geen tijd om moe te zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog wel een beetje moe.
Hebben jullie daar ook last van?
Dat is helemaal kut. Heb dat ook wel eens. Mokerlang geslapen en dan verrotter wakker worden en de hele dag moe zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb beter geslapen dan de gemiddelde maandagnacht, maar alsnog moe
Jij moet weer 16 uur werk beuken vandaagquote:
precies, ik moet de inpakpiet uithangen, dat is echt hard werkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij moet weer 16 uur werk beuken vandaag
Tot kerst zal het wel druk blijven toch? Of ligt jullie piek meer op Sinterklaasquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, ik moet de inpakpiet uithangen, dat is echt hard werken
morgen ook nog, maar denk dat daarna de boel wel inzakt, afhankelijk van de statistieken van postnl (lees: hoeveel er optijd bezorgd wordt)
Ja op het randje. 27 gradenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur bezig in de sportschool.
Gaat toch allemaal moeizamer als je wat vermoeid bent.
Dag 5 op een rij met sporten. Morgenochtend ook weer en dan een dagje rust.
[..]
Is het lekker warm?
sinterklaas is speelgoedpiekquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tot kerst zal het wel druk blijven toch? Of ligt jullie piek meer op Sinterklaas
27 is op het randje lekker warm?quote:
Ah ja. Dat is op zich wel logischquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
sinterklaas is speelgoedpiek
kerstpiek heeft minder speelgoed en meer andere dingen
en ieder jaar zie je het weer:
tot sint druk, dan een weekje ademruimte en daarna weer pieken
Vraag me soms wel eens af of ik dan echt iets mis.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag niet echt post bezorgen, maar een mailing wat wil zeggen dat ik alleen een folder in een bus met een groene ja sticker bezorgen. Wel goed voor de stapjes
Al een week nonstopquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog wel een beetje moe.
Hebben jullie daar ook last van?
Jepsquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
27 is op het randje lekker warm?
Je gaat zo bevriezen als je half januari hier komt
[..]
Ah ja. Dat is op zich wel logisch
ja, alle intressante dingenquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me soms wel eens af of ik dan echt iets mis.
Ik kan de mijne vanuit bed zien. Hij is nog vrijquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werkplek is bezet op kantoor.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn werkplek is bezet op kantoor.
Gewoon elke dag om 8 uur komen en afdwingen. Dan durft uiteindelijk niemand meer.quote:
"Jezus leeft" bellen ze wel voor aan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, alle intressante dingen
"Geloof in god"
"Jezus heelt u"
"we willen graag uw huis kopen"
Hier komen ze echt nooit meer maar denk dat ze door hebben dat mijn adres echt verspilde moeite is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Jezus leeft" bellen ze wel voor aan.
hier krijg ik alleen een verdwaalde colporteur die niet al uitgekafferd is door de buren aan het begin van de gallerij aan de deur (lees: 1x in afgelopen 4 jaar)quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Jezus leeft" bellen ze wel voor aan.
Ziet er gruwelijk lekker uitquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)excellent-choco-room
Joe ik kom in maart wel weer uit m'n bunker gerold met dertig lege bussen.
Rip jonkiequote:
Als je in januari hier bent kom je dan ook naar de meet of ben je dan alweer terug naar Thailand?quote:
die zijn om OP TE ETEN!!!quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ocolade-dennenappels
Ja ik zag dit voorbij komen en dit lijkt me echt zo lekker. Ik ga straks wel naar de Albert Heijn. 👀quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ocolade-dennenappels
Jezus natuurlijk eet je die dingen opquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn om OP TE ETEN!!!
niet voor andere doeleinden
hoe ruikt het als je de fles opent?quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze nu bij de was gemieterd. Ben benieuwd.
https://www.ah.nl/product(...)achter-zacht-en-fris
hoe ruikt fris?quote:
Ik moet denk ik ook maar eens kijken of dit voor mij ook werkt.quote:
hmm...quote:
ow das kut idd... en dan krijg je over een uur 3 en werken allemaal niet meerquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer ergens in te loggen maar krijg de 2FA-code maar niet gemaild.
Ja, ze noteren dat meestal wel. Maar af en toe doen ze dan toch nog een check of er niet stiekem iemand verhuisd is of van gedachten is veranderd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier komen ze echt nooit meer maar denk dat ze door hebben dat mijn adres echt verspilde moeite is.Ze waren laatst wel bij de nieuwe bovenbuurvrouw.
De halve KSC heeft deze ondertussen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet denk ik ook maar eens kijken of dit voor mij ook werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |