Helaas nog te vroeg.quote:
Maar het gaat hier om een concert in Utrechtquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik met de trein vanaf station Blijmer Arena naar huis wil, moet ik de trein van 22:00 hebben… Dat is mijn laatste optie.
Dan ben je te laat begonnen met werken.quote:
Owja, nee, dan gaat het niet nee. Ik dacht dat je bij Groningen parkeerde en vanaf daar naar huis reedquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Groningen moet ik ook overstappen en die trein gaat niet meer als ik om 23.51 weg ga. Ik heb aantal keer meegemaakt dat concerten uitliepen en ik moest haasten voor de laatste trein. Ik hou er van om voor het concert lekker rustig aan te doen en na het concert lekker na te borrelen.
Je hebt gelijk, ik houd er te weinig rekening mee hoe het voelt voor een vrouw alleen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die trein rijdt dan wel 's nachts langs Harderwijk. En als vrouw alleen? Ik kan me goed voorstellen dat dat niet veilig voelt.
22:37quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om een concert in Utrecht
Ja, jij zou dan ook de auto bij station Hengelo moeten neerzetten. Daar kom je vanaf Bijlmer ArenA nog met de trein van 23.35quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik met de trein vanaf station Blijmer Arena naar huis wil, moet ik de trein van 22:00 hebben… Dat is mijn laatste optie.
Jij bent om zes uur begonnen zekerquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben je te laat begonnen met werken.
Dan toch maar naar Billie of NQ verhuizenquote:
Ongeveer wel.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent om zes uur begonnen zeker
Klopt. Maar om maar even aan te geven dat het voor mensen aan de rand van Nederland totaal geen vanzelfsprekendheid is dat het OV geschikt is als vervoermiddelquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, jij zou dan ook de auto bij station Hengelo moeten neerzetten. Daar kom je vanaf Bijlmer ArenA nog met de trein van 23.35
Dat gelooft niemandquote:
Klopt. Buiten de randstad wordt het al snel lastig met het OV.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt. Maar om maar even aan te geven dat het voor mensen aan de rand van Nederland totaal geen vanzelfsprekendheid is dat het OV geschikt is als vervoermiddel
De enige keren dat jij buiten de randstad komt is als je het vliegtuig neemt naar Tallinn of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Buiten de randstad wordt het al snel lastig met het OV.
Ik ga volgend jaar naar een concerten in Rotterdam en Amsterdam. Voor beide heb ik een hotelkamer geboekt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt. Maar om maar even aan te geven dat het voor mensen aan de rand van Nederland totaal geen vanzelfsprekendheid is dat het OV geschikt is als vervoermiddel
Ik ook niet maar ga natuurlijk wel vaak tot laat naar de stad en heb dan ook niet altijd zin in een trip van 2 uur om naar huis te komen. Gelukkig heb ik inmiddels zo'n vier adresjes waar ik kan overnachten dus daar maar ik dan graag gebruik vanquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga gewoon niet naar concerten, dan heb ik ook geen last van midden in de nacht naar huis hoeven.
Ow, maar dat wist ik zelf ook wel hoor. Hier in het midden van het land is het helaas niet veel beter. Vanuit Zwolle is de eennalaatste trein om 22.53 en de laatste een uur later. Vanuit Amsterdam gaat de laatste trein naar Harderwijk (via Utrecht) om 23.11. Die wil je het liefst niet hebben, omdat het stress oplevert bij vertraging.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naar K3 gaan we wel met de trein op en neer, want dat is in de middag, dat gaat gewoon lukkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar een concerten in Rotterdam en Amsterdam. Voor beide heb ik een hotelkamer geboekt.
Oja, dat zei je! Onder de brug, op een bankje bij het strand, in een kartonnen doos en wat was die vierde plek ook alweer?quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ga natuurlijk wel vaak tot laat naar de stad en heb dan ook niet altijd zin in een trip van 2 uur om naar huis te komen. Gelukkig heb ik inmiddels zo'n vier adresjes waar ik kan overnachten dus daar maar ik dan graag gebruik van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |