tegen de tijd dat die pakketten nodig zijn gaan we gewoon op bed liggen en kijken we wel of we weer wakker wordenquote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word een beetje zenuwachtig door het constante gedram over die pakketten. Alsof men weet dat er iets aan gaat komen.
En degenen die het beste zijn voorbereid worden als eerste geplunderdquote:Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegen de tijd dat die pakketten nodig zijn gaan we gewoon op bed liggen en kijken we wel of we weer wakker worden
quote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word een beetje zenuwachtig door het constante gedram over die pakketten. Alsof men weet dat er iets aan gaat komen.
In Finland, Polen en de Baltische Staten loopt de bevolking al jarenlang elk vrij uurtje in een militair tenue rond te spoken ter voorbereiding op wereldoorlog 3, zo'n kutfoldertje is juist echt totaal lachwekkend en kinderlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederland is een van de grootste voedselhubs ter wereld, als de wereld plat gaat ligt hier nog voor decennia aan voedselquote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Finland, Polen en de Baltische Staten loopt de bevolking al jarenlang elk vrij uurtje in een militair tenue rond te spoken ter voorbereiding op wereldoorlog 3, zo'n kutfoldertje is juist echt totaal lachwekkend en kinderlijk.
Leer een konijn of rat vangen en slachten en onderwijs de mensen waar ze een kartelmes in een Slavische nek moeten plaatsen.
Dat komt natuurlijk door al die veelvraten hier in KSCquote:Op maandag 1 december 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is een van de grootste voedselhubs ter wereld, als de wereld plat gaat ligt hier nog voor decennia aan voedsel
precies... ik doe gewoon alle sloten op de deur en duik onder de dekens.quote:Op maandag 1 december 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En degenen die het beste zijn voorbereid worden als eerste geplunderd
quote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Overheid: Hmmm het stroomnet raakt steeds verder overbelast, dus de kans op een grote stroomstoring wordt groter.
Hmm, de waterbedrijven hebben vaker issues met het water schoon genoeg houden voor drinkwater
Hmm, er is veel onrust in de wereld en we zien steeds vaker pogingen om belangrijke infrastructuur (digitaal) plat te leggen.
Wellicht moeten we onze inwoners erop wijzen dat wat eten, water en een lampje handig is om in huis te hebben voor de eerste dagen mocht het echt misgaan. Zodat we beter de tijd hebben om noodvoorzieningen op te zetten.
Mensen: ZE PLANNEN EEN BLACKOUT!!!
quote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Overheid: Hmmm het stroomnet raakt steeds verder overbelast, dus de kans op een grote stroomstoring wordt groter.
Hmm, de waterbedrijven hebben vaker issues met het water schoon genoeg houden voor drinkwater
Hmm, er is veel onrust in de wereld en we zien steeds vaker pogingen om belangrijke infrastructuur (digitaal) plat te leggen.
Wellicht moeten we onze inwoners erop wijzen dat wat eten, water en een lampje handig is om in huis te hebben voor de eerste dagen mocht het echt misgaan. Zodat we beter de tijd hebben om noodvoorzieningen op te zetten.
Ze kan door het raampje ernaast de boel in de gaten houden?quote:Op maandag 1 december 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
Of ze is alvast de voordeur aan het bewaken.
Jaquote:Op maandag 1 december 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kan door het raampje ernaast de boel in de gaten houden?
Als al die mensen nou alvast even profylactisch de planeet willen verlaten, dan schiet dat lekker opquote:
Flink zitten hunten.quote:Op maandag 1 december 2025 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
schaaltje kruidnoten neergezet voor straks tijdens Hunted. Is nu al bijna leeg.
Gewoon mensen die spontaan met de hunted-tiplijn bellen als ze iemand zien pinnen ergensquote:Op maandag 1 december 2025 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
schaaltje kruidnoten neergezet voor straks tijdens Hunted. Is nu al bijna leeg.
Ik bel ook altijd Hunted als ik mensen zie.quote:Op maandag 1 december 2025 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon mensen die spontaan met de hunted-tiplijn bellen als ze iemand zien pinnen ergensright.
Mensen zijn achterlijk. Sowieso, het feit dat de overheid zoveel mensen erop moet wijzen dat het misschien handig is als ze iets van een noodvoorraad en lampje e.d. in huis hebben.. Hoezo heb je dat niet standaard in huis, er kan toch altijd stroomuitval of waterverontreiniging o.i.d. zijnquote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Mijn hond kan het langste overleven gok ikquote:Op maandag 1 december 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen zijn achterlijk. Sowieso, het feit dat de overheid zoveel mensen erop moet wijzen dat het misschien handig is als ze iets van een noodvoorraad en lampje e.d. in huis hebben.. Hoezo heb je dat niet standaard in huis, er kan toch altijd stroomuitval of waterverontreiniging o.i.d. zijn
Het 'probleem' is dat er in Nederland inmiddels al een paar generaties zijn die iets dergelijks nog nooit hebben meegemaaktquote:Op maandag 1 december 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen zijn achterlijk. Sowieso, het feit dat de overheid zoveel mensen erop moet wijzen dat het misschien handig is als ze iets van een noodvoorraad en lampje e.d. in huis hebben.. Hoezo heb je dat niet standaard in huis, er kan toch altijd stroomuitval of waterverontreiniging o.i.d. zijn
Ik heb wel een paar honderd waxinelichtjes staan, duurt wel wat langer om daarmee te kokenquote:Op maandag 1 december 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Qua eten kan ik wel wat meer houdbaars inslaan. Je moet alleen nog even kijken hoe je het klaarmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |