Omdat het ook gewoon gezegd werd op die boardradioquote:Op zondag 23 november 2025 09:04 schreef franklop het volgende: [..] Waarschijnlijk trokken die de conclusie op basis van boardradio in de slotfase
Het klopt volgens X kennelijkquote:
Lulquote:
Volgens X bestaan aliens ookquote:
2 dingen kunnen tegelijk waar zijn. En brandstof en slijtage (wat ze wellicht toen nog niets eens wisten)quote:Op zondag 23 november 2025 09:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trokken die de conclusie op basis van boardradio in de slotfase
wat heeft duckie misdaan? het was zn baasje Erniequote:
X is ook het afvoerputje van het internetquote:Op zondag 23 november 2025 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens X bestaan aliens ook
Sow.quote:Op zondag 23 november 2025 09:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aston Martin ontslaat teambaas lees ik
Laatste document is gewoon nog de summons. Niks is confirmed tot er een document is, rest zijn geruchtenquote:
Big Mac als ontbijt daar voor de stewardsquote:Op zondag 23 november 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laatste document is gewoon nog de summons. Niks is confirmed tot er een document is, rest zijn geruchten
[ afbeelding ]
plankslijtage lijkt me daar niet van afhankelijkquote:Op zondag 23 november 2025 09:09 schreef Droopie het volgende:
Geloof ook wel dat deze fout ontstaan is doordat ze geen lange runs hebben kunnen doen in de vrije training.
Dan doet die auto blijkbaar in de race toch dingen die dit veroorzaken.
Kan gebeuren, maar wel DSQ als straf straks
Big Arch was wel lekker.quote:Op zondag 23 november 2025 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Big Mac als ontbijt daar voor de stewards
Ze slijten daar teambazen sneller dan McLaren de vloer.quote:
Gegokt met de afstelling, die stond te laag.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
plankslijtage lijkt me daar niet van afhankelijk
En ook disqualificatie.quote:
maar dat weet je ondanks geen longruns ook wel.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gegokt met de afstelling, die stond te laag.
Denk dat ze voor en na een longrun dat ook wel checken op de auto.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
plankslijtage lijkt me daar niet van afhankelijk
Eens. Ze hebben verkeerd gegokt.quote:Op zondag 23 november 2025 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat weet je ondanks geen longruns ook wel.
Of die er nu wel of niet waren was het een gok blijkbaar
de enige reden waarom ik DSQ blijf typenquote:
Heeft FOK! geen spelcheckerquote:Op zondag 23 november 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige reden waarom ik DSQ blijf typenAnders moet whis steeds bezig met verbeteren
Ik gewoon DQ, dat wordt in sommige sporten ook gebruikt en is dus geldig én makkelijkerquote:Op zondag 23 november 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige reden waarom ik DSQ blijf typenAnders moet whis steeds bezig met verbeteren
jawelquote:
Mijn vader slaapt nog/weer, dus die leest het later!quote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef Nizno het volgende:
ik moet douchen maar wil het nieuws niet als laatste lezen
@mailyquote:
Denk eerder gedacht te hebben alsnog weg te komen met het verwarmen van skidplates na eerdere TD.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gegokt met de afstelling, die stond te laag.
De meeste telefoons zijn tegenwoordig waterdichtquote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef Nizno het volgende:
Meestal duurt een beslissing wel even ná het horen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef Nizno het volgende:
Oud&Nieuw is vroeg dit jaar.quote:
Ja, dat viel ons tijdens de race al op inderdaad. Maar alsnog verwacht je dit niet.quote:
Stella heeft zn persco nog steeds niet gegeven natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2025 09:14 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Correctie, ik dacht dat de halve paddock al leeg was.
Las Vuurwerk.quote:
Dus McLaren doet niet meer mee?quote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef TweedeKlum het volgende:
What happens in Las Vegas, stays in Las Vegas.
ja de punten van McL blijven idd in vegasquote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef TweedeKlum het volgende:
What happens in Las Vegas, stays in Las Vegas.
Ik denk inmiddels wel dat bij nader inzien schijterij toch niet de reden is.quote:Op zondag 23 november 2025 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stella heeft zn persco nog steeds niet gegeven natuurlijk
Australische Beef Wellington gegetenquote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk inmiddels wel dat bij nader inzien schijterij toch niet de reden is.
Ook een soort pers en co.quote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus McLaren doet niet meer mee?
We zullen zien, het zou wel wat zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de punten van McL blijven idd in vegas
Of hij moet gewoon heel vaakquote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hornerquote:
Horner gok ik.quote:
Ja maar Britten. En Zak Brown die in bedwang gehouden moet worden.quote:Op zondag 23 november 2025 09:16 schreef pmponer het volgende:
Zitten al een 30 minuten bij de stewards? Dit is toch een 1-2 tje.
mijn opmerking klopt natuurlijk niet want die punten gaan gewoon naar de volgende in de rij..quote:Op zondag 23 november 2025 09:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
We zullen zien, het zou wel wat zijn.
Daar heb flink wat sterke mannen voor nodig.quote:Op zondag 23 november 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar Britten. En Zak Brown die in bedwang gehouden moet worden.
Terry Crews was er nog.quote:Op zondag 23 november 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar heb flink wat sterke mannen voor nodig.
dan is Antonelli wel een ritje in die Lego-auto door z'n neus geboordquote:Op zondag 23 november 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn opmerking klopt natuurlijk niet want die punten gaan gewoon naar de volgende in de rij..
Lewis ook blij, die is dan ineens 8e
Kan die terug naar Red Bull.quote:
We begrepen het.quote:Op zondag 23 november 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn opmerking klopt natuurlijk niet want die punten gaan gewoon naar de volgende in de rij..
Geeft hij geen reet om, Lewis kennende.quote:Op zondag 23 november 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
P-P-P-Power!!!quote:Op zondag 23 november 2025 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terry Crews was er nog.
Seidl volgens het berichtquote:
a watched pot never boilsquote:Op zondag 23 november 2025 09:20 schreef raptorix het volgende:
F5 F5 F5
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2025-2071
FOM wil natuurlijk dat het nog spannend blijft, natuurlijk gaat die straf er komenquote:Op zondag 23 november 2025 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als dit geen straf wordt dan is het wel heel erg corrupt
Abu Dhabi wordt een knaller dan.quote:Op zondag 23 november 2025 09:23 schreef raptorix het volgende:
Dit kan dubbel goed nieuws zijn, want dan blijft de droom van Piastria ook in leven, eens zien of ze elkaar echt het licht in de ogen gunnen
quote:A decision by the FIA to favor Max WDC? Sounds familiar, yes.
Bij Hülkenberg zat er zo'n drie kwartier tussen het moment dat 'ie bij de stewards moest komen en het publiceren van de beslissing, die tijd is over 5 minuten verstreken in dit gevalquote:
dat soort mensen kun je sowieso niet serieus nemenquote:
Mwah, Norris denk ik op zich wel, die is juist de afgelopen races met de druk op de ketel lekker bezig. Piastri daarentegen...quote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef Rnie het volgende:
Als de McLaren's gediskwalificeert worden, dan denk ik niet dat Lando in de aankomende twee races, met de spanning kan omgaan.
Je zag het goed vandaag bij T1 L1quote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef Rnie het volgende:
Als de McLaren's gediskwalificeert worden, dan denk ik niet dat Lando in de aankomende twee races, met de spanning kan omgaan.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 | # URL om te controleren $Url = "https://www.fia.com/documents/championships/fia-formula-one-world-championship-14/season/season-2025-2071" Write-Host "Eerste keer ophalen van link-aantal..." # Eerste telling ophalen try { $InitialRequest = Invoke-WebRequest -Uri $Url -UseBasicParsing $InitialCount = $InitialRequest.Links.Count Write-Host "Start-aantal links: $InitialCount" } catch { Write-Host "Kon de pagina niet ophalen. Fout: $_" exit } $LastCount = $InitialCount while ($true) { Start-Sleep -Seconds 30 try { $Request = Invoke-WebRequest -Uri $Url -UseBasicParsing $CurrentCount = $Request.Links.Count Write-Host "$(Get-Date -Format HH:mm:ss) - Huidig aantal links: $CurrentCount" } catch { Write-Host "Kon de pagina niet ophalen. Fout: $_" continue } if ($CurrentCount -gt $LastCount) { $Diff = $CurrentCount - $LastCount Write-Host "!!! ER ZIJN $Diff EXTRA LINKS TOEGEVOEGD !!!" -ForegroundColor Green # Beep 3 keer for ($i = 1; $i -le 3; $i++) { [console]::beep(1000, 500) } $LastCount = $CurrentCount } } |
Twitter staat er ook vol mee, hoop gefrustreerde Belgjes en Britten.quote:
Maar twee op 24 punten biedt ook nog wel hoop, zeker gezien Piastri/Norris en dat niet al te soepele gedoequote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef franklop het volgende:
Het is wereldkampioenschap technisch wel jammer dat het ook bij Piastri was. Die had anders op 9 punten van Norris gekomen.
Ze zitten al onder de 1mm die ze krijgenquote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef vosss het volgende:
Kwam dit nog tegen uit 2023:
[ afbeelding ]
Kunnen ze het nog op die 1mm gooien om eronderuit te komen?
losgelaten lens zeker?quote:Op zondag 23 november 2025 09:27 schreef vosss het volgende:
Ow wacht, plusminus 0,2. Ik dacht dat daar 2mm stond.
Dit wordt gewoon dsq.
Die moeten eens serieus genomen worden, hebben ze geen tijd voor onzin.quote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort mensen kun je sowieso niet serieus nemen
Je zou denken dat 2021 nooit te overtreffen valt... Maar wellicht...quote:Op zondag 23 november 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Abu Dhabi wordt een knaller dan.
Probleem is dat ze nu wel met Piastri als tweede man kunnen spelen als dat nodig is.quote:Op zondag 23 november 2025 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar twee op 24 punten biedt ook nog wel hoop, zeker gezien Piastri/Norris en dat niet al te soepele gedoe
Ja, had verkeerd gelezen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zitten al onder de 1mm die ze krijgen
Papayarulesquote:Op zondag 23 november 2025 09:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Probleem is dat ze nu wel met Piastri als tweede man kunnen spelen als dat nodig is.
Zeker niet, hilarisch gewoon.quote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort mensen kun je sowieso niet serieus nemen
Eerste keer ophalen van link-aantal...quote:
Nee mijn lens is juist gloedje nieuw.quote:
Nee, een plank is een plank.quote:Op zondag 23 november 2025 09:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als het om Max ging was het hier niet anders, wees eerlijk
Ik geloof er niks van dat die elkaar onderling zouden helpenquote:Op zondag 23 november 2025 09:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Probleem is dat ze nu wel met Piastri als tweede man kunnen spelen als dat nodig is.
ow ja je netvlies was losquote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee mijn lens is juist gloedje nieuw.
Die is vervangen op voorhand voor een kunstlens omdat ik dankzij al die oogoperaties toch staar zou gaan krijgen en de lens uiteindelijk moest laten gaan vervangen.
Zolang Piastri kans maakt op het kampioenschap nietquote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat die elkaar onderling zouden helpen
Als Oscar slim is doet hij dat inderdaad nietquote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het geval van Piastri in elk geval zeker niet. Denk dat Webber hem inmiddels wel duidelijk heeft gemaakt dat hij een dikke multi21 vinger op moet steken in dat geval.quote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zou toch een terechte DQ zijn? Dan is het meer hoe dom Red Bull is geweest.quote:Op zondag 23 november 2025 09:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als het om Max ging was het hier niet anders, wees eerlijk
Bocht 1 vandaag gemist ?quote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, Norris denk ik op zich wel, die is juist de afgelopen races met de druk op de ketel lekker bezig. Piastri daarentegen...
Er valt weinig te helpen dit seizoen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 23 november 2025 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beide coureurs zijn al naar Qatar vertrokken.
Nou ok, één significante fout en uiteindelijk ook prima hersteld door in elk geval als tweede over de meet te komen, wat natuurlijk kampioenschapstechnisch ruim voldoende is. Zonder DQ heeft hij zijn kans op de titel vandaag gewoon weer wat vergroot.quote:
Ted had Norris op beeld die de uitgang van het circuit door ging.quote:Op zondag 23 november 2025 09:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron?
Al zou het me niks verbazen
Tuurlijk zou het terecht zijn, maar je weet ook hoe FOK! Zou reageren als het tegen Max/RB wasquote:Op zondag 23 november 2025 09:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit zou toch een terechte DQ zijn? Dan is het meer hoe dom Red Bull is geweest.
Laat ik zo zeggen. De kans is nu een heel stuk groter dat Piastri in de laatste race niet meer kampioen kan worden, dan al had hij niet een DQ gehad. Dus is er potentieel een kans dat hij dan wel Norris zal kunnen gaan helpenquote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat in het liveblog van racingnews365.quote:Op zondag 23 november 2025 09:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron?
Thanksquote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ted had Norris op beeld die de uitgang van het circuit door ging.
Het kan inderdaad, maar het lijkt me ook gewoon een geintje.quote:Op zondag 23 november 2025 09:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron?
Thanksquote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat in het liveblog van racingnews365.
Zie edit.quote:
dan zou het allemaal tegen RBR gericht worden. en niet beschuldigend naar de FIA dat ze Max niet mogen of blablaquote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het terecht zijn, maar je weet ook hoe FOK! Zou reageren als het tegen Max was
Onzin, alsof iedereen hier blind Verstappensupporter is, fout is fout.quote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het terecht zijn, maar je weet ook hoe FOK! Zou reageren als het tegen Max was
Mwaaquote:Op zondag 23 november 2025 09:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzin, alsof iedereen hier blind Verstappensupporter is, fout is fout.
Hier ook. ik ben al aan het twitchen vande liters koffie.quote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, een paar uur geleden was het idee om ná de race (& het terugkijken van de F1 Academy-race) weer te gaan slapen..
Herkenbaarquote:Op zondag 23 november 2025 09:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hier ook. ik ben al aan het twitchen vande liters koffie.
Dat valt mee hoor, meesten geven het gewoon toe als Max fout zit,dat doet hij zelf doorgaans ook.quote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het terecht zijn, maar je weet ook hoe FOK! Zou reageren als het tegen Max/RB was
Net mijn derde beker Chocomel Dark op, boh!quote:Op zondag 23 november 2025 09:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hier ook. ik ben al aan het twitchen vande liters koffie.
Oh hou op hoorquote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef pmponer het volgende:
Juicy
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)g-illegaal-onderdeel
Nee Las Vegas.quote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, op z'n kop, omdat 69 dan hetzelfde is, ik snap hem! Nice.
Dat doe ik doorgaans al op het moment dat een website iets schrijft als 'het zéér betrouwbare'.quote:
Dat was al even bekend. @vosss refereerde er al een paar keer naar.quote:
Verdomme Niznoquote:Op zondag 23 november 2025 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee Las Vegas.
Ik snap wel dat je denkt aan Frankrijk want die hebben ook een Eiffeltoren, maar het licht erg ver uit elkaar
Licht.quote:Op zondag 23 november 2025 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee Las Vegas.
Ik snap wel dat je denkt aan Frankrijk want die hebben ook een Eiffeltoren, maar het licht erg ver uit elkaar
Je hebt dus nooit het voorstel gehad in je leven.quote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, op z'n kop, omdat 69 dan hetzelfde is, ik snap hem! Nice.
niet zwaarquote:
Akkoord.quote:
Norris zal de druk gaan voelen, want de voorsprong is weg.quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Zou het wat uitmaken? 24 punten in twee races is alsnog een te grote achterstand. Of Norris moet nog een uitvalbeurt/diskwalificatie krijgen.
Kan jij zo die technical directive vinden?quote:Op zondag 23 november 2025 09:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was al even bekend. @:vosss refereerde er al een paar keer naar.
Misschien dat Yuki nog 1 keer wat kan doenquote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Zou het wat uitmaken? 24 punten in twee races is alsnog een te grote achterstand. Of Norris moet nog een uitvalbeurt/diskwalificatie krijgen.
En een sprintquote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Ook nog een sprint hè, het wordt wel spannend.quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Die zijn niet openbaar. Maar ik had het ook al eerder gelezen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan jij zo die technical directive vinden?
Met DSQ zijn het ineens 24 punten. Met 2x winst Max en één sprint winst kan Max al minimaal 15 punten goed maken als Norris alles tweede zou worden.quote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ok, één significante fout en uiteindelijk ook prima hersteld door in elk geval als tweede over de meet te komen, wat natuurlijk kampioenschapstechnisch ruim voldoende is. Zonder DQ heeft hij zijn kans op de titel vandaag gewoon weer wat vergroot.
quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Misschien dat Yuki nog 1 keer wat kan doen
Ik zie Max nog wel doen om op zo'n manierhet wk binnen te halen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Qatar sprint:quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Ah dat wist ik niet. Dat verhoogt de kans inderdaad nog wat.quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook nog een sprint hè, het wordt wel spannend.
Norris rijdt momenteel prima en rijdt wel 3 keer top 3.quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
I can only get so erectquote:Op zondag 23 november 2025 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Qatar sprint:
Verstappen 1, Norris 2
Qatar GP:
Verstappen 1, Norris 3
Abu Dhabi:
Verstappen 1, Norris 4
quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
GMTAquote:
Misschien dat het nu toch weer gaat spoken bij Norris in de kop.quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
'De Mercedessen tetsen er beide af!!!!!!'quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Wishful thinkingquote:Op zondag 23 november 2025 09:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Met DSQ zijn het ineens 24 punten. Met 2x winst Max en één sprint winst kan Max al minimaal 15 punten goed maken als Norris alles tweede zou worden.
Het wordt dan nog heel, HEEL spannend zeker nu we ergens beginnen aan te voelen dat McLaren iets met die skidblocks heeft uitgevreten.
Wat ik ook al zei.quote:Op zondag 23 november 2025 09:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien dat het nu toch weer gaat spoken bij Norris in de kop.
Ja maar daar hebben we nu niks aanquote:Op zondag 23 november 2025 09:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'De Mercedessen tetsen er beide af!!!!!!'
Hopium overdose.quote:Op zondag 23 november 2025 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we nu niks aan
Stel dat de auto nu hoger moet worden afgesteld en dat het performance kost.quote:Op zondag 23 november 2025 09:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Norris rijdt momenteel prima en rijdt wel 3 keer top 3.
Dan stonden de servers te roken jaquote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het terecht zijn, maar je weet ook hoe FOK! Zou reageren als het tegen Max/RB was
Max dusquote:Op zondag 23 november 2025 09:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max kan prima alles winnen.
Ik zie echter niet in wie Norris vrijwel alle races van een tweede plaats of zelfs meer gaat houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Je zou bijna gaan complotdenkenquote:
Eens, dit hoeft toch geen uur te duren zou je zeggenquote:
Bijna.quote:Op zondag 23 november 2025 09:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan complotdenken
Thanks. Waren die eerder niet wel gewoon openbaar? Daar staat mijn iets van bij namelijk.quote:Op zondag 23 november 2025 09:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die zijn niet openbaar. Maar ik had het ook al eerder gelezen.
Edit: hier dus
https://www.gpfans.com/en(...)t-multiple-f1-teams/
Eindsprint van Russell die op P2 eindigt de rest van het seizoen zou hilarisch zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 09:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max kan prima alles winnen.
Ik zie echter niet in wie Norris vrijwel alle races van een tweede plaats of zelfs meer gaat houden.
Ja, precies! Want je zei "plek 2 of zelfs beter"quote:Op zondag 23 november 2025 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die houdt Norris dus van plek 1.
Al zal Norris vast nog wel een race gaan pakken.
Zelfs meer.quote:Op zondag 23 november 2025 09:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, precies! Want je zei "plek 2 of zelfs beter
Wachten op de ME om Zak in bedwang te houden.quote:
Ok, fair enough. Maar óók van plek 1 dusquote:
9mm+.quote:
Zak got SWATted.quote:Op zondag 23 november 2025 09:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wachten op de ME om Zak in bedwang te houden.
Als neutrale kijker wil ik een spannend kampioenschap, dat het liefst pas in de laatste race wordt beslistquote:Op zondag 23 november 2025 09:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je graag willen dat Maxxieboii wereldkampioen wordt, is hij toch al geweest? Als neutrale kijker vind ik het leuker als een keer iemand anders wint. Of is het gewoon omdat hij 'Nederlander' is?
Volgens mij is het fantastisch als sport spanning oplevert tot het laatste momentquote:Op zondag 23 november 2025 09:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je graag willen dat Maxxieboii wereldkampioen wordt, is hij toch al geweest? Als neutrale kijker vind ik het leuker als een keer iemand anders wint. Of is het gewoon omdat hij 'Nederlander' is?
matige pogingquote:Op zondag 23 november 2025 09:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Als dat gebeurt is de sport dood.quote:Op zondag 23 november 2025 09:54 schreef vosss het volgende:
Dit gaat toch geen anticlimax worden mag ik hopen?
Dit duurt nu zo lang dat je haast gaat denken dat ze zijn aan het denken hoe ze dit kunnen spinnen dat er onder een DSQ uitgekomen kan gaan worden.
Zul je zien dat ze geen DSQ krijgen maar een dikke reprimande en vervolgens de laatste races legaal rijden en geen deuk meer in een pakje boter maar net genoeg om max van z'n 5de af te houden.
Ze krijgen het voor elkaar.
quote:Op zondag 23 november 2025 09:54 schreef vosss het volgende:
Dit duurt nu zo lang dat je haast gaat denken dat ze zijn aan het denken hoe ze dit kunnen spinnen dat er onder een DSQ uitgekomen kan gaan worden.
Zul je zien dat ze geen DSQ krijgen maar een dikke reprimande en vervolgens de laatste races legaal rijden en geen deuk meer in een pakje boter maar net genoeg om max van z'n 5de af te houden.
quote:Op zondag 23 november 2025 09:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2025 09:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Ah, Connelly is een van de stewards.
[..]
Nouja ik bedoel maar.quote:Op zondag 23 november 2025 09:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat maakt toch niet uit, de straf ervoor is eenduidig.quote:Op zondag 23 november 2025 09:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Complot alert!quote:Op zondag 23 november 2025 09:55 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2025 09:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Meestal via artikelen van news sites lees je wat er in staat.quote:Op zondag 23 november 2025 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks. Waren die eerder niet wel gewoon openbaar? Daar staat mijn iets van bij namelijk.
Bij Hulkenberg duurde het ook een goede drie kwartier (vanaf het tijdstip dat ze bij de stewards moesten komen). Dat het nu langer duurt dan dat snap ik nog wel, maar is ook weer niet gelijk een slecht teken ofzo.quote:Op zondag 23 november 2025 09:54 schreef vosss het volgende:
Ze zijn gewoon gaan slapen. Is 1 uur 's nachts daar nu.quote:Op zondag 23 november 2025 09:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Nouja paar jaar geleden toen Leclerc ineens na de zomerstop 7 races op rij won en volstrekt illegaal rondreed kwamen ze ook tot een niet openbaar gemaakte overeenkomst waarna Ferrari nergens meer was. En geen straf.quote:
Zouden ze wachten om te kijken of die plank weer aangroeit?quote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij Hülkenberg zat er zo'n drie kwartier tussen het moment dat 'ie bij de stewards moest komen en het publiceren van de beslissing, die tijd is over 5 minuten verstreken in dit geval
In dit geval ook omdat er 2 auto's besproken moeten wordenquote:Op zondag 23 november 2025 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij Hulkenberg duurde het ook een goede drie kwartier (vanaf het tijdstip dat ze bij de stewards moesten komen). Dat het nu langer duurt dan dat snap ik nog wel, maar is ook weer niet gelijk een slecht teken ofzo.
quote:Op zondag 23 november 2025 09:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop alleen al vanwege de ziedende reactie van @:vosss op geen DSQ
Als Max dit jaar nog kampioen wordt zou het 1 van de knapste kampioenschappen ooit zijn in de geschiedenis van f1. Daar moet je als neutrale liefhebber ook van kunnen genieten.quote:Op zondag 23 november 2025 09:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou wel geinig zijn, gewoon de hele F1-wereld trollen, maandagochtend om 9 uur lokale tijd weer aan de slag.quote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon gaan slapen. Is 1 uur 's nachts daar nu.
Dat zeker, maar ik heb hier altijd het gevoel dat men Max 10x liever ziet winnen dan alle anderen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als neutrale kijker wil ik een spannend kampioenschap, dat het liefst pas in de laatste race wordt beslist
Of Red Bull sinds Miami vorig jaar, waar ook vele geruchten over warenquote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja paar jaar geleden toen Leclerc ineens na de zomerstop 7 races op rij won en volstrekt illegaal rondreed kwamen ze ook tot een niet openbaar gemaakte overeenkomst waarna Ferrari nergens meer was. En geen straf.
Slijt je vloer zo van.quote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat een domme actie van Norris bij de start
je zou bijna denken dat we het Max gunnenquote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik heb hier altijd het gevoel dat men Max 10x liever ziet winnen dan alle anderen.
Zelfs als hij al op ruime voorsprong staat.
Als ze dat risico hebben genomen zouden ze dan bang zijn geworden? Hebben ze zich gek laten maken door de race in Brazilie . Dat ze zijn gaan geloven dat Max met de nieuwe motor het zou kunnen redden om WK te worden. Ik geloof dat nog niet want dat zou te bizar voor woorden zijnquote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat een risico nemen ze dan bij McLaren. Te weinig brandstof, te lage rijhoogte en evengoed vol knallen.
Zomaar een gokje dat men op fok.co.uk het liefst Norris ziet winnen, op fok.com.au het liefst Piastri en op fok.mc het liefst Leclercquote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik heb hier altijd het gevoel dat men Max 10x liever ziet winnen dan alle anderen. Zelfs als hij al op ruime voorstand staat.
Dat heb ik gemist. Wat was er toen?quote:Op zondag 23 november 2025 09:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Of Red Bull sinds Miami vorig jaar, waar ook vele geruchten over waren
Of mogen we dat hier niet zeggen?
Dat zou je zeggen. Maar dan zou je ook verwachten dat er na het meten direct uitsluitsel moet zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, de straf ervoor is eenduidig.
Dat kan McLaren ook heel goed, zoals je vandaag gezien hebtquote:
Fok.mc zien ze het liefst de BigMacquote:Op zondag 23 november 2025 09:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zomaar een gokje dat men op fok.co.uk het liefst Norris ziet winnen, op fok.com.au het liefst Piastri en op fok.mc het liefst Leclerc
als er meer brandstof in zat was die plank nog dunner gewordenquote:Op zondag 23 november 2025 09:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Als ze dat risico hebben genomen zouden ze dan bang zijn geworden? Hebben ze zich gek laten maken door de race in Brazilie . Dat ze zijn gaan geloven dat Max met de nieuwe motor het zou kunnen redden om WK te worden. Ik geloof dat nog niet want dat zou te bizar voor woorden zijn
Zeker waar. Max is die enige die dat kan. Piastri slaat geen deuk meer in een pakje boter. Ferrari doet weer ouderwets en Mercedes is een muntje opgooien.quote:Op zondag 23 november 2025 09:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, fair enough. Maar óók van plek 1 dus
Omdat het de beste coureur is ja.quote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik heb hier altijd het gevoel dat men Max 10x liever ziet winnen dan alle anderen.
Ja dit dus.quote:Op zondag 23 november 2025 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen. Maar dan zou je ook verwachten dat er na het meten direct uitsluitsel moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd hè dat de beste coureur van het veld die ook nog eens nederlander is, favoriet is op een nl website.quote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of McClaren dat sinds een paar weken haar overmacht ineens kwijt is.quote:Op zondag 23 november 2025 09:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Of Red Bull sinds Miami vorig jaar, waar ook vele geruchten over waren
Of mogen we dat hier niet zeggen?
Als dit een DQ wordt blijft er iets hangen ... fia is 1 grote corrupte bendequote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als Max dit jaar nog kampioen wordt zou het 1 van de knapste kampioenschappen ooit zijn in de geschiedenis van f1. Daar moet je als neutrale liefhebber ook van kunnen genieten.
Nee daar klagen ze dat er teveel mensen f1 kijken omdat er nu opeens een goede rijder uit hun land komt en dat geen eckte fanboys zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 09:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zomaar een gokje dat men op fok.co.uk het liefst Norris ziet winnen, op fok.com.au het liefst Piastri en op fok.mc het liefst Leclerc
Ach, ik snap het van hem ook wel hoor. Lekker een beetje edgy doen op de zondagochtend, wat moet je andersquote:Op zondag 23 november 2025 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd hè dat de beste coureur van het veld die ook nog eens nederlander is, favoriet is op een nl website.
quote:Op zondag 23 november 2025 10:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Als dit een DQ wordt blijft er iets hangen ... fia is 1 grote corrupte bende
[..]
Niet alleen de beste, ook de meest uitgesproken en spectaculaire rijder van het veld.quote:Op zondag 23 november 2025 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd hè dat de beste coureur van het veld die ook nog eens nederlander is, favoriet is op een nl website.
Wie?quote:Op zondag 23 november 2025 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of McClaren dat sinds een paar weken haar overmacht ineens kwijt is.
7 races op rij won? Hij won in 2019 2 (!) races.quote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja paar jaar geleden toen Leclerc ineens na de zomerstop 7 races op rij won en volstrekt illegaal rondreed kwamen ze ook tot een niet openbaar gemaakte overeenkomst waarna Ferrari nergens meer was. En geen straf.
-C l=Lquote:Op zondag 23 november 2025 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of McClaren dat sinds een paar weken haar overmacht ineens kwijt is.
Misschien, Hamilton werd op dit in China gediskwalificeerd, dus ze kunnen moeilijk opeens wat anders gaan verzinnen.quote:Op zondag 23 november 2025 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen. Maar dan zou je ook verwachten dat er na het meten direct uitsluitsel moet zijn.
McCaren?quote:
Niet als de narrative van Ben Sulayem daarmee in het geding komt: hij bepaalt, niet de regelsquote:Op zondag 23 november 2025 10:02 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat zeggende een te dunne plank is DSQ
Tja, een te dunne vloer is een te dunne vloer.quote:Op zondag 23 november 2025 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien, Hamilton werd op dit in China gediskwalificeerd, dus ze kunnen moeilijk opeens wat anders gaan verzinnen.
Maar gezien de consequenties in het kampioenschap, zal McLaren met alles wat ze in huis hebben het proberen aan te vechten.
Uiteraard. De Britten worden gek als dat gebeurt.quote:Op zondag 23 november 2025 10:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Als dit een DQ wordt blijft er iets hangen ... fia is 1 grote corrupte bende
Inches ipv cm?quote:Op zondag 23 november 2025 10:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze niet het juiste meetinstrument hebben meegenomen.
Hoofdletter C weg en de kleine letter l moet een hoofdletter wordenquote:
Goede pogingquote:Op zondag 23 november 2025 10:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Deed ik, daarom maakte ik er dat vanquote:
Ik mag toch hopen dat McLaren zich daardoor niet gek laat maken.quote:Op zondag 23 november 2025 09:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Als ze dat risico hebben genomen zouden ze dan bang zijn geworden? Hebben ze zich gek laten maken door de race in Brazilie . Dat ze zijn gaan geloven dat Max met de nieuwe motor het zou kunnen redden om WK te worden. Ik geloof dat nog niet want dat zou te bizar voor woorden zijn
quote:Op zondag 23 november 2025 10:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hoofdletter C weg en de kleine letter l moet een hoofdletter worden
quote:Op zondag 23 november 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed ik, daarom maakte ik er dat van
Waar?quote:Op zondag 23 november 2025 10:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Is een grap.quote:
Ze moeten een geeikte meetlat invliegen vanuit Tsjechie?quote:Op zondag 23 november 2025 10:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik zie geen hoofdletter Lquote:
Eens, dus dat verhaal over verwarmde skidblocks was waarschijnlijk wel waar, lijkt me geen toeval dat ze nu opeens een probleem hebben.quote:Op zondag 23 november 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, een te dunne vloer is een te dunne vloer.
McCaren, Caren, Karen...quote:
Nee, je moest de hoofdletter C weghalen en kleine letter l veranderen in een Lquote:Op zondag 23 november 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed ik, daarom maakte ik er dat van
quote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je moest de hoofdletter C weghalen en kleine letter l veranderen in een L
quote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
McCaren, Caren, Karen...
Verhaal gaat dat meer teams dat deden.quote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, dus dat verhaal over verwarmde skidblocks was waarschijnlijk wel waar, lijkt me geen toeval dat ze nu opeens een probleem hebben.
dat had je beter over Whis kunnen zeggenquote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
McCaren, Caren, Karen...
Weet ik, maar die hebben nu blijkbaar geen probleem.quote:Op zondag 23 november 2025 10:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verhaal gaat dat meer teams dat deden.
Ja nu kun je niet naar bed natuurlijkquote:
Onzin er is geen grijs gebiedquote:Op zondag 23 november 2025 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap prima dat het even duurt, je kan een volledig kampioenschap op de kop gooien hierdoor.
Het is niet even een puntje tussen nr 16 en 17..
Maar er mag inmiddels wel eens uitsluitsel komen ja
Ga ik ook niet meer.quote:Op zondag 23 november 2025 10:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja nu kun je niet naar bed natuurlijk
McLaren eist een tweede meting met de klassieke Bulgaarse schuifmaat.quote:Op zondag 23 november 2025 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze moeten een geeikte meetlat invliegen vanuit Tsjechie?
Technische regelement breken is gewoon een DSQ. Daar is geen discussie over mogelijk; zelfs als het om een wk gaat. Zie Brazilië 2021 met Hamilton.quote:Op zondag 23 november 2025 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap prima dat het even duurt, je kan een volledig kampioenschap op de kop gooien hierdoor.
De betreffende stewards komen van dezelfde opleiding als de lui die in het voetbal de rol van VAR op zich nemen lijkt het.quote:Op zondag 23 november 2025 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Natuurlijk kun je dat wél.quote:Op zondag 23 november 2025 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Indien een team (of meerdere teams) iets doen wat niet afgedekt werd in de regels wordt het illegaal maar zonder gevolgen.quote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, dus dat verhaal over verwarmde skidblocks was waarschijnlijk wel waar, lijkt me geen toeval dat ze nu opeens een probleem hebben.
Het gat tussen Norris en Max is 42 punten inderdaad, erg slordig van ze (Max en Piastri = 30 punten).quote:Op zondag 23 november 2025 10:10 schreef fietsie het volgende:
F1Maximaal: "Blijft de huidige uitslag staan, dan is het verschil tussen Norris en hem 30 punten. Worden Piastri en Norris gediskwalificeerd, dan is het gat slechts 24 punten"
ah de Australische Beef Wellington was niet dodelijk dit keerquote:
Ja fuck wanneer was dat dan? Ik dacht leclerc, maar twijfel nu aan mijzelf.quote:Op zondag 23 november 2025 10:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
7 races op rij won? Hij won in 2019 2 (!) races.
Lijkt er niet op nee.quote:Op zondag 23 november 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah de Australische Beef Wellington was niet dodelijk dit keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |