SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De Sahara is zonder meer erg droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrélon?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
Ik geloof in jou en mij.
Dan weet diegene in dit topic wel om wie het gaat.Ik zie dit NM zo zingen voor @ArizonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Maar als je hem niet uit trekt hoef je hem ook nooit meer aan te trekkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:37 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou het zelf overigens wel doen met dit weer.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
Ik geloof in jou en mij.
Dan weet diegene in dit topic wel om wie het gaat.Ik geloof ook in mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Hij is denk ik de meest a-muzikale man die ik kenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zie dit NM zo zingen voor @:Arizona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik heb de lijst niet gevolgd maar ik vermoed Bohemian Rhapsody niet op 1quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
Wat is eigenlijk de regel voor deze Top 1000, in hoe het zich moet onderscheiden van de Top 2000 (op aantal na). Ik dacht eerst dat het misschien nummers van voor een bepaald jaartal moesten zijn maar ik zag dat Danny Vera er ook in staat.
Oh ja Suzan en Freek zullen wel flinke boost krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:18 schreef NailQueen het volgende:
En nu is de lijst zie gok ik ook dat Radio 2 meer voorspelbaar is. Bohemian Rhapsody op 1 en Suzan en Freek als hoogste binnenkomer kan je nu al viltstift opschrijven
Qua timing heeft René Karst het perfect gedaan, beter dan bijvoorbeeld een Rob de Nijs.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja Suzan en Freek zullen wel flinke boost krijgen.
Ja, eens.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Qua timing heeft René Karst het perfect gedaan, beter dan bijvoorbeeld een Rob de Nijs.
erg veel inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens.
Ik ben wel een beetje kwijt wie er dit jaar allemaal zijn overleden aan artiesten.
Ik hoop dat René Karst en Ozzy Osbourne ze wel verslaanquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:18 schreef NailQueen het volgende:
En nu is de lijst zie gok ik ook dat Radio 2 meer voorspelbaar is. Bohemian Rhapsody op 1 en Suzan en Freek als hoogste binnenkomer kan je nu al viltstift opschrijven
Ik zou het leuk vinden als K3 de grootste stijger wordtquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoop dat René Karst en Ozzy Osbourne ze wel verslaanWaarschijnlijk niet, maar een mens mag hopen
Je droomde dat je in Oss woonde en @ijs_beer daar de fik erin ging zetten?quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb lekker geslapen, maar ook raar gedroomd en nu denk ik daar de hele tijd aan
quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje vroeg, maar ok.
[ afbeelding ]
Ik had een focaccia met pastramiquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nu een broodje kroket als lunch.
Bekijk deze YouTube-video
Waar gaat dit over, ik was even bang dat ik was vergeten te stemmen voor de Top 2000, maar dat is nog niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel drie plekken gestegen. Als die lijn doorzet hebben we hem over een een jaar of 5 op de eerste plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Voor mij was het Sint Reibekuchen mit Apfelmus en Sint Champignons in knobluach-tagquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:10 schreef H_T het volgende:
Fijne Sint Pannekoek allemaalHelaas kom ik daar achter nádat ik boodschappen heb gedaan
quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
surprise voor sinterklaasgemaakt en de kerstboom
staat.
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een supergezellige boomIk hou daar zo van, van alles wat maar toch is het wel één geheel
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Klinkt alsnog poëtischer dan Sint Hamburgermetuienenchampignonsquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mij was het Sint Reibekuchen mit Apfelmus en Sint Champignons in knobluach-tag![]()
Naar de kerstmarkt in Essen geweest. We vonden de binnenstad niet mooi, je kunt zien dat de stad geleden heeft tijdens WO2. Vrijwel allemaal lelijke hoogbouw staat er nu. Maar het winkelaanbod was uitstekend, evenala het aanbod aan eet- en drinkgelegenheden en de kerstmarkt was ook erg leuk!
Jaaaaaa ja. Weet je zeker dat het niet een uitgebreide scam is om een woord bij Scrabble toch goedgerekend te krijgen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
Oh en ik heb nog iets gegeten wat ik nog nooit eerder had gezien: Trdelnik!
Neeeee google het maar! Het bestaat echt! Het is een brooddeeg dat om een stok wordt gewikkeld en dan gebakken boven kolen. Dus een hol brood. En dan is de buitenkant met suiker, kaneel en nootjes ingesmeerd. Wij vonden het erg lekker!quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaaaaaa ja. Weet je zeker dat het niet een uitgebreide scam is om een woord bij Scrabble toch goedgerekend te krijgen?
Met plaatje erbij herken ik het welquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Neeeee google het maar! Het bestaat echt! Het is een brooddeeg dat om een stok wordt gewikkeld en dan gebakken boven kolen. Dus een hol brood. En dan is de buitenkant met suiker, kaneel en nootjes ingesmeerd. Wij vonden het erg lekker!
Ik ken het als schoorsteenbrood, dat hebben ze op Castlefest ook altijdquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
Oh en ik heb nog iets gegeten wat ik nog nooit eerder had gezien: Trdelnik!
Nee Hengelo is charmantquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mij was het Sint Reibekuchen mit Apfelmus en Sint Champignons in knobluach-tag![]()
Naar de kerstmarkt in Essen geweest. We vonden de binnenstad niet mooi, je kunt zien dat de stad geleden heeft tijdens WO2. Vrijwel allemaal lelijke hoogbouw staat er nu. Maar het winkelaanbod was uitstekend, evenala het aanbod aan eet- en drinkgelegenheden en de kerstmarkt was ook erg leuk!
Ok dit is heel vreemd. Volgens de plattegrond zijn we er langsgekomen maar ik kan me totaal niet heugen een reuzenrad gezien te hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ken het als schoorsteenbrood, dat hebben ze op Castlefest ook altijd![]()
Leuk dat je in Essen was, mijn schoonzusje was daar vandaag ook!
Ik zag ook iets met een gigareuzenrad oid bij haar langskomen, hebben jullie die nog gespot?
Heb je ook niet een heel groot rond bouwwerk waarvan je dacht 'Goh, ik vraag me af wat dat is.' gezien?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok dit is heel vreemd. Volgens de plattegrond zijn we er langsgekomen maar ik kan me totaal niet heugen een reuzenrad gezien te hebben
O stomquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok dit is heel vreemd. Volgens de plattegrond zijn we er langsgekomen maar ik kan me totaal niet heugen een reuzenrad gezien te hebben
Dit is voor buitenstaanders wel een beetje “of je supporter van rood-wit bent of je steunt liever wit-rood…” hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou, 'mijn' kerkverbandje is weer eens in het nieuws.
Die heb ik wel gezien! Maar dat was geen reuzenrad! Dat ding staat wel op mijn insta in de collagequote:Op zaterdag 29 november 2025 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
O stom![]()
Er staat best groot "Essener Weihnachtspiramide" op, maar misschien net de andere kant op gekeken
Het slaat dan ook nergens op, stelletje conservatieve principiëlen die in modus 'my way or the highway zitten'. Ik weet dat het in de praktijk soms best schuurde tussen gemeenten die regionaal met elkaar moeten vergaderen, maar daar was met wat meer tijd en moeite echt nog wel een oplossing voor te vinden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is voor buitenstaanders wel een beetje “of je supporter van rood-wit bent of je steunt liever wit-rood…” hoor.
Wat zondequote:Op zaterdag 29 november 2025 21:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het slaat dan ook nergens op, stelletje conservatieve principiëlen die in modus 'my way or the highway zitten'. Ik weet dat het in de praktijk soms best schuurde tussen gemeenten die regionaal met elkaar moeten vergaderen, maar daar was met wat meer tijd en moeite echt nog wel een oplossing voor te vinden.
En dit gaat dan inderdaad weer leiden tot gemeenten die uit elkaar gaan vallen, families met ruzies, slecht getuigenis naar de wereld om je heen (en dat doen we altijd al zo goed). Maar blijkbaar mag dat de prijs zijn van een beetje je eigen gelijk kunnen volhouden.
Wij zijn zo'n middengemeente waar de meningen ver uiteen lopen op deze thema's. Tot nu toe lukt het redelijk om de boel rustig te houden, maar hiermee vrees ik wel een beetje dat het 'feest' nu echt gaat beginnen. En de gemeente is qua actieve leden wel zo klein geworden dat een groepje afhakers er al voor kan zorgen dat we in feite de boel kunnen gaan opdoeken. Dus ik zie het eigenlijk vrij somber in.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zonde![]()
Vrees je ook voor jouw eigen gemeente?
Ja ho als ze er piramide op zetten kan je nergens meer vanuit gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
O stom![]()
Er staat best groot "Essener Weihnachtspiramide" op, maar misschien net de andere kant op gekeken
Oh ja potato potatoquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien! Maar dat was geen reuzenrad! Dat ding staat wel op mijn insta in de collage
Valt wel mee toch? Rond die tijd had ik een biertjequote:Op zaterdag 29 november 2025 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje vroeg, maar ok.
[ afbeelding ]
Nee. Voor zover ik weet heb ik nooit over @ijs_beer gedroomd. Ook niet over Oss.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je droomde dat je in Oss woonde en @:ijs_beer daar de fik erin ging zetten?
Dat is wel heel rot om te horenquote:Op zaterdag 29 november 2025 22:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wij zijn zo'n middengemeente waar de meningen ver uiteen lopen op deze thema's. Tot nu toe lukt het redelijk om de boel rustig te houden, maar hiermee vrees ik wel een beetje dat het 'feest' nu echt gaat beginnen. En de gemeente is qua actieve leden wel zo klein geworden dat een groepje afhakers er al voor kan zorgen dat we in feite de boel kunnen gaan opdoeken. Dus ik zie het eigenlijk vrij somber in.
Ik drink gewoonlijk nooit 's middags, dus vroeg voor mij iig.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Rond die tijd had ik een biertje
Maarrrr er zou dus wél een echt reuzenrad moeten zijn en dat heb ik niet gezien:quote:
Zo’n reuzenrad is ook al gauw te klein om op te vallen natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 09:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maarrrr er zou dus wél een echt reuzenrad moeten zijn en dat heb ik niet gezien:
https://media.essen.de/me(...)25_6/IWM-Plan_EN.pdf
Zoveel verwarring
Tijd voor een mega reuzenradquote:Op zondag 30 november 2025 09:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n reuzenrad is ook al gauw te klein om op te vallen natuurlijk.
Sorry voor de paniek. We zijn nog ruim op tijd voor Hijo de la Luna.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar gaat dit over, ik was even bang dat ik was vergeten te stemmen voor de Top 2000, maar dat is nog niet.
Edit: oh Evergreen top 1000, oke.
Je hebt gelijk. Ik heb het topic een rotschop gegevenquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als er een aanleiding voor is om een oud topic omhoog te schoppen, zoals een concert, dan is dat toch niet raar ?
O ja daarvan weet ik ook niet of zij hem hebben gezienquote:Op zondag 30 november 2025 09:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maarrrr er zou dus wél een echt reuzenrad moeten zijn en dat heb ik niet gezien:
https://media.essen.de/me(...)25_6/IWM-Plan_EN.pdf
Zoveel verwarring
Oef, sterkte ermee!quote:Op zondag 30 november 2025 14:23 schreef Yesse het volgende:
Zo. Het is vanmorgen in m’n nek geschoten dus lekker was het niet maar de kerstboom staatTussen de Sinterklaas slingers overigens
Twee likes heeft die post. Van Strani en van Arizona. Van de laatste verbaast het me dat ze er een like aan geeft, zij is normaal niet zo gemeen.quote:Op zondag 30 november 2025 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
3-5 verloren vandaag. We hebben nu alle mogelijke verliesuitslagen gehad.
Dan wordt het wel weer duidelijk wie de echte vrienden zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Twee likes heeft die post. Van Strani en van Arizona. Van de laatste verbaast het me dat ze er een like aan geeft, zij is normaal niet zo gemeen.
Jammer dat je verloren hebt Luctor!
Ik vind het oprecht heel knap dat iemand alle mogelijke uitslagen heeft weten te behalenquote:Op zondag 30 november 2025 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Twee likes heeft die post. Van Strani en van Arizona. Van de laatste verbaast het me dat ze er een like aan geeft, zij is normaal niet zo gemeen.
Jammer dat je verloren hebt Luctor!
Ik vind het juist heel mooi dat je zo open en eerlijk je mislukkingen post, daarom de like!quote:Op zondag 30 november 2025 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wordt het wel weer duidelijk wie de echte vrienden zijn.
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Voor zover ik weet heb ik nooit over @:ijs_beer gedroomd.
Ik volg de F1 niet actief maar om Max Verstappen nieuws kan je niet heen.quote:
Na Zandvoort had ie 104 punten achterstand, nu nog maar 12. Ongekend gewoon.quote:Op zondag 30 november 2025 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik volg de F1 niet actief maar om Max Verstappen nieuws kan je niet heen.
Twee maanden geleden gaf niemand nog een cent voor de kansen van Max om kampioen te worden.
College kansberekening: hoe groot is de kans dat Verstappen nog wereldkampioen wordt?
Als volgende week de juiste auto`s van de baan worden gekegeld is hij het gewoon weer.
Moeten we dit hypothetisch lezen, of is dit een verkapte opdracht en is het de bedoeling dat een van ons dit gaat regelen?quote:Op zondag 30 november 2025 19:29 schreef usagi414 het volgende:
Als volgende week de juiste auto`s van de baan worden gekegeld is hij het gewoon weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moeten we dit hypothetisch lezen, of is dit een verkapte opdracht en is het de bedoeling dat een van ons dit gaat regelen?![]()
Want ik wil het best doen, maar dan moet ik wel even zeker weten dat dit de bedoeling is.
Ik ben vaker de fout in gegaan met dit soort dingen.
Hypothetisch natuurlijk. We gaan geen mensen in deze SC opofferen door jaren in een gevangenis in Abu Dhabi te zitten, zodat Max maar kampioen kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Isack Hadjar mag best Lando Norris van de baan afrijden
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Begrepen, ik zal even contact met hem opnemen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hypothetisch natuurlijk. We gaan geen mensen in deze SC opofferen door jaren in een gevangenis in Abu Dhabi te zitten, zodat Max maar kampioen kan worden.
Maar Isack Hadjar mag best Lando Norris van de baan afrijden
Ja, ik las al dat ie stil lag.quote:Op zondag 30 november 2025 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in Amsterdam
En in de 27ste minuut willen ze het nog een keer doen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik las al dat ie stil lag.
En dat vanwege een 'eerbetoon'.
quote:Een definitieve staking hangt in de lucht, want de supporter hebben echter aangekondigd dat er in de 27ste minuut nog een keer vuurwerk zal worden afgestoken.
Heel dat vak leeghalen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En in de 27ste minuut willen ze het nog een keer doen.
[..]
Dit is zo weinig vuurwerk dat het logisch is dat een steward het over het hoofd kan zien.quote:Op zondag 30 november 2025 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in Amsterdam
quote:Op zondag 30 november 2025 20:56 schreef sportfreak het volgende:
Weer vuurwerk, definitief gestaakt nu.
Dat gaat nu dus wel gebeuren, net als de rest van het stadionquote:
hehe.quote:Op zondag 30 november 2025 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat gaat nu dus wel gebeuren, net als de rest van het stadion
Dit moet gewoon een reglementair 0-3 voor Groningen worden.quote:Op zondag 30 november 2025 20:56 schreef sportfreak het volgende:
Weer vuurwerk, definitief gestaakt nu.
Met zulke eerbetonen hebben ze straks nog meer eerbetonen nodig. Ongelukje vanwege het vuurwerk hier, longziektes vanwege de rook daar…quote:Op zondag 30 november 2025 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik las al dat ie stil lag.
En dat vanwege een 'eerbetoon'.
Hier heb je De Speld niet eens voor nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in Amsterdam
We móeten weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 1 december 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, dag begon al lekker.
Ah neeeeee, wat ongelooflijk zuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 1 december 2025 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah neeeeee, wat ongelooflijk zuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 1 december 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, dag begon al lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |