Hier komt er ook iets vandaag. Maar dat zou door de brievenbus kunnen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:00 schreef AgnesGru het volgende:
Als het goed is, krijg ik vandaag een pakketje (dat zegt bol), maar heb geen track&trace
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:00 schreef AgnesGru het volgende:
Als het goed is, krijg ik vandaag een pakketje (dat zegt bol), maar heb geen track&trace
Zie je nou wel wat je veroorzaakt @AgnesGru ?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier komt er ook iets vandaag. Maar dat zou door de brievenbus kunnen.
Ik had ook iets uit Griekenland besteld en vandaag staat er in de PostNL app iets uit Duitsland voor mij. 🤔
Sorry baasquote:Op donderdag 27 november 2025 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Zie je nou wel wat je veroorzaakt @:agnesgru ?Nou denkt 'ie dat pakketjes-updates weer oké zijn!
Verrekquote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier komt er ook iets vandaag. Maar dat zou door de brievenbus kunnen.
Ik had ook iets uit Griekenland besteld en vandaag staat er in de PostNL app iets uit Duitsland voor mij. 🤔
Party hardquote:Op donderdag 27 november 2025 08:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maarrrrrr… er kwam net wel water uit de kraan
Dit gaat toch niet over pakketjes?quote:
Er is een nieuwe lekkage verderop in dezelfde straat en nu gaat vanmiddag het water er weer af bij ons. Gelukkig ben ik niet thuis.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is een nieuwe lekkage verderop in dezelfde straat en nu gaat vanmiddag het water er weer af bij ons. Gelukkig ben ik niet thuis.
Ik vind er allerlei dingen van, maar het lijkt me heel erg als FOK! ophoudt te bestaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Het is dat deze SC verder nog altijd een fijne plek is en dat het af en toe ook wel handig is om wat andere topics te lezen, maar de leiding van deze site is al jaren zeer teleurstellend.
Dank je.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:13 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte @:esf1gamer !![]()
R&P / Gewoon van me afschrijven
Dat is prima toch. Van de zaken opkroppen gaat het zeker niet beter worden.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je.
Het is gewoon de boel even af te schrijven en meer laten weten hoe met me gaat topic.
Ja ik zou m'n online huiskamer ook behoorlijk missen hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind er allerlei dingen van, maar het lijkt me heel erg als FOK! ophoudt te bestaan.
Subforum PNL oprichtenquote:Op donderdag 27 november 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Zou PostNL eigenlijk een forum hebben?
Huiskamer? We zijn toch wel iets minder degelijk dan een huiskamer?quote:Op donderdag 27 november 2025 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zou m'n online huiskamer ook behoorlijk missen hoor, daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |