Als er een aanleiding voor is om een oud topic omhoog te schoppen, zoals een concert, dan is dat toch niet raar ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de show van Marco Mengoni. Ik zie allemaal filmpjes van zijn tour voorbij komen met pyro's, dansers, rekwesieten, costums changes, gastartiesten etc. Een 2 uur durende show waarin hij alles uitpakt. Ik weet niet of hij daar in Utrecht de mogelijkheid voor heeft.
Is het leuk om zijn topic van 2023 omhoog te schoppen met mijn concertrecensie? Ik ben er zelf niet zo fan als oude topics voor niets opeens weer actief zijn (zoals soms gebeurt met het portugal 2022 topic) dus ik vraag het maar even
Echt waar? Nou, ik weet van niets hoor!quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Er schijnen zelfs plekken te zijn waar men zelfs ná negen uur 's avonds nog samenkomt om alcohol te consumeren. Nou dan kan je zelf wel bedenken waar dat allemaal toe leidt.
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:19 schreef usagi414 het volgende:
Ik had God Only Knows wel hoger verwacht. Volgens Paul McCartney, en vele met hem, het beste nummer ooit.
Het is wel drie plekken gestegen. Als die lijn doorzet hebben we hem over een een jaar of 5 op de eerste plek.quote:
@Strani mag dan in de running zijn geweest voor Paus maar hij is nog geen god.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat weet alleen god.
Nee, nog een paar jaartjes studeren denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Strani mag dan in de running zijn geweest voor Paus maar hij is nog geen god.
Hel ende verdoemenisquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Er schijnen zelfs plekken te zijn waar men zelfs ná negen uur 's avonds nog samenkomt om alcohol te consumeren. Nou dan kan je zelf wel bedenken waar dat allemaal toe leidt.
Het is echt genieten deze week met de evergreen top 1000.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:38 schreef Strani het volgende:
Bridge over troubled water, ook zo mooi
Ik vind deze lijst mooier dan de top 2000.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is echt genieten deze week met de evergreen top 1000.
En dat de Cats er iets te vaak en te hoog instaan nemen we dan maar voor lief.
En in de Evergreenlijst kwamen the Byrds tenminste ook nog voorquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier nog wel op een verdiende hoge plek
Is iets een Evergreen of niet?quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
Wat is eigenlijk de regel voor deze Top 1000, in hoe het zich moet onderscheiden van de Top 2000 (op aantal na). Ik dacht eerst dat het misschien nummers van voor een bepaald jaartal moesten zijn maar ik zag dat Danny Vera er ook in staat.
Ja daarom want of iets een evergreen is, is best subjectief op zich.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is iets een Evergreen of niet?
Wat zich vooral uit in wat Radio 5 zelf op de voorkeuzelijst zet overigens.
De Top 2000 heeft te veel van dezelfde artiesten en die artiesten zijn vaak muzikaal behang, als Coldplay, Bløf, Kensington, Racoon, Bruce Springsteen, George Michael/Wham, Suzan en Freek, Acda en De Munnik, enz.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind deze lijst mooier dan de top 2000.
Deze lijst past over het geheel genomen beter bij mij.
Het orginieel van The sound of silence moet hoger staan dan de cover, dat is de regel.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
Wat is eigenlijk de regel voor deze Top 1000, in hoe het zich moet onderscheiden van de Top 2000 (op aantal na). Ik dacht eerst dat het misschien nummers van voor een bepaald jaartal moesten zijn maar ik zag dat Danny Vera er ook in staat.
Ja, een totaal onbekend Duits nummer uit het jaar kruik, waarvan er vrij veel instaan, is wat mij betreft overigens net zo min een evergreen als sommige heel recente dingen die nog helemaal niet hebben kunnen groeien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom want of iets een evergreen is, is best subjectief op zich.
Het grote verschil zal zitten in de mensen die stemmen. Radio 5 heeft een 40+ publiek en er zijn geen stemacties om iets hoger te krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
Ik heb het niet kunnen kijken, ik stierf een beetje bij het horen van de accentenquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
Ik ben trouwens momenteel de serie Woeste Grond aan het kijken (ik weet het, ik ben laat). Kijkt best lekker weg. En ik leer een beetje oosters praten zodat ik straks bij @:Arizona op bezoek kan en niet zo opval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |