waarom niet?quote:Op maandag 1 december 2025 21:43 schreef Modus het volgende:
Watdeneuk moet je met 18GB
Ga je dan in de Appie Netflix aanzetten ofzo
anders kom ik op 10gb voor 7,50quote:Op maandag 1 december 2025 21:43 schreef Modus het volgende:
Menig OV heeft toch inmiddels wifi?quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders kom ik op 10gb voor 7,50
kan misschien ook net maar ik vind het in het OV wel lekker om te kunnen doen wat ik wil ipv eind van de maand ineens krap te zitten
menig internetgebruiker weet inmiddels toch wel hoe goed de beveiliging is op openbare wifi'squote:
Is dat een issue als je in de bus Netflixt?quote:Op maandag 1 december 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
menig internetgebruiker weet inmiddels toch wel hoe goed de beveiliging is op openbare wifi's
ik doe niet aan netflixquote:Op maandag 1 december 2025 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat een issue als je in de bus Netflixt?
dat is altijd een issue.. ongeacht wat je doetquote:Op maandag 1 december 2025 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat een issue als je in de bus Netflixt?
Ik gebruik per dag wel 1GB buiten de deur. Kijk inderdaad netflix onderweg in het OV, of als ik ergens langer moet wachten.quote:Op maandag 1 december 2025 21:43 schreef Modus het volgende:
Inderdaad, bussenquote:Op maandag 1 december 2025 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is altijd een issue.. ongeacht wat je doet
69 met bami graagquote:
quote:
quote:
Wat zijn dit nou weer voor antwoordenquote:
quote:Op maandag 1 december 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit nou weer voor antwoorden
Maar ik heb het over een telefoonquote:
i knew thatquote:
Ga je spijt hebben als je niet besteld?quote:
Misschien?quote:Op maandag 1 december 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je spijt hebben als je niet besteld?
ga je spijt hebben dat je veel te veel geld hebt uitgegeven aan een te dure telefoon?quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je spijt hebben dat je veel te veel geld hebt uitgegeven aan een te dure telefoon?
quote:
Maar ik betaal nu minder voor een dure telefoon?quote:Op maandag 1 december 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je spijt hebben dat je veel te veel geld hebt uitgegeven aan een te dure telefoon?
ow je wilt het bij een abo kopen?quote:Op maandag 1 december 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik betaal nu minder voor een dure telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |