quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 22:38 heb ik dan trouwens een reistijd van 2 uur 25 minuten. En om 3:16 een reistijd van 4 uur 49 minuten.
Bij Samantha maar dat is dan niet gratisquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oja, dat zei je! Onder de brug, op een bankje bij het strand, in een kartonnen doos en wat was die vierde plek ook alweer?
Drie keer overstappen en dan steeds een half uur overstaptijd.quote:
Maar jij kan dan weer zo naar Antwerpen fietsen!quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 22:38 heb ik dan trouwens een reistijd van 2 uur 25 minuten. En om 3:16 een reistijd van 4 uur 49 minuten.
Ja, als ik naar concerten ga, ga ik naar het Sportpaleis.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar jij kan dan weer zo naar Antwerpen fietsen!
Heb jij die Belgische wegen wel eens gezien? Die zijn een uitdaging op zichquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar jij kan dan weer zo naar Antwerpen fietsen!
Bij Iron Maiden in GelreDome had ik ook voor het laatste nummer weg moeten zijn om nog met het OV thuis te kunnen komenquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik met de trein vanaf station Blijmer Arena naar huis wil, moet ik de trein van 22:00 hebben… Dat is mijn laatste optie.
Lekker naar K3!quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, als ik naar concerten ga, ga ik naar het Sportpaleis.
Ja, daarom dus met de fiets! Daar hoor je nooit klachten over.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb jij die Belgische wegen wel eens gezien? Die zijn een uitdaging op zich
Dan mag je nog steeds niet dronken worden. Waarom zou je dan met de trein gaan?quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, jij zou dan ook de auto bij station Hengelo moeten neerzetten. Daar kom je vanaf Bijlmer ArenA nog met de trein van 23.35
In Hengelo wordt alleen maar gecontroleerd of je wel genoeg alcohol op hebt om te rijden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan mag je nog steeds niet dronken worden. Waarom zou je dan met de trein gaan?
Fake newsquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
De enige keren dat jij buiten de randstad komt is als je het vliegtuig neemt naar Tallinn of iets dergelijks.
Nou ja in België zijn ook de fietspaden zeer slecht. Daarom zijn ze daar ook massaal gaan veldrijden. Dat is daar sneller.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker naar K3!
[..]
Ja, daarom dus met de fiets! Daar hoor je nooit klachten over.
Mijn broer woont niet in de Randstad waarde Straniquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is het laatste dat je buiten de randstad hebt gedaan?
De mijne ook niet maar toch heb ik hem al jaren niet gezien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn broer woont niet in de Randstad waarde Strani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
De mijne ook niet maar toch heb ik hem al jaren niet gezien.De mijne heb ik afgelopen twee weekeinden gezien. Beide buiten de RandstadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Geniet ervan, je hebt het verdiend.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:30 schreef H_T het volgende:
Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik heb nu thee en een stuk speculaasbrok
Dank je!quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Geniet ervan, je hebt het verdiend.
Daarom had het WK gravel dit jaar ook zoveel weg-stukken, ze dachten dat het Belgisch Limburg was.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja in België zijn ook de fietspaden zeer slecht. Daarom zijn ze daar ook massaal gaan veldrijden. Dat is daar sneller.
Dat was wel erg weinig gravel voor het WK gravel ja.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daarom had het WK gravel dit jaar ook zoveel weg-stukken, ze dachten dat het Belgisch Limburg was.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
De mijne ook niet maar toch heb ik hem al jaren niet gezien.Ah ja. Dat is ook niet echt een plek om in je eentje heen te gaan. Ik kan me goed voorstellen dat dat niet veilig voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Er schijnen zelfs plekken te zijn waar men zelfs ná negen uur 's avonds nog samenkomt om alcohol te consumeren. Nou dan kan je zelf wel bedenken waar dat allemaal toe leidt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja. Dat is ook niet echt een plek om in je eentje heen te gaan. Ik kan me goed voorstellen dat dat niet veilig voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |