Is de eventuele korting het waard?quote:
Ja ik wil al een tijdje die groene iphone 16, in de VS ook nog even aan getwijfeld om hem daar mee te nemenquote:Op maandag 1 december 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat er vanochtend ook weer aan te denken, maar de telefoon die ik wilde was al uitverkocht. Dus nu wordt het écht nog een jaartje wachten
Telefoon + 2 jaar Odido voor in totaal 784quote:Op maandag 1 december 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is de eventuele korting het waard?
Doe jezelf eens iets cadeau.quote:Op maandag 1 december 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wil al een tijdje die groene iphone 16, in de VS ook nog even aan getwijfeld om hem daar mee te nemen
Oh dat valt mee, is dat met onbeperkt internet abo?quote:Op maandag 1 december 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telefoon + 2 jaar Odido voor in totaal 784
Nee dat niet, 10 gb, maar zoveel gebruik ik toch nooitquote:Op maandag 1 december 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat valt mee, is dat met onbeperkt internet abo?
Heb al een nootpakket besteld vanavondquote:Op maandag 1 december 2025 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe jezelf eens iets cadeau.
Ik had afgelopen jaar goedkope sim-only van hollandsnieuwe, maar dat hebben ze ook even stilzwijgend een paar euro verhoogd en is nou niet echt een stabiel netwerk heb ik het ideequote:Op maandag 1 december 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
Ik heb 14 gb maar krijg ik ook nooit op. Misschien volgende keer gewoon nog goedkopere Sim Only nemen.
Daar zat ik ook ooit maar zit nu al jaren bij simpel en dat bevalt me goed.quote:Op maandag 1 december 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had afgelopen jaar goedkope sim-only van hollandsnieuwe, maar dat hebben ze ook even stilzwijgend een paar euro verhoogd en is nou niet echt een stabiel netwerk heb ik het idee
Borrelnootjes?quote:Op maandag 1 december 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al een nootpakket besteld vanavond
Ik was 20+ jaar T-Mobile/Orange klant, toen het overging naar Odido ben ik overgestapt op Vodafone en vorig jaar hollandsnieuwe. Maar misschien nu toch weer terug danquote:
Die ook, en chocoladekruidnootjesquote:
Ik zat eerst bij Dutchtone.quote:Op maandag 1 december 2025 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was 20+ jaar T-Mobile/Orange klant, toen het overging naar Odido ben ik overgestapt op Vodafone en vorig jaar hollandsnieuwe. Maar misschien nu toch weer terug dan
Dutchtone heb ik ook nog gehad jaquote:Op maandag 1 december 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat eerst bij Dutchtone.En daarna werd het Orange zeker, vervolgens T-Mobile en nu Odido.
waarom niet?quote:Op maandag 1 december 2025 21:43 schreef Modus het volgende:
Watdeneuk moet je met 18GB
Ga je dan in de Appie Netflix aanzetten ofzo
anders kom ik op 10gb voor 7,50quote:Op maandag 1 december 2025 21:43 schreef Modus het volgende:
Watdeneuk moet je met 18GB
Ga je dan in de Appie Netflix aanzetten ofzo
Menig OV heeft toch inmiddels wifi?quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders kom ik op 10gb voor 7,50
kan misschien ook net maar ik vind het in het OV wel lekker om te kunnen doen wat ik wil ipv eind van de maand ineens krap te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |