Daarmee kom je de winter wel door.quote:Op maandag 1 december 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Voor mij is er een kilo of 5 aan nootjes en chocolade onderweg
Tenzij bepaalde sujetten hier achter mijn adres komen ...quote:Op maandag 1 december 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarmee kom je de winter wel door.
Of gewoon eten dat ook koud kanquote:Op maandag 1 december 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Qua eten kan ik wel wat meer houdbaars inslaan. Je moet alleen nog even kijken hoe je het klaarmaakt.
Wilde net zeggen, als het maar voor een paar dagen is kan chocolade ook primaquote:Op maandag 1 december 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
En voldoende chocola
Dat is ook belangrijk
Helemaal misselijk na 3 dagenquote:Op maandag 1 december 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, als het maar voor een paar dagen is kan chocolade ook prima
Heb ook nog wat alcohol staan als ruilmiddelquote:Op maandag 1 december 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, als het maar voor een paar dagen is kan chocolade ook prima
Een oorlog niet nee, in eigen land in ieder geval. Maar toch wel stroomuitval en verontreinigd water? Tenminste, als die mensen wel eens naar het nieuws kijken zouden ze dat moeten wetenquote:Op maandag 1 december 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het 'probleem' is dat er in Nederland inmiddels al een paar generaties zijn die iets dergelijks nog nooit hebben meegemaakt
Daarom ook een beetje afwisselen met nootjes en chipsquote:
Mja, een echte grote stroomstoring hebben we hier al heel lang niet gehadquote:Op maandag 1 december 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een oorlog niet nee, in eigen land in ieder geval. Maar toch wel stroomuitval en verontreinigd water? Tenminste, als die mensen wel eens naar het nieuws kijken zouden ze dat moeten weten
Ik heb het hier in ieder geval nog nooit meegemaakt dat we dagen zonder stroom of water hebben gezeten. Het 'ergste' is denk ik Chemiepack geweest, maar dat heeft geen infrastructuur geslooptquote:Op maandag 1 december 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een oorlog niet nee, in eigen land in ieder geval. Maar toch wel stroomuitval en verontreinigd water? Tenminste, als die mensen wel eens naar het nieuws kijken zouden ze dat moeten weten
quote:Op maandag 1 december 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
Die toen ik studeerde was echt een zootje gefaal.
Ze hadden met werkzaamheden iets geraakt en daardoor had die wijk geen stroom.
Toen ging na een aantal uur de stroom weer aan, maar toen hadden ze met de herstelwerkzaamheden de waterleiding geraakt.
Zaten we daarna zonder water
Ahjaquote:Op maandag 1 december 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel vaker zonder stroom gezeten, langste was een paar dagen maar was niet in nederland. In nederland volgens mij altijd max een dag.
Haaksbergen ooit, 3 dagen. Meteen een geboortegolf 9 maanden later. Ook alweer 20 jaar geleden https://onderzoeksraad.nl(...)en-25-november-2005/quote:Op maandag 1 december 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, een echte grote stroomstoring hebben we hier al heel lang niet gehad
Toen ik studeerde een keertje een paar uur. En als kind herinner ik me een avond dat mijn ouders op stap waren en wij met zijn drieën braaf op de bank zaten en kaarsjes op tafel hadden als licht.
Maar een paar uurtjes is wat anders dan dagen natuurlijk
Zeg, blijf uit m'n voorraadkastquote:Op maandag 1 december 2025 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt je tanden nog altijd met whisky of bier poetsen en de buren hebben altijd wel een blikje mais staan wat je kunt jatten.
Ja ziequote:Op maandag 1 december 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haaksbergen ooit, 3 dagen. Meteen een geboortegolf 9 maanden later. Ook alweer 20 jaar geleden https://onderzoeksraad.nl(...)en-25-november-2005/
quote:Op maandag 1 december 2025 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/112-nie(...)-brandweer~a02f0440/
Heb je een nieuwe telefoon nodig?quote:Op maandag 1 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik nog een nieuwe telefoon bestellen?
Niet directquote:Op maandag 1 december 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe telefoon nodig?
Ik zat er vanochtend ook weer aan te denken, maar de telefoon die ik wilde was al uitverkocht. Dus nu wordt het écht nog een jaartje wachtenquote:Op maandag 1 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik nog een nieuwe telefoon bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |