Je weet toch. En zolang ik zorg dat niemand weet dat het mijn kinderen zijn (door ze niet officieel te erkennen) is er geen probleem.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij geeft ook altijd al jouw kinderen voorrang?
Is toch te doen vanuit Grunn.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ook nog extra lang weekend want ik heb maandag (en dinsdag) ook vrij genomen. Dat komt omdat ik dan naar Utrecht ga voor een concert van deze bekende ESF/San Remo artiest
Bekijk deze YouTube-video
(Utrecht is even te ver weg om heen en weer te reizen dus dat is met overnachting)
Ik ga met de trein omdat het gemakkelijker is (en ik niet graag in het donker rijd). Maar omdat ik niet weet hoe laat het concert is afgelopen bestaat er een kans dat ik de allerlaatste aansluiting mis. Dan liever het zekere voor het onzekere.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is toch te doen vanuit Grunn.
Nou dan zal er op Meiden van Holland-TV vanavond ook wel niet gescoord worden.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die wedstrijd keek ik niet.
Trendy en gezellig gaat in mijn optiek zelden samenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet een of andere trendy doch gezellige loungebar?
Als het wel morgen en zondag helpt met de Sprint en de racequote:Op vrijdag 28 november 2025 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn theorie van de wedstrijd niet kijken, heeft blijkbaar ook niet geholpen voor Kowet en Utrecht.
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:06 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Verkeerd gelegen vannacht, zere nek en koppijn nu. Op mijn leeftijd komt de positie van je hoofdkussen steeds nauwer!
Maar die ga ik wel kijken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het wel morgen en zondag helpt met de Sprint en de race
En ik heb mijn voorspelling al doorgegeven.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het wel morgen en zondag helpt met de Sprint en de race
Het leven is zwaar als je 28 bentquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:06 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Verkeerd gelegen vannacht, zere nek en koppijn nu. Op mijn leeftijd komt de positie van je hoofdkussen steeds nauwer!
Veel plezier! Maar waarom is het net te ver weg? De trein van Utrecht naar Groningen rijdt nog tot laat. Of is het dan te laat om nog terug naar huis te gaan met de auto vanaf het station?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:51 schreef NailQueen het volgende:
(Utrecht is even te ver weg om heen en weer te reizen dus dat is met overnachting)
Maar dat gebeurt in Nederland echt vrijwel nooit. Veel mensen zijn met het OV, dus zorgen ze er echt wel voor dat het concert op tijd is afgelopen. Als ik naar een concert ga in Utrecht, heb ik zelfs vaak de eennalaatste trein. Die van 23.51 uur zou je echt wel halenquote:Op donderdag 27 november 2025 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga met de trein omdat het gemakkelijker is (en ik niet graag in het donker rijd). Maar omdat ik niet weet hoe laat het concert is afgelopen bestaat er een kans dat ik de allerlaatste aansluiting mis. Dan liever het zekere voor het onzekere.
Ja, ik ook. Ik denk dat ik wel een apart lijstje kan maken met iedereen die heen is gegaan dit jaar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:54 schreef Strani het volgende:
Gerard Cox (Evergreen top 1000)![]()
Ik zal op 'm stemmen voor de Top 2000 dit jaar.
In Groningen moet ik ook overstappen en die trein gaat niet meer als ik om 23.51 weg ga. Ik heb aantal keer meegemaakt dat concerten uitliepen en ik moest haasten voor de laatste trein. Ik hou er van om voor het concert lekker rustig aan te doen en na het concert lekker na te borrelen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt in Nederland echt vrijwel nooit. Veel mensen zijn met het OV, dus zorgen ze er echt wel voor dat het concert op tijd is afgelopen. Als ik naar een concert ga in Utrecht, heb ik zelfs vaak de eennalaatste trein. Die van 23.51 uur zou je echt wel halenEn in het ergste geval rijdt er een uur later ook nog een trein, al stopt die op allemaal stations tussen Zwolle en Groningen.
Ja maar die trein rijdt dan wel 's nachts langs Harderwijk. En als vrouw alleen? Ik kan me goed voorstellen dat dat niet veilig voelt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Maar waarom is het net te ver weg? De trein van Utrecht naar Groningen rijdt nog tot laat. Of is het dan te laat om nog terug naar huis te gaan met de auto vanaf het station?
Als ik met de trein vanaf station Blijmer Arena naar huis wil, moet ik de trein van 22:00 hebben… Dat is mijn laatste optie.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt in Nederland echt vrijwel nooit. Veel mensen zijn met het OV, dus zorgen ze er echt wel voor dat het concert op tijd is afgelopen. Als ik naar een concert ga in Utrecht, heb ik zelfs vaak de eennalaatste trein. Die van 23.51 uur zou je echt wel halenEn in het ergste geval rijdt er een uur later ook nog een trein, al stopt die op allemaal stations tussen Zwolle en Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |