Sommige rollen kunnen nu eenmaal maar door een persoon worden gespeeld beste Straan. Zo zou niemand anders jouw beschamende niveau kunnen behalen.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:43 schreef Strani het volgende:
En dan kan je wel een nieuwe plek zoeken maar dan moet je maar hopen dat daar ook iemand is die de rol die @:Redefine hier heeft op zich wil nemen. En tja, wie wil dat nou
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over pakketjes?Het past door de brievenbus.
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is een nieuwe lekkage verderop in dezelfde straat en nu gaat vanmiddag het water er weer af bij ons. Gelukkig ben ik niet thuis.
quote:
Van Strani verwacht je eerder inderdaad een duistere kelder.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Huiskamer? We zijn toch wel iets minder degelijk dan een huiskamer?
Ja oké, de kelder danquote:Op donderdag 27 november 2025 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Huiskamer? We zijn toch wel iets minder degelijk dan een huiskamer?
quote:
Nee, gewoon een ouderwets gezellige dungeon.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet een of andere trendy doch gezellige loungebar?
Nee. Dat wordt afzien op de tribune tijdens deze koude avond.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Mag ik nu niet meer spelen vanavond?
Sinds ik Feyenoord heb opgezet, hebben ze twee goals tegen gekregen. Misschien moet ik maar helemaal niet meer kijken.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Dat wordt afzien op de tribune tijdens deze koude avond.
Juist welquote:Op donderdag 27 november 2025 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds ik Feyenoord heb opgezet, hebben ze twee goals tegen gekregen. Misschien moet ik maar helemaal niet meer kijken.
Ik zag net dat er een Parcel Simulator is op Steam. Misschien iets voor jou?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds ik Feyenoord heb opgezet, hebben ze twee goals tegen gekregen. Misschien moet ik maar helemaal niet meer kijken.
Dat is nog een extra wedstrijd schorsingquote:Op donderdag 27 november 2025 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verklaart ook wel waarom Ajax niks wint.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is nog een extra wedstrijd schorsing
Daar hebben ze jou niet voor nodig.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verklaart ook wel waarom Ajax niks wint.
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar hebben ze jou niet voor nodig.
Nepotisme en corruptie, er is niks mis mee. Je moet gewoon zorgen dat je aan de juiste kant staatquote:Op donderdag 27 november 2025 20:24 schreef Redefine het volgende:
Ah een stukje nepotisme bij Ven Persie.
Jij geeft ook altijd al jouw kinderen voorrang?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nepotisme en corruptie, er is niks mis mee. Je moet gewoon zorgen dat je aan de juiste kant staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |