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben geen meegaand schaap en ik uit me over oppervlakkigheid ja.
Dan is het niet jouw type. Stuur me maar een DM'tje, ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zondag 14 december 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nou, ik zei net nog tegen een vent die "hey" zei als opening dat hij vast een luie multidater is en hij blockte me.😂 Dus nee.
Zoek eens op: wespennest.quote:Op zondag 14 december 2025 12:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan is het niet jouw type. Stuur me maar een DM'tje, ik kan wel wat hebben hoor.
En zo te zien is dat geheel wederzijds, en het is niet eens verbazingwekkend.quote:Op zondag 14 december 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah, het zoveelste ik-haat-mannen-topic.
Vreemdgaan, kleineren, triangulatie, fysiek geweld, schreeuwen en schelden, financiele uitbuiting.quote:
Zo lijkt het wel.quote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo te zien is dat geheel wederzijds, en het is niet eens verbazingwekkend.
Sterker nog: waarschijnlijk beperkt het zich niet tot mannen.
Dit gaat ook over vrouwen.quote:Op zondag 14 december 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah, het zoveelste ik-haat-mannen-topic.
Dit slaat op zowel mannen als vrouwen?quote:Op zondag 14 december 2025 12:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Vreemdgaan, kleineren, triangulatie, fysiek geweld, schreeuwen en schelden, financiele uitbuiting.
Nou nee, het komt nagenoeg niet voor dat mensen online heel naar zijn terwijl ze IRL wel aardig en vriendelijk zijn, andersom komt af en toe overigens wel voor, maar in beide gevallen is het online gebeuren dan een act.quote:
Could have fooled me.quote:
Ok veel plezier.quote:Op zondag 14 december 2025 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo te zien is dat geheel wederzijds, en het is niet eens verbazingwekkend.
Sterker nog: waarschijnlijk beperkt het zich niet tot mannen.
Dan moet je communiceren.quote:Op zondag 14 december 2025 12:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over meegaand schaap zijn. Dat zou ik zelf ook helemaal niet als een (positieve) kwaliteit zien.
Kom je bakkie doen?quote:
quote:Op zondag 14 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je bent wss ook een hbo'er in een commerciele functie. Kort sales gedaan, wat een kutvolk. Allemaal aan de padel, interesses reikten niet verder dan zuipen geld en status. Elke zin uit hun mond was ingestudeerd en klonk zo nep.
Ik ben snotverkouden, viraal waarschijnlijk, dus dat gaan we niet doen.quote:
Alleen is hij absoluut geen dom iemand.quote:Op zondag 14 december 2025 12:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Anderen doen ook onvriendelijk en denigrerend en komen ermee weg. Mijn laatste ex zei tegen vrouwen dat ze hem.moesten verdienen en had 5 dates per week blijkbaar. Mijn ex daarvoor ging vreemd, sloeg mij en zijn kind en ik mocht niet eens aangifte doen. Mijn vorige manager schreeuwde in vergaderingen en sjoemelde met cao. Zij komen weg met veel ergere dingen, maar als ik een dom iemand dom noem verdien ik blijkbaar abuse?
Hoe durft hij hey te zeggenquote:Op zondag 14 december 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nou, ik zei net nog tegen een vent die "hey" zei als opening dat hij vast een luie multidater is en hij blockte me.😂 Dus nee.
Beetje zoals je in een topic zit en denkt, hey is dit topic gezellig en is TS aardigquote:Op zondag 14 december 2025 10:17 schreef Hexagon het volgende:
In het geval je in een problematische vriendschap of relatie zit moet je jezelf altijd een vraag stellen. "Waarom is het fijn om bij hem/haar te zijn."
Als daar geen antwoord op komt dan kun je het beter kwijt dan rijk zijn.
Ik hou mijn helm opquote:Op zondag 14 december 2025 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben snotverkouden, viraal waarschijnlijk, dus dat gaan we niet doen.
Ik heb wel een hele grote eettafel waar je veilig op afstand kunt zitten, dus kom hier maar een bakkie doen, ik heb ook nog wel wat stukjes taart in de vriezer, voor erbij
Lijkt me sowieso verstandig als je je identiteit wilt beschermen, je bent immers The Stig of niet.....quote:
Lukt me wel hoorquote:Op zondag 14 december 2025 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso verstandig als je je identiteit wilt beschermen, je bent immers The Stig of niet.....
Ik heb nog wel wat rietjes, kun je toch je koffie drinken
Je zei taart?quote:Op zondag 14 december 2025 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben snotverkouden, viraal waarschijnlijk, dus dat gaan we niet doen.
Ik heb wel een hele grote eettafel waar je veilig op afstand kunt zitten, dus kom hier maar een bakkie doen, ik heb ook nog wel wat stukjes taart in de vriezer, voor erbij
Ik was eerstquote:
Ja, kom jij ook maar even met je dikke leasebak koffie doen, morgen schijnt de zon weer dus dan kun je hem weer op kosten van de baas laden terwijl de kWh van het dak knallenquote:
Ik heb nog 6 stukjes in de vriezer liggen, dus daarvan zijn er 4 vergeven als jullie allebei komen, je kunt ieder zelfs nog een significant other meenemen, de mijne is immers ook gewoon thuis.quote:
Dat is waar.quote:
quote:Op zondag 14 december 2025 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, kom jij ook maar even met je dikke leasebak koffie doen, morgen schijnt de zon weer dus dan kun je hem weer op kosten van de baas laden terwijl de kWh van het dak knallen
*op de motor stapt*quote:Op zondag 14 december 2025 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 stukjes in de vriezer liggen, dus daarvan zijn er 4 vergeven als jullie allebei komen, je kunt ieder zelfs nog een significant other meenemen, de mijne is immers ook gewoon thuis.
Ja, dat weet je toch, dat je eerst moet communiceren dat je geen meegaand schaap wiltquote:Op zondag 14 december 2025 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok. Het ligt aan mij. Helemaal prima.
Het zijn kleine stukjes Pistache Dubai Brownie Taart van AH, van de week een gekocht en in stukjes gesneden en het gros per 2 in de vriezer gedaan.quote:Op zondag 14 december 2025 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]![]()
Nou, taart is niet verkeerd natuurlijk. Welke taart is het? Dit is eigenlijk heel onbeleefd dat ik dit vraag, maar omdat ik een aura heb van de echte vent die ik ben wat ga jij gewoon antwoord geven.
Ik ben niks te goed voor iets wat 'niet heel bijzonder' is, dus ik schuif graag aan.quote:Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn kleine stukjes Pistache Dubai Brownie Taart van AH, van de week een gekocht en in stukjes gesneden en het gros per 2 in de vriezer gedaan.
Niet iets heel bijzonders, maar als er onverwachts koffievisite komt op de zondagmiddag dan voldoet dat lijkt me wel.
* Leandra haalt nog een bakje taartjes uit de vriezer....quote:Op zondag 14 december 2025 12:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben niks te goed voor iets wat 'niet heel bijzonder' is, dus ik schuif graag aan.
Eindelijk CoolGuy de hand schudden!quote:Op zondag 14 december 2025 12:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben niks te goed voor iets wat 'niet heel bijzonder' is, dus ik schuif graag aan.
Nou, right back at ya!quote:Op zondag 14 december 2025 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eindelijk CoolGuy de hand schudden!
Ik heb handschoenen aan.quote:Op zondag 14 december 2025 13:24 schreef Leandra het volgende:
Ja, mij dus niet hè..... ik schud even geen handen
Dan ga je het warm krijgen hier in huisquote:Op zondag 14 december 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb handschoenen aan.
quote:Op zondag 14 december 2025 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je het warm krijgen hier in huis
Een man die alleen hey stuurt doet dat naar 1000 anderen en kijkt wje hapt. Hij zal nooit moeite doen.quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe durft hij hey te zeggen![]()
De hond...
Onzin.quote:Op zondag 14 december 2025 13:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man die alleen hey stuurt doet dat naar 1000 anderen en kijkt wje hapt. Hij zal nooit moeite doen.
Wie bevriest er eten?quote:Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn kleine stukjes Pistache Dubai Brownie Taart van AH, van de week een gekocht en in stukjes gesneden en het gros per 2 in de vriezer gedaan.
Niet iets heel bijzonders, maar als er onverwachts koffievisite komt op de zondagmiddag dan voldoet dat lijkt me wel.
Nee hoor. Dit zijn de mannen die ook wandeldates doen. Gratis 5 vrouwen tegelijk warmhouden en zeggen dat ze monogamie moeten verdienen.quote:
Onzin. Het kan een prima tactiek zijn die ontwikkeld is na heel vaak niets terugkrijgen. Een pre-selectie.quote:Op zondag 14 december 2025 13:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een man die alleen hey stuurt doet dat naar 1000 anderen en kijkt wje hapt. Hij zal nooit moeite doen.
Wat houdt dat nou precies in? Dat moeite doen voor een goed gesprekje? Niet dat ik het van plan ben, maar ik hoor het zo vaak dat ik wel benieuwd ben naar hoe men zich dat dan ongeveer voor zich ziet.quote:Op zondag 14 december 2025 13:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het is absoluut terecht dat jij voor jezelf een 10+ man verwacht zonder vlekjes, maar die man kan kiezen uit honderden, zo niet meer, vrouwen.quote:Op zondag 14 december 2025 13:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zijn de mannen die ook wandeldates doen. Gratis 5 vrouwen tegelijk warmhouden en zeggen dat ze monogamie moeten verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |