En vorig jaar mijn wasmachinequote:Op maandag 1 december 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nu dus wel, 60 euro kortingEn 15 jaar geleden (of langer misschien al wel) een Harman Kardon soundsticks setje wat het nog steeds dagelijks op en top doet
Dat en het extra geld niet waard idd.quote:
Dat zeg ik ook altijd en toch wil ik de zwarte of donkergrijzequote:Op maandag 1 december 2025 22:49 schreef Nizno het volgende:
mij boeit de kleur van een telefoon me helemaal 0
ik doe er toch een boomer hoesje omheen
Ik heb een roze.quote:Op maandag 1 december 2025 22:49 schreef Nizno het volgende:
mij boeit de kleur van een telefoon me helemaal 0
ik doe er toch een boomer hoesje omheen
quote:Energieleveranciers gaan in de nabije toekomst op afstand warmtepompen van klanten aanzetten of juist afschakelen. Hiermee willen zij geld besparen en het stroomnet ontlasten.
Ik was veel te vroeg wakkerquote:
Gaan ze mij ook compenseren voor het extra gas verbruik? Ik heb een warmtepomp maar geen zonnepanelen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk al die slimme apparatuur die
niet in eigen beheer zijn![]()
ik gok op: neequote:Op dinsdag 2 december 2025 07:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze mij ook compenseren voor het extra gas verbruik? Ik heb een warmtepomp maar geen zonnepanelen.
Ik ben mijn bed nog niet uit om die reden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog wel een beetje moe.
Hebben jullie daar ook last van?
Ach nee dan moet oma Toos het maar met 26 graden ipv 29 doenquote:Op dinsdag 2 december 2025 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk al die slimme apparatuur die
niet in eigen beheer zijn![]()
Ik ben al een half uur bezig in de sportschool.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben mijn bed nog niet uit om die reden.
Is het lekker warm?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben eindelijk weer op het strand en het is hemels.
ik heb beter geslapen dan de gemiddelde maandagnacht, maar alsnog moequote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog wel een beetje moe.
Hebben jullie daar ook last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |