geen tijd om moe te zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog wel een beetje moe.
Hebben jullie daar ook last van?
Dat is helemaal kut. Heb dat ook wel eens. Mokerlang geslapen en dan verrotter wakker worden en de hele dag moe zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb beter geslapen dan de gemiddelde maandagnacht, maar alsnog moe
Jij moet weer 16 uur werk beuken vandaagquote:
precies, ik moet de inpakpiet uithangen, dat is echt hard werkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij moet weer 16 uur werk beuken vandaag
Tot kerst zal het wel druk blijven toch? Of ligt jullie piek meer op Sinterklaasquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, ik moet de inpakpiet uithangen, dat is echt hard werken
morgen ook nog, maar denk dat daarna de boel wel inzakt, afhankelijk van de statistieken van postnl (lees: hoeveel er optijd bezorgd wordt)
Ja op het randje. 27 gradenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur bezig in de sportschool.
Gaat toch allemaal moeizamer als je wat vermoeid bent.
Dag 5 op een rij met sporten. Morgenochtend ook weer en dan een dagje rust.
[..]
Is het lekker warm?
sinterklaas is speelgoedpiekquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tot kerst zal het wel druk blijven toch? Of ligt jullie piek meer op Sinterklaas
27 is op het randje lekker warm?quote:
Ah ja. Dat is op zich wel logischquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
sinterklaas is speelgoedpiek
kerstpiek heeft minder speelgoed en meer andere dingen
en ieder jaar zie je het weer:
tot sint druk, dan een weekje ademruimte en daarna weer pieken
Vraag me soms wel eens af of ik dan echt iets mis.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag niet echt post bezorgen, maar een mailing wat wil zeggen dat ik alleen een folder in een bus met een groene ja sticker bezorgen. Wel goed voor de stapjes
Al een week nonstopquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog wel een beetje moe.
Hebben jullie daar ook last van?
Jepsquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
27 is op het randje lekker warm?
Je gaat zo bevriezen als je half januari hier komt
[..]
Ah ja. Dat is op zich wel logisch
ja, alle intressante dingenquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me soms wel eens af of ik dan echt iets mis.
Ik kan de mijne vanuit bed zien. Hij is nog vrijquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werkplek is bezet op kantoor.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werkplek is bezet op kantoor.
Gewoon elke dag om 8 uur komen en afdwingen. Dan durft uiteindelijk niemand meer.quote:
"Jezus leeft" bellen ze wel voor aan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, alle intressante dingen
"Geloof in god"
"Jezus heelt u"
"we willen graag uw huis kopen"
Hier komen ze echt nooit meer maar denk dat ze door hebben dat mijn adres echt verspilde moeite is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Jezus leeft" bellen ze wel voor aan.
hier krijg ik alleen een verdwaalde colporteur die niet al uitgekafferd is door de buren aan het begin van de gallerij aan de deur (lees: 1x in afgelopen 4 jaar)quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Jezus leeft" bellen ze wel voor aan.
Ziet er gruwelijk lekker uitquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)excellent-choco-room
Joe ik kom in maart wel weer uit m'n bunker gerold met dertig lege bussen.
Rip jonkiequote:
Als je in januari hier bent kom je dan ook naar de meet of ben je dan alweer terug naar Thailand?quote:
die zijn om OP TE ETEN!!!quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ocolade-dennenappels
Ja ik zag dit voorbij komen en dit lijkt me echt zo lekker. Ik ga straks wel naar de Albert Heijn. 👀quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Jezus natuurlijk eet je die dingen opquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn om OP TE ETEN!!!
niet voor andere doeleinden
hoe ruikt het als je de fles opent?quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze nu bij de was gemieterd. Ben benieuwd.
https://www.ah.nl/product(...)achter-zacht-en-fris
hoe ruikt fris?quote:
Ik moet denk ik ook maar eens kijken of dit voor mij ook werkt.quote:
hmm...quote:
ow das kut idd... en dan krijg je over een uur 3 en werken allemaal niet meerquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer ergens in te loggen maar krijg de 2FA-code maar niet gemaild.
Ja, ze noteren dat meestal wel. Maar af en toe doen ze dan toch nog een check of er niet stiekem iemand verhuisd is of van gedachten is veranderd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier komen ze echt nooit meer maar denk dat ze door hebben dat mijn adres echt verspilde moeite is.Ze waren laatst wel bij de nieuwe bovenbuurvrouw.
De halve KSC heeft deze ondertussen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet denk ik ook maar eens kijken of dit voor mij ook werkt.
Ja de eerste druppelen nu binnen en die doen het inderdaad nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow das kut idd... en dan krijg je over een uur 3 en werken allemaal niet meer
Och. Smelt tenminste nog.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een beetje een voorstelling bij maken eigenlijk. Denk dat het beetje ruikt zoals de was thuis bij ons altijd rook, rook altijd wel fris maar mijn moeder was niet zo van de overdreven geurtjes in wasmiddel.quote:
dat scheelt inderdaad wel een hele hoopquote:
Boks.quote:
boh die zien er lekker uitquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
wat voor doeleinden bedoel je? want ik kan niks bedenken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen parfumgeur nee, maar meer alsof het gewoon buiten heeft gehangen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een beetje een voorstelling bij maken eigenlijk. Denk dat het beetje ruikt zoals de was thuis bij ons altijd rook, rook altijd wel fris maar mijn moeder was niet zo van de overdreven geurtjes in wasmiddel.
Ja dat was ook wat ik in mijn hoofd had.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen parfumgeur nee, maar meer alsof het gewoon buiten heeft gehangen.
wat ben je toch ook een braaf jonkjequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:15 schreef dud0r het volgende:
wat voor doeleinden bedoel je? want ik kan niks bedenken.
Nice! Gaat even op de verlanglijst.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De halve KSC heeft deze ondertussen.
https://www.amazon.nl/Beu(...)WOAK/ref=sr_1_1_sspa
Ze zijn er gewoon niet zo geschikt voor. Dan snap ik de kerstboomDECORATIE van Hema beter.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een braaf jonkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
das wel een goeie hoogtequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn er gewoon niet zo geschikt voor. Dan snap ik de kerstboomDECORATIE van Hema beter.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De halve KSC heeft deze ondertussen.
https://www.amazon.nl/Beu(...)WOAK/ref=sr_1_1_sspa
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:19 schreef Ama het volgende:
Ligt het aan mij of staat de conifeer van de buurman ineens een beetje scheef?Ik weet vrij zeker dat het eerst niet zo was aangezien ik Hedwig in het begin een paar keer eruit heb proberen te lokken.
hij lijkt scheef te staan zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het aan mij of staat de conifeer van de buurman ineens een beetje scheef?Ik weet vrij zeker dat het eerst niet zo was aangezien ik Hedwig in het begin een paar keer eruit heb proberen te lokken.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Hmm zou wel zonde zijn als hij nog meer gaat scheef gaat staan.quote:
hemagodenquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DRRaSwNDAlA/
Die is niet recht nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Die uitvaartverzekering dan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hemagoden
mooie die reactie van easytoys
ik krijg vaak een ambulance medewerker uit de US of A in mn reels met geweldige blikken als mensen hem wijzen op een bepaald productfilmpje enzoquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DRRaSwNDAlA/
SPOILER: deze reacties bij hema kon ik wel om gniffelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:21 schreef mschol het volgende:
fijn.. loodgieter ziet afgesleten koper en wil daar verder niet aankomen omdat hij dan een hele renovatie op zn dak krijgt..
ze gaan nog even proberen het riool beter te laten doorlopen
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg vaak een ambulance medewerker uit de US of A in mn reels met geweldige blikken als mensen hem wijzen op een bepaald productfilmpje enzoJa, ik ken 'm.SPOILER: deze reacties bij hema kon ik wel om gniffelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oeps.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:21 schreef mschol het volgende:
fijn.. loodgieter ziet afgesleten koper en wil daar verder niet aankomen omdat hij dan een hele renovatie op zn dak krijgt..
ze gaan nog even proberen het riool beter te laten doorlopen
Ik ben braaf en onschuldigquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een braaf jonkje
Geen flared basequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn er gewoon niet zo geschikt voor. Dan snap ik de kerstboomDECORATIE van Hema beter.
Dat blijktquote:
deed het hier primaquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut, doet het niet![]()
Bij mij doet die van jou het nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
deed het hier prima
en zo helemaal niet
[ afbeelding ]
stomme sitequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij doet die van jou het nietEn die van mij net niet, maar nu wel
haaiquote:
Lol.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
Blendle gaat me stalken met laatste kans mailtjes...
Ik heb dat sinds ze gestopt zijn met payperarticel niet meer gebruikt... gaan ze nu jaaaaaaaren laten spammen
berichten als deze filteren.quote:
Ja dan ben je wel echt toe aan een nieuwe cv ja als je knallen hoort.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Omg dat moet echt heerlijk zijn als ik geen keiharde explosie knallen meer hoor. Geen idee hoe dat is in dit huis als het echt stil is in het najaar.
Hey, een nieuwequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut, doet het niet![]()
Nu wel!![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan ben je wel echt toe aan een nieuwe cv ja als je knallen hoort.
hier ook sinds deze weekquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Omg dat moet echt heerlijk zijn als ik geen keiharde explosie knallen meer hoor. Geen idee hoe dat is in dit huis als het echt stil is in het najaar.
Ja het is echt keihard maar ze kunnen nooit vinden wat dit veroorzaakt maar ja gisteren zei die monteur ook ja dit is niet normaal en het moet na zeven jaar een keer stoppen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan ben je wel echt toe aan een nieuwe cv ja als je knallen hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |