quote:Energieleveranciers gaan in de nabije toekomst op afstand warmtepompen van klanten aanzetten of juist afschakelen. Hiermee willen zij geld besparen en het stroomnet ontlasten.
Ik was veel te vroeg wakkerquote:
Gaan ze mij ook compenseren voor het extra gas verbruik? Ik heb een warmtepomp maar geen zonnepanelen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk al die slimme apparatuur die
niet in eigen beheer zijn![]()
ik gok op: neequote:Op dinsdag 2 december 2025 07:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze mij ook compenseren voor het extra gas verbruik? Ik heb een warmtepomp maar geen zonnepanelen.
Ik ben mijn bed nog niet uit om die reden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog wel een beetje moe.
Hebben jullie daar ook last van?
Ach nee dan moet oma Toos het maar met 26 graden ipv 29 doenquote:Op dinsdag 2 december 2025 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk al die slimme apparatuur die
niet in eigen beheer zijn![]()
Ik ben al een half uur bezig in de sportschool.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben mijn bed nog niet uit om die reden.
Is het lekker warm?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben eindelijk weer op het strand en het is hemels.
ik heb beter geslapen dan de gemiddelde maandagnacht, maar alsnog moequote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
ik was ook vroeg wakker, en ook al veel te vroeg aangekleed enzo.. maarja, om 8:00 verwacht ik een loodgieter..quote:
geen tijd om moe te zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Dat is helemaal kut. Heb dat ook wel eens. Mokerlang geslapen en dan verrotter wakker worden en de hele dag moe zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb beter geslapen dan de gemiddelde maandagnacht, maar alsnog moe
Jij moet weer 16 uur werk beuken vandaagquote:
precies, ik moet de inpakpiet uithangen, dat is echt hard werkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij moet weer 16 uur werk beuken vandaag
Tot kerst zal het wel druk blijven toch? Of ligt jullie piek meer op Sinterklaasquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, ik moet de inpakpiet uithangen, dat is echt hard werken
morgen ook nog, maar denk dat daarna de boel wel inzakt, afhankelijk van de statistieken van postnl (lees: hoeveel er optijd bezorgd wordt)
Ja op het randje. 27 gradenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur bezig in de sportschool.
Gaat toch allemaal moeizamer als je wat vermoeid bent.
Dag 5 op een rij met sporten. Morgenochtend ook weer en dan een dagje rust.
[..]
Is het lekker warm?
sinterklaas is speelgoedpiekquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tot kerst zal het wel druk blijven toch? Of ligt jullie piek meer op Sinterklaas
27 is op het randje lekker warm?quote:
Ah ja. Dat is op zich wel logischquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
sinterklaas is speelgoedpiek
kerstpiek heeft minder speelgoed en meer andere dingen
en ieder jaar zie je het weer:
tot sint druk, dan een weekje ademruimte en daarna weer pieken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |