Niet eens.quote:Op maandag 1 december 2025 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Had je ruzie met ze gemaakt?
https://www.denotenshop.nl/crunchy-choco-s-wit-framboos.html dit ziet er wel lekker uit.quote:Op maandag 1 december 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze ook maar gelijk besteldhttps://www.denotenshop.n(...)n-pumpkin-spice.html
Ieuwliedepeelie crunchyquote:Op maandag 1 december 2025 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je deze nog gezien? https://www.denotenshop.nl/crunchy-choco-s-wit-puur.html
Ik geloof dit nietquote:
Die heb ik niet besteldquote:Op maandag 1 december 2025 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.denotenshop.nl/crunchy-choco-s-wit-framboos.html dit ziet er wel lekker uit.
Hoe kan ik ruzie maken met een tegemoetkomende automobilist voor ie bij mij is?quote:
Jij kan datquote:Op maandag 1 december 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan ik ruzie maken met een tegemoetkomende automobilist voor ie bij mij is?
Ik word een beetje zenuwachtig door het constante gedram over die pakketten. Alsof men weet dat er iets aan gaat komen.quote:Op maandag 1 december 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Kan nu wel zeggen dat ik naar aanleiding van dat boekje nu een nootpakket heb besteld
Ik heb gelukkig altijd wel genoeg chocolade, nootjes en snacks in huis liggen om een paar dagen door te komenquote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word een beetje zenuwachtig door het constante gedram over die pakketten. Alsof men weet dat er iets aan gaat komen.
tegen de tijd dat die pakketten nodig zijn gaan we gewoon op bed liggen en kijken we wel of we weer wakker wordenquote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word een beetje zenuwachtig door het constante gedram over die pakketten. Alsof men weet dat er iets aan gaat komen.
En degenen die het beste zijn voorbereid worden als eerste geplunderdquote:Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegen de tijd dat die pakketten nodig zijn gaan we gewoon op bed liggen en kijken we wel of we weer wakker worden
quote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Finland, Polen en de Baltische Staten loopt de bevolking al jarenlang elk vrij uurtje in een militair tenue rond te spoken ter voorbereiding op wereldoorlog 3, zo'n kutfoldertje is juist echt totaal lachwekkend en kinderlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederland is een van de grootste voedselhubs ter wereld, als de wereld plat gaat ligt hier nog voor decennia aan voedselquote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Finland, Polen en de Baltische Staten loopt de bevolking al jarenlang elk vrij uurtje in een militair tenue rond te spoken ter voorbereiding op wereldoorlog 3, zo'n kutfoldertje is juist echt totaal lachwekkend en kinderlijk.
Leer een konijn of rat vangen en slachten en onderwijs de mensen waar ze een kartelmes in een Slavische nek moeten plaatsen.
Dat komt natuurlijk door al die veelvraten hier in KSCquote:Op maandag 1 december 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is een van de grootste voedselhubs ter wereld, als de wereld plat gaat ligt hier nog voor decennia aan voedsel
precies... ik doe gewoon alle sloten op de deur en duik onder de dekens.quote:Op maandag 1 december 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En degenen die het beste zijn voorbereid worden als eerste geplunderd
quote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Overheid: Hmmm het stroomnet raakt steeds verder overbelast, dus de kans op een grote stroomstoring wordt groter.
Hmm, de waterbedrijven hebben vaker issues met het water schoon genoeg houden voor drinkwater
Hmm, er is veel onrust in de wereld en we zien steeds vaker pogingen om belangrijke infrastructuur (digitaal) plat te leggen.
Wellicht moeten we onze inwoners erop wijzen dat wat eten, water en een lampje handig is om in huis te hebben voor de eerste dagen mocht het echt misgaan. Zodat we beter de tijd hebben om noodvoorzieningen op te zetten.
Mensen: ZE PLANNEN EEN BLACKOUT!!!
quote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Overheid: Hmmm het stroomnet raakt steeds verder overbelast, dus de kans op een grote stroomstoring wordt groter.
Hmm, de waterbedrijven hebben vaker issues met het water schoon genoeg houden voor drinkwater
Hmm, er is veel onrust in de wereld en we zien steeds vaker pogingen om belangrijke infrastructuur (digitaal) plat te leggen.
Wellicht moeten we onze inwoners erop wijzen dat wat eten, water en een lampje handig is om in huis te hebben voor de eerste dagen mocht het echt misgaan. Zodat we beter de tijd hebben om noodvoorzieningen op te zetten.
Mensen: ZE PLANNEN EEN BLACKOUT!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |