Ik vind het juist heel mooi dat je zo open en eerlijk je mislukkingen post, daarom de like!quote:Op zondag 30 november 2025 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wordt het wel weer duidelijk wie de echte vrienden zijn.
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Voor zover ik weet heb ik nooit over @:ijs_beer gedroomd.
Ik volg de F1 niet actief maar om Max Verstappen nieuws kan je niet heen.quote:
Na Zandvoort had ie 104 punten achterstand, nu nog maar 12. Ongekend gewoon.quote:Op zondag 30 november 2025 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik volg de F1 niet actief maar om Max Verstappen nieuws kan je niet heen.
Twee maanden geleden gaf niemand nog een cent voor de kansen van Max om kampioen te worden.
College kansberekening: hoe groot is de kans dat Verstappen nog wereldkampioen wordt?
Als volgende week de juiste auto`s van de baan worden gekegeld is hij het gewoon weer.
Moeten we dit hypothetisch lezen, of is dit een verkapte opdracht en is het de bedoeling dat een van ons dit gaat regelen?quote:Op zondag 30 november 2025 19:29 schreef usagi414 het volgende:
Als volgende week de juiste auto`s van de baan worden gekegeld is hij het gewoon weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moeten we dit hypothetisch lezen, of is dit een verkapte opdracht en is het de bedoeling dat een van ons dit gaat regelen?![]()
Want ik wil het best doen, maar dan moet ik wel even zeker weten dat dit de bedoeling is.
Ik ben vaker de fout in gegaan met dit soort dingen.
Hypothetisch natuurlijk. We gaan geen mensen in deze SC opofferen door jaren in een gevangenis in Abu Dhabi te zitten, zodat Max maar kampioen kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Isack Hadjar mag best Lando Norris van de baan afrijden
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Begrepen, ik zal even contact met hem opnemen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hypothetisch natuurlijk. We gaan geen mensen in deze SC opofferen door jaren in een gevangenis in Abu Dhabi te zitten, zodat Max maar kampioen kan worden.
Maar Isack Hadjar mag best Lando Norris van de baan afrijden
Ja, ik las al dat ie stil lag.quote:Op zondag 30 november 2025 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in Amsterdam
En in de 27ste minuut willen ze het nog een keer doen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik las al dat ie stil lag.
En dat vanwege een 'eerbetoon'.
quote:Een definitieve staking hangt in de lucht, want de supporter hebben echter aangekondigd dat er in de 27ste minuut nog een keer vuurwerk zal worden afgestoken.
Heel dat vak leeghalen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En in de 27ste minuut willen ze het nog een keer doen.
[..]
Dit is zo weinig vuurwerk dat het logisch is dat een steward het over het hoofd kan zien.quote:Op zondag 30 november 2025 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in Amsterdam
quote:Op zondag 30 november 2025 20:56 schreef sportfreak het volgende:
Weer vuurwerk, definitief gestaakt nu.
Dat gaat nu dus wel gebeuren, net als de rest van het stadionquote:
hehe.quote:Op zondag 30 november 2025 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat gaat nu dus wel gebeuren, net als de rest van het stadion
Dit moet gewoon een reglementair 0-3 voor Groningen worden.quote:Op zondag 30 november 2025 20:56 schreef sportfreak het volgende:
Weer vuurwerk, definitief gestaakt nu.
Met zulke eerbetonen hebben ze straks nog meer eerbetonen nodig. Ongelukje vanwege het vuurwerk hier, longziektes vanwege de rook daar…quote:Op zondag 30 november 2025 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik las al dat ie stil lag.
En dat vanwege een 'eerbetoon'.
Hier heb je De Speld niet eens voor nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in Amsterdam
We móeten weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 1 december 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, dag begon al lekker.
Ah neeeeee, wat ongelooflijk zuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 1 december 2025 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah neeeeee, wat ongelooflijk zuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |