SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Tap tap tap
Waarom rijd je dan ook bijna tegen iemand aanquote:Op maandag 1 december 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Weer thuis. Bijna frontaal aangereden, koppijn dankzij idiote ledlampen, maar we hebben het weer overleefd.
Omdat op nat gras rijden terwijl er een sloot 5m verderop is nogal gevaarlijk is.quote:Op maandag 1 december 2025 18:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom rijd je dan ook bijna tegen iemand aan
Je moet ook op de weg rijden. Heb je je rijbewijs wel gehaald?quote:Op maandag 1 december 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat op nat gras rijden terwijl er een sloot 5m verderop is nogal gevaarlijk is.
plaag dat jonkje niet zoquote:Op maandag 1 december 2025 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook op de weg rijden. Heb je je rijbewijs wel gehaald?
Dadelijk ga je weer duinrollen.quote:Op maandag 1 december 2025 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die spreken dan even je voicemail in en dan bel je ze terug, of ze sturen je een berichtje.quote:Op maandag 1 december 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan sluit ik wel meer mensen uit
Maar hij maakt het zo makkelijk.quote:
Ieuwl voicemail. Die heb ik alleen voor m'n werk aan staanquote:Op maandag 1 december 2025 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die spreken dan even je voicemail in en dan bel je ze terug, of ze sturen je een berichtje.
Mijne blijven toch al binnenquote:
Ja, daar reed iemand bijna tegen me aan.quote:Op maandag 1 december 2025 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, dat doen mensen dus niet. Schijtirritant.quote:Op maandag 1 december 2025 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die spreken dan even je voicemail in en dan bel je ze terug, of ze sturen je een berichtje.
@Nattekatquote:
Lekker je buren verlinken.quote:
Nou ja zeg. Had je ruzie met ze gemaakt?quote:Op maandag 1 december 2025 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, daar reed iemand bijna tegen me aan.
Had je deze nog gezien? https://www.denotenshop.nl/crunchy-choco-s-wit-puur.htmlquote:Op maandag 1 december 2025 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Had je ruzie met ze gemaakt?
ja moederpoes heeft waarschijnlijk een vogel met griep meegenomen als voerquote:
Gerrie werkt toch ook niet bij de Hemaquote:
Zie ik Hedwig nog niet doen, die is te dom voor zoiets.quote:Op maandag 1 december 2025 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja moederpoes heeft waarschijnlijk een vogel met griep meegenomen als voer
Misschien is het haar bijbaan.quote:Op maandag 1 december 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie werkt toch ook niet bij de Hema
Ik krijg er anders geen cent voorquote:
Niet eens.quote:Op maandag 1 december 2025 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Had je ruzie met ze gemaakt?
https://www.denotenshop.nl/crunchy-choco-s-wit-framboos.html dit ziet er wel lekker uit.quote:Op maandag 1 december 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze ook maar gelijk besteldhttps://www.denotenshop.n(...)n-pumpkin-spice.html
Ieuwliedepeelie crunchyquote:Op maandag 1 december 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je deze nog gezien? https://www.denotenshop.nl/crunchy-choco-s-wit-puur.html
Ik geloof dit nietquote:
Die heb ik niet besteldquote:Op maandag 1 december 2025 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.denotenshop.nl/crunchy-choco-s-wit-framboos.html dit ziet er wel lekker uit.
Hoe kan ik ruzie maken met een tegemoetkomende automobilist voor ie bij mij is?quote:
Jij kan datquote:Op maandag 1 december 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan ik ruzie maken met een tegemoetkomende automobilist voor ie bij mij is?
Ik word een beetje zenuwachtig door het constante gedram over die pakketten. Alsof men weet dat er iets aan gaat komen.quote:Op maandag 1 december 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Kan nu wel zeggen dat ik naar aanleiding van dat boekje nu een nootpakket heb besteld
Ik heb gelukkig altijd wel genoeg chocolade, nootjes en snacks in huis liggen om een paar dagen door te komenquote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word een beetje zenuwachtig door het constante gedram over die pakketten. Alsof men weet dat er iets aan gaat komen.
tegen de tijd dat die pakketten nodig zijn gaan we gewoon op bed liggen en kijken we wel of we weer wakker wordenquote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word een beetje zenuwachtig door het constante gedram over die pakketten. Alsof men weet dat er iets aan gaat komen.
En degenen die het beste zijn voorbereid worden als eerste geplunderdquote:Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegen de tijd dat die pakketten nodig zijn gaan we gewoon op bed liggen en kijken we wel of we weer wakker worden
quote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Finland, Polen en de Baltische Staten loopt de bevolking al jarenlang elk vrij uurtje in een militair tenue rond te spoken ter voorbereiding op wereldoorlog 3, zo'n kutfoldertje is juist echt totaal lachwekkend en kinderlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederland is een van de grootste voedselhubs ter wereld, als de wereld plat gaat ligt hier nog voor decennia aan voedselquote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Finland, Polen en de Baltische Staten loopt de bevolking al jarenlang elk vrij uurtje in een militair tenue rond te spoken ter voorbereiding op wereldoorlog 3, zo'n kutfoldertje is juist echt totaal lachwekkend en kinderlijk.
Leer een konijn of rat vangen en slachten en onderwijs de mensen waar ze een kartelmes in een Slavische nek moeten plaatsen.
Dat komt natuurlijk door al die veelvraten hier in KSCquote:Op maandag 1 december 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is een van de grootste voedselhubs ter wereld, als de wereld plat gaat ligt hier nog voor decennia aan voedsel
precies... ik doe gewoon alle sloten op de deur en duik onder de dekens.quote:Op maandag 1 december 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En degenen die het beste zijn voorbereid worden als eerste geplunderd
quote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Overheid: Hmmm het stroomnet raakt steeds verder overbelast, dus de kans op een grote stroomstoring wordt groter.
Hmm, de waterbedrijven hebben vaker issues met het water schoon genoeg houden voor drinkwater
Hmm, er is veel onrust in de wereld en we zien steeds vaker pogingen om belangrijke infrastructuur (digitaal) plat te leggen.
Wellicht moeten we onze inwoners erop wijzen dat wat eten, water en een lampje handig is om in huis te hebben voor de eerste dagen mocht het echt misgaan. Zodat we beter de tijd hebben om noodvoorzieningen op te zetten.
Mensen: ZE PLANNEN EEN BLACKOUT!!!
quote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Overheid: Hmmm het stroomnet raakt steeds verder overbelast, dus de kans op een grote stroomstoring wordt groter.
Hmm, de waterbedrijven hebben vaker issues met het water schoon genoeg houden voor drinkwater
Hmm, er is veel onrust in de wereld en we zien steeds vaker pogingen om belangrijke infrastructuur (digitaal) plat te leggen.
Wellicht moeten we onze inwoners erop wijzen dat wat eten, water en een lampje handig is om in huis te hebben voor de eerste dagen mocht het echt misgaan. Zodat we beter de tijd hebben om noodvoorzieningen op te zetten.
Ze kan door het raampje ernaast de boel in de gaten houden?quote:Op maandag 1 december 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
Of ze is alvast de voordeur aan het bewaken.
Jaquote:Op maandag 1 december 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kan door het raampje ernaast de boel in de gaten houden?
Als al die mensen nou alvast even profylactisch de planeet willen verlaten, dan schiet dat lekker opquote:
Flink zitten hunten.quote:Op maandag 1 december 2025 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
schaaltje kruidnoten neergezet voor straks tijdens Hunted. Is nu al bijna leeg.
Gewoon mensen die spontaan met de hunted-tiplijn bellen als ze iemand zien pinnen ergensquote:Op maandag 1 december 2025 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
schaaltje kruidnoten neergezet voor straks tijdens Hunted. Is nu al bijna leeg.
Ik bel ook altijd Hunted als ik mensen zie.quote:Op maandag 1 december 2025 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon mensen die spontaan met de hunted-tiplijn bellen als ze iemand zien pinnen ergensright.
Mensen zijn achterlijk. Sowieso, het feit dat de overheid zoveel mensen erop moet wijzen dat het misschien handig is als ze iets van een noodvoorraad en lampje e.d. in huis hebben.. Hoezo heb je dat niet standaard in huis, er kan toch altijd stroomuitval of waterverontreiniging o.i.d. zijnquote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Mijn hond kan het langste overleven gok ikquote:Op maandag 1 december 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen zijn achterlijk. Sowieso, het feit dat de overheid zoveel mensen erop moet wijzen dat het misschien handig is als ze iets van een noodvoorraad en lampje e.d. in huis hebben.. Hoezo heb je dat niet standaard in huis, er kan toch altijd stroomuitval of waterverontreiniging o.i.d. zijn
Het 'probleem' is dat er in Nederland inmiddels al een paar generaties zijn die iets dergelijks nog nooit hebben meegemaaktquote:Op maandag 1 december 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen zijn achterlijk. Sowieso, het feit dat de overheid zoveel mensen erop moet wijzen dat het misschien handig is als ze iets van een noodvoorraad en lampje e.d. in huis hebben.. Hoezo heb je dat niet standaard in huis, er kan toch altijd stroomuitval of waterverontreiniging o.i.d. zijn
Ik heb wel een paar honderd waxinelichtjes staan, duurt wel wat langer om daarmee te kokenquote:Op maandag 1 december 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Qua eten kan ik wel wat meer houdbaars inslaan. Je moet alleen nog even kijken hoe je het klaarmaakt.
Daarmee kom je de winter wel door.quote:Op maandag 1 december 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Voor mij is er een kilo of 5 aan nootjes en chocolade onderweg
Tenzij bepaalde sujetten hier achter mijn adres komen ...quote:Op maandag 1 december 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarmee kom je de winter wel door.
Of gewoon eten dat ook koud kanquote:Op maandag 1 december 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Qua eten kan ik wel wat meer houdbaars inslaan. Je moet alleen nog even kijken hoe je het klaarmaakt.
Wilde net zeggen, als het maar voor een paar dagen is kan chocolade ook primaquote:Op maandag 1 december 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
En voldoende chocola
Dat is ook belangrijk
Helemaal misselijk na 3 dagenquote:Op maandag 1 december 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, als het maar voor een paar dagen is kan chocolade ook prima
Heb ook nog wat alcohol staan als ruilmiddelquote:Op maandag 1 december 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, als het maar voor een paar dagen is kan chocolade ook prima
Een oorlog niet nee, in eigen land in ieder geval. Maar toch wel stroomuitval en verontreinigd water? Tenminste, als die mensen wel eens naar het nieuws kijken zouden ze dat moeten wetenquote:Op maandag 1 december 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het 'probleem' is dat er in Nederland inmiddels al een paar generaties zijn die iets dergelijks nog nooit hebben meegemaakt
Daarom ook een beetje afwisselen met nootjes en chipsquote:
Mja, een echte grote stroomstoring hebben we hier al heel lang niet gehadquote:Op maandag 1 december 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een oorlog niet nee, in eigen land in ieder geval. Maar toch wel stroomuitval en verontreinigd water? Tenminste, als die mensen wel eens naar het nieuws kijken zouden ze dat moeten weten
Ik heb het hier in ieder geval nog nooit meegemaakt dat we dagen zonder stroom of water hebben gezeten. Het 'ergste' is denk ik Chemiepack geweest, maar dat heeft geen infrastructuur geslooptquote:Op maandag 1 december 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een oorlog niet nee, in eigen land in ieder geval. Maar toch wel stroomuitval en verontreinigd water? Tenminste, als die mensen wel eens naar het nieuws kijken zouden ze dat moeten weten
quote:Op maandag 1 december 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
Die toen ik studeerde was echt een zootje gefaal.
Ze hadden met werkzaamheden iets geraakt en daardoor had die wijk geen stroom.
Toen ging na een aantal uur de stroom weer aan, maar toen hadden ze met de herstelwerkzaamheden de waterleiding geraakt.
Zaten we daarna zonder water
Ahjaquote:Op maandag 1 december 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel vaker zonder stroom gezeten, langste was een paar dagen maar was niet in nederland. In nederland volgens mij altijd max een dag.
Haaksbergen ooit, 3 dagen. Meteen een geboortegolf 9 maanden later. Ook alweer 20 jaar geleden https://onderzoeksraad.nl(...)en-25-november-2005/quote:Op maandag 1 december 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, een echte grote stroomstoring hebben we hier al heel lang niet gehad
Toen ik studeerde een keertje een paar uur. En als kind herinner ik me een avond dat mijn ouders op stap waren en wij met zijn drieën braaf op de bank zaten en kaarsjes op tafel hadden als licht.
Maar een paar uurtjes is wat anders dan dagen natuurlijk
Zeg, blijf uit m'n voorraadkastquote:Op maandag 1 december 2025 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt je tanden nog altijd met whisky of bier poetsen en de buren hebben altijd wel een blikje mais staan wat je kunt jatten.
Ja ziequote:Op maandag 1 december 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haaksbergen ooit, 3 dagen. Meteen een geboortegolf 9 maanden later. Ook alweer 20 jaar geleden https://onderzoeksraad.nl(...)en-25-november-2005/
quote:Op maandag 1 december 2025 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/112-nie(...)-brandweer~a02f0440/
Heb je een nieuwe telefoon nodig?quote:Op maandag 1 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik nog een nieuwe telefoon bestellen?
Niet directquote:Op maandag 1 december 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe telefoon nodig?
Ik zat er vanochtend ook weer aan te denken, maar de telefoon die ik wilde was al uitverkocht. Dus nu wordt het écht nog een jaartje wachtenquote:Op maandag 1 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik nog een nieuwe telefoon bestellen?
Is de eventuele korting het waard?quote:
Ja ik wil al een tijdje die groene iphone 16, in de VS ook nog even aan getwijfeld om hem daar mee te nemenquote:Op maandag 1 december 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat er vanochtend ook weer aan te denken, maar de telefoon die ik wilde was al uitverkocht. Dus nu wordt het écht nog een jaartje wachten
Telefoon + 2 jaar Odido voor in totaal 784quote:Op maandag 1 december 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is de eventuele korting het waard?
Doe jezelf eens iets cadeau.quote:Op maandag 1 december 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wil al een tijdje die groene iphone 16, in de VS ook nog even aan getwijfeld om hem daar mee te nemen
Oh dat valt mee, is dat met onbeperkt internet abo?quote:Op maandag 1 december 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telefoon + 2 jaar Odido voor in totaal 784
Nee dat niet, 10 gb, maar zoveel gebruik ik toch nooitquote:Op maandag 1 december 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat valt mee, is dat met onbeperkt internet abo?
Heb al een nootpakket besteld vanavondquote:Op maandag 1 december 2025 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe jezelf eens iets cadeau.
Ik had afgelopen jaar goedkope sim-only van hollandsnieuwe, maar dat hebben ze ook even stilzwijgend een paar euro verhoogd en is nou niet echt een stabiel netwerk heb ik het ideequote:Op maandag 1 december 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
Ik heb 14 gb maar krijg ik ook nooit op. Misschien volgende keer gewoon nog goedkopere Sim Only nemen.
Daar zat ik ook ooit maar zit nu al jaren bij simpel en dat bevalt me goed.quote:Op maandag 1 december 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had afgelopen jaar goedkope sim-only van hollandsnieuwe, maar dat hebben ze ook even stilzwijgend een paar euro verhoogd en is nou niet echt een stabiel netwerk heb ik het idee
Borrelnootjes?quote:Op maandag 1 december 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al een nootpakket besteld vanavond
Ik was 20+ jaar T-Mobile/Orange klant, toen het overging naar Odido ben ik overgestapt op Vodafone en vorig jaar hollandsnieuwe. Maar misschien nu toch weer terug danquote:
Die ook, en chocoladekruidnootjesquote:
Ik zat eerst bij Dutchtone.quote:Op maandag 1 december 2025 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was 20+ jaar T-Mobile/Orange klant, toen het overging naar Odido ben ik overgestapt op Vodafone en vorig jaar hollandsnieuwe. Maar misschien nu toch weer terug dan
Dutchtone heb ik ook nog gehad jaquote:Op maandag 1 december 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat eerst bij Dutchtone.En daarna werd het Orange zeker, vervolgens T-Mobile en nu Odido.
waarom niet?quote:Op maandag 1 december 2025 21:43 schreef Modus het volgende:
Watdeneuk moet je met 18GB
Ga je dan in de Appie Netflix aanzetten ofzo
anders kom ik op 10gb voor 7,50quote:Op maandag 1 december 2025 21:43 schreef Modus het volgende:
Menig OV heeft toch inmiddels wifi?quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders kom ik op 10gb voor 7,50
kan misschien ook net maar ik vind het in het OV wel lekker om te kunnen doen wat ik wil ipv eind van de maand ineens krap te zitten
menig internetgebruiker weet inmiddels toch wel hoe goed de beveiliging is op openbare wifi'squote:
Is dat een issue als je in de bus Netflixt?quote:Op maandag 1 december 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
menig internetgebruiker weet inmiddels toch wel hoe goed de beveiliging is op openbare wifi's
ik doe niet aan netflixquote:Op maandag 1 december 2025 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat een issue als je in de bus Netflixt?
dat is altijd een issue.. ongeacht wat je doetquote:Op maandag 1 december 2025 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat een issue als je in de bus Netflixt?
Ik gebruik per dag wel 1GB buiten de deur. Kijk inderdaad netflix onderweg in het OV, of als ik ergens langer moet wachten.quote:Op maandag 1 december 2025 21:43 schreef Modus het volgende:
Inderdaad, bussenquote:Op maandag 1 december 2025 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is altijd een issue.. ongeacht wat je doet
69 met bami graagquote:
quote:
quote:
Wat zijn dit nou weer voor antwoordenquote:
quote:Op maandag 1 december 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit nou weer voor antwoorden
Maar ik heb het over een telefoonquote:
i knew thatquote:
Ga je spijt hebben als je niet besteld?quote:
Misschien?quote:Op maandag 1 december 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je spijt hebben als je niet besteld?
ga je spijt hebben dat je veel te veel geld hebt uitgegeven aan een te dure telefoon?quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je spijt hebben dat je veel te veel geld hebt uitgegeven aan een te dure telefoon?
quote:
Maar ik betaal nu minder voor een dure telefoon?quote:Op maandag 1 december 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je spijt hebben dat je veel te veel geld hebt uitgegeven aan een te dure telefoon?
ow je wilt het bij een abo kopen?quote:Op maandag 1 december 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik betaal nu minder voor een dure telefoon?
Ja 2 jaar abo voor 15 per maand en telefoon voor 412quote:
Ja die dobbelstenen zijn gemanipuleerd door de overheitquote:Op maandag 1 december 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
En als je niet blij bent met de uitkomst van het dobbelen dan weet je ook dat je het andere moet doen
Het is een compôtequote:Op maandag 1 december 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die dobbelstenen zijn gemanipuleerd door de overheit
hmm okequote:Op maandag 1 december 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 2 jaar abo voor 15 per maand en telefoon voor 412
Appelcompote?quote:
Jaquote:
een staande ovulatie voor uw leuke woordspelingquote:
een appel?quote:
een groenequote:
hahaha zat ik er niet ver naast qua kleurquote:
D'n 16quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
En heb ik zowaar weer eens een keertje mijn ING rentepunten kunnen gebruiken![]()
ik heb daar werkelijk nog nooit een goedkoper product mee gevondenquote:Op maandag 1 december 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
En heb ik zowaar weer eens een keertje mijn ING rentepunten kunnen gebruiken![]()
Ik nu dus wel, 60 euro kortingquote:Op maandag 1 december 2025 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb daar werkelijk nog nooit een goedkoper product mee gevonden
Veel duurderquote:
En vorig jaar mijn wasmachinequote:Op maandag 1 december 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nu dus wel, 60 euro kortingEn 15 jaar geleden (of langer misschien al wel) een Harman Kardon soundsticks setje wat het nog steeds dagelijks op en top doet
Dat en het extra geld niet waard idd.quote:
Dat zeg ik ook altijd en toch wil ik de zwarte of donkergrijzequote:Op maandag 1 december 2025 22:49 schreef Nizno het volgende:
mij boeit de kleur van een telefoon me helemaal 0
ik doe er toch een boomer hoesje omheen
Ik heb een roze.quote:Op maandag 1 december 2025 22:49 schreef Nizno het volgende:
mij boeit de kleur van een telefoon me helemaal 0
ik doe er toch een boomer hoesje omheen
quote:Energieleveranciers gaan in de nabije toekomst op afstand warmtepompen van klanten aanzetten of juist afschakelen. Hiermee willen zij geld besparen en het stroomnet ontlasten.
Ik was veel te vroeg wakkerquote:
Gaan ze mij ook compenseren voor het extra gas verbruik? Ik heb een warmtepomp maar geen zonnepanelen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk al die slimme apparatuur die
niet in eigen beheer zijn![]()
ik gok op: neequote:Op dinsdag 2 december 2025 07:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze mij ook compenseren voor het extra gas verbruik? Ik heb een warmtepomp maar geen zonnepanelen.
Ik ben mijn bed nog niet uit om die reden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog wel een beetje moe.
Hebben jullie daar ook last van?
Ach nee dan moet oma Toos het maar met 26 graden ipv 29 doenquote:Op dinsdag 2 december 2025 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk al die slimme apparatuur die
niet in eigen beheer zijn![]()
Ik ben al een half uur bezig in de sportschool.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben mijn bed nog niet uit om die reden.
Is het lekker warm?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben eindelijk weer op het strand en het is hemels.
ik heb beter geslapen dan de gemiddelde maandagnacht, maar alsnog moequote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
ik was ook vroeg wakker, en ook al veel te vroeg aangekleed enzo.. maarja, om 8:00 verwacht ik een loodgieter..quote:
geen tijd om moe te zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Dat is helemaal kut. Heb dat ook wel eens. Mokerlang geslapen en dan verrotter wakker worden en de hele dag moe zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb beter geslapen dan de gemiddelde maandagnacht, maar alsnog moe
Jij moet weer 16 uur werk beuken vandaagquote:
precies, ik moet de inpakpiet uithangen, dat is echt hard werkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij moet weer 16 uur werk beuken vandaag
Tot kerst zal het wel druk blijven toch? Of ligt jullie piek meer op Sinterklaasquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, ik moet de inpakpiet uithangen, dat is echt hard werken
morgen ook nog, maar denk dat daarna de boel wel inzakt, afhankelijk van de statistieken van postnl (lees: hoeveel er optijd bezorgd wordt)
Ja op het randje. 27 gradenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur bezig in de sportschool.
Gaat toch allemaal moeizamer als je wat vermoeid bent.
Dag 5 op een rij met sporten. Morgenochtend ook weer en dan een dagje rust.
[..]
Is het lekker warm?
sinterklaas is speelgoedpiekquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tot kerst zal het wel druk blijven toch? Of ligt jullie piek meer op Sinterklaas
27 is op het randje lekker warm?quote:
Ah ja. Dat is op zich wel logischquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
sinterklaas is speelgoedpiek
kerstpiek heeft minder speelgoed en meer andere dingen
en ieder jaar zie je het weer:
tot sint druk, dan een weekje ademruimte en daarna weer pieken
Vraag me soms wel eens af of ik dan echt iets mis.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag niet echt post bezorgen, maar een mailing wat wil zeggen dat ik alleen een folder in een bus met een groene ja sticker bezorgen. Wel goed voor de stapjes
Al een week nonstopquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Jepsquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
27 is op het randje lekker warm?
Je gaat zo bevriezen als je half januari hier komt
[..]
Ah ja. Dat is op zich wel logisch
ja, alle intressante dingenquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me soms wel eens af of ik dan echt iets mis.
Ik kan de mijne vanuit bed zien. Hij is nog vrijquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werkplek is bezet op kantoor.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werkplek is bezet op kantoor.
Gewoon elke dag om 8 uur komen en afdwingen. Dan durft uiteindelijk niemand meer.quote:
"Jezus leeft" bellen ze wel voor aan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, alle intressante dingen
"Geloof in god"
"Jezus heelt u"
"we willen graag uw huis kopen"
Hier komen ze echt nooit meer maar denk dat ze door hebben dat mijn adres echt verspilde moeite is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Jezus leeft" bellen ze wel voor aan.
hier krijg ik alleen een verdwaalde colporteur die niet al uitgekafferd is door de buren aan het begin van de gallerij aan de deur (lees: 1x in afgelopen 4 jaar)quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Jezus leeft" bellen ze wel voor aan.
Ziet er gruwelijk lekker uitquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)excellent-choco-room
Joe ik kom in maart wel weer uit m'n bunker gerold met dertig lege bussen.
Rip jonkiequote:
Als je in januari hier bent kom je dan ook naar de meet of ben je dan alweer terug naar Thailand?quote:
die zijn om OP TE ETEN!!!quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ocolade-dennenappels
Ja ik zag dit voorbij komen en dit lijkt me echt zo lekker. Ik ga straks wel naar de Albert Heijn. 👀quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Jezus natuurlijk eet je die dingen opquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn om OP TE ETEN!!!
niet voor andere doeleinden
hoe ruikt het als je de fles opent?quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze nu bij de was gemieterd. Ben benieuwd.
https://www.ah.nl/product(...)achter-zacht-en-fris
hoe ruikt fris?quote:
Ik moet denk ik ook maar eens kijken of dit voor mij ook werkt.quote:
hmm...quote:
ow das kut idd... en dan krijg je over een uur 3 en werken allemaal niet meerquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer ergens in te loggen maar krijg de 2FA-code maar niet gemaild.
Ja, ze noteren dat meestal wel. Maar af en toe doen ze dan toch nog een check of er niet stiekem iemand verhuisd is of van gedachten is veranderd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier komen ze echt nooit meer maar denk dat ze door hebben dat mijn adres echt verspilde moeite is.Ze waren laatst wel bij de nieuwe bovenbuurvrouw.
De halve KSC heeft deze ondertussen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet denk ik ook maar eens kijken of dit voor mij ook werkt.
Ja de eerste druppelen nu binnen en die doen het inderdaad nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow das kut idd... en dan krijg je over een uur 3 en werken allemaal niet meer
Och. Smelt tenminste nog.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een beetje een voorstelling bij maken eigenlijk. Denk dat het beetje ruikt zoals de was thuis bij ons altijd rook, rook altijd wel fris maar mijn moeder was niet zo van de overdreven geurtjes in wasmiddel.quote:
dat scheelt inderdaad wel een hele hoopquote:
Boks.quote:
boh die zien er lekker uitquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
wat voor doeleinden bedoel je? want ik kan niks bedenken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen parfumgeur nee, maar meer alsof het gewoon buiten heeft gehangen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een beetje een voorstelling bij maken eigenlijk. Denk dat het beetje ruikt zoals de was thuis bij ons altijd rook, rook altijd wel fris maar mijn moeder was niet zo van de overdreven geurtjes in wasmiddel.
Ja dat was ook wat ik in mijn hoofd had.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen parfumgeur nee, maar meer alsof het gewoon buiten heeft gehangen.
wat ben je toch ook een braaf jonkjequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:15 schreef dud0r het volgende:
wat voor doeleinden bedoel je? want ik kan niks bedenken.
Nice! Gaat even op de verlanglijst.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De halve KSC heeft deze ondertussen.
https://www.amazon.nl/Beu(...)WOAK/ref=sr_1_1_sspa
Ze zijn er gewoon niet zo geschikt voor. Dan snap ik de kerstboomDECORATIE van Hema beter.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een braaf jonkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
das wel een goeie hoogtequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn er gewoon niet zo geschikt voor. Dan snap ik de kerstboomDECORATIE van Hema beter.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De halve KSC heeft deze ondertussen.
https://www.amazon.nl/Beu(...)WOAK/ref=sr_1_1_sspa
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:19 schreef Ama het volgende:
Ligt het aan mij of staat de conifeer van de buurman ineens een beetje scheef?Ik weet vrij zeker dat het eerst niet zo was aangezien ik Hedwig in het begin een paar keer eruit heb proberen te lokken.
hij lijkt scheef te staan zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het aan mij of staat de conifeer van de buurman ineens een beetje scheef?Ik weet vrij zeker dat het eerst niet zo was aangezien ik Hedwig in het begin een paar keer eruit heb proberen te lokken.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Hmm zou wel zonde zijn als hij nog meer gaat scheef gaat staan.quote:
hemagodenquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DRRaSwNDAlA/
Die is niet recht nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Die uitvaartverzekering dan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hemagoden
mooie die reactie van easytoys
ik krijg vaak een ambulance medewerker uit de US of A in mn reels met geweldige blikken als mensen hem wijzen op een bepaald productfilmpje enzoquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DRRaSwNDAlA/
SPOILER: deze reacties bij hema kon ik wel om gniffelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:21 schreef mschol het volgende:
fijn.. loodgieter ziet afgesleten koper en wil daar verder niet aankomen omdat hij dan een hele renovatie op zn dak krijgt..
ze gaan nog even proberen het riool beter te laten doorlopen
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg vaak een ambulance medewerker uit de US of A in mn reels met geweldige blikken als mensen hem wijzen op een bepaald productfilmpje enzoJa, ik ken 'm.SPOILER: deze reacties bij hema kon ik wel om gniffelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oeps.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:21 schreef mschol het volgende:
fijn.. loodgieter ziet afgesleten koper en wil daar verder niet aankomen omdat hij dan een hele renovatie op zn dak krijgt..
ze gaan nog even proberen het riool beter te laten doorlopen
Ik ben braaf en onschuldigquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een braaf jonkje
Geen flared basequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn er gewoon niet zo geschikt voor. Dan snap ik de kerstboomDECORATIE van Hema beter.
Dat blijktquote:
deed het hier primaquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut, doet het niet![]()
Bij mij doet die van jou het nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
deed het hier prima
en zo helemaal niet
[ afbeelding ]
stomme sitequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij doet die van jou het nietEn die van mij net niet, maar nu wel
haaiquote:
Lol.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
Blendle gaat me stalken met laatste kans mailtjes...
Ik heb dat sinds ze gestopt zijn met payperarticel niet meer gebruikt... gaan ze nu jaaaaaaaren laten spammen
berichten als deze filteren.quote:
Ja dan ben je wel echt toe aan een nieuwe cv ja als je knallen hoort.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Omg dat moet echt heerlijk zijn als ik geen keiharde explosie knallen meer hoor. Geen idee hoe dat is in dit huis als het echt stil is in het najaar.
Hey, een nieuwequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut, doet het niet![]()
Nu wel!![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan ben je wel echt toe aan een nieuwe cv ja als je knallen hoort.
hier ook sinds deze weekquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Omg dat moet echt heerlijk zijn als ik geen keiharde explosie knallen meer hoor. Geen idee hoe dat is in dit huis als het echt stil is in het najaar.
Ja het is echt keihard maar ze kunnen nooit vinden wat dit veroorzaakt maar ja gisteren zei die monteur ook ja dit is niet normaal en het moet na zeven jaar een keer stoppen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan ben je wel echt toe aan een nieuwe cv ja als je knallen hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |