quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg vaak een ambulance medewerker uit de US of A in mn reels met geweldige blikken als mensen hem wijzen op een bepaald productfilmpje enzoJa, ik ken 'm.SPOILER: deze reacties bij hema kon ik wel om gniffelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oeps.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:21 schreef mschol het volgende:
fijn.. loodgieter ziet afgesleten koper en wil daar verder niet aankomen omdat hij dan een hele renovatie op zn dak krijgt..
ze gaan nog even proberen het riool beter te laten doorlopen
Ik ben braaf en onschuldigquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een braaf jonkje
Geen flared basequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn er gewoon niet zo geschikt voor. Dan snap ik de kerstboomDECORATIE van Hema beter.
Dat blijktquote:
deed het hier primaquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut, doet het niet![]()
Bij mij doet die van jou het nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
deed het hier prima
en zo helemaal niet
[ afbeelding ]
stomme sitequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij doet die van jou het nietEn die van mij net niet, maar nu wel
haaiquote:
Lol.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
Blendle gaat me stalken met laatste kans mailtjes...
Ik heb dat sinds ze gestopt zijn met payperarticel niet meer gebruikt... gaan ze nu jaaaaaaaren laten spammen
berichten als deze filteren.quote:
Ja dan ben je wel echt toe aan een nieuwe cv ja als je knallen hoort.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Omg dat moet echt heerlijk zijn als ik geen keiharde explosie knallen meer hoor. Geen idee hoe dat is in dit huis als het echt stil is in het najaar.
Hey, een nieuwequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut, doet het niet![]()
Nu wel!![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan ben je wel echt toe aan een nieuwe cv ja als je knallen hoort.
hier ook sinds deze weekquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Omg dat moet echt heerlijk zijn als ik geen keiharde explosie knallen meer hoor. Geen idee hoe dat is in dit huis als het echt stil is in het najaar.
Ja het is echt keihard maar ze kunnen nooit vinden wat dit veroorzaakt maar ja gisteren zei die monteur ook ja dit is niet normaal en het moet na zeven jaar een keer stoppen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan ben je wel echt toe aan een nieuwe cv ja als je knallen hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |