SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De Sahara is zonder meer erg droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrélon?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
Ik geloof in jou en mij.
Dan weet diegene in dit topic wel om wie het gaat.Ik zie dit NM zo zingen voor @ArizonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Maar als je hem niet uit trekt hoef je hem ook nooit meer aan te trekkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:37 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou het zelf overigens wel doen met dit weer.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
Ik geloof in jou en mij.
Dan weet diegene in dit topic wel om wie het gaat.Ik geloof ook in mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Hij is denk ik de meest a-muzikale man die ik kenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zie dit NM zo zingen voor @:Arizona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik heb de lijst niet gevolgd maar ik vermoed Bohemian Rhapsody niet op 1quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
Wat is eigenlijk de regel voor deze Top 1000, in hoe het zich moet onderscheiden van de Top 2000 (op aantal na). Ik dacht eerst dat het misschien nummers van voor een bepaald jaartal moesten zijn maar ik zag dat Danny Vera er ook in staat.
Oh ja Suzan en Freek zullen wel flinke boost krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:18 schreef NailQueen het volgende:
En nu is de lijst zie gok ik ook dat Radio 2 meer voorspelbaar is. Bohemian Rhapsody op 1 en Suzan en Freek als hoogste binnenkomer kan je nu al viltstift opschrijven
Qua timing heeft René Karst het perfect gedaan, beter dan bijvoorbeeld een Rob de Nijs.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja Suzan en Freek zullen wel flinke boost krijgen.
Ja, eens.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Qua timing heeft René Karst het perfect gedaan, beter dan bijvoorbeeld een Rob de Nijs.
erg veel inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens.
Ik ben wel een beetje kwijt wie er dit jaar allemaal zijn overleden aan artiesten.
Ik hoop dat René Karst en Ozzy Osbourne ze wel verslaanquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:18 schreef NailQueen het volgende:
En nu is de lijst zie gok ik ook dat Radio 2 meer voorspelbaar is. Bohemian Rhapsody op 1 en Suzan en Freek als hoogste binnenkomer kan je nu al viltstift opschrijven
Ik zou het leuk vinden als K3 de grootste stijger wordtquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoop dat René Karst en Ozzy Osbourne ze wel verslaanWaarschijnlijk niet, maar een mens mag hopen
Je droomde dat je in Oss woonde en @ijs_beer daar de fik erin ging zetten?quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb lekker geslapen, maar ook raar gedroomd en nu denk ik daar de hele tijd aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |