Licht.quote:Op zondag 23 november 2025 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee Las Vegas.
Ik snap wel dat je denkt aan Frankrijk want die hebben ook een Eiffeltoren, maar het licht erg ver uit elkaar
Je hebt dus nooit het voorstel gehad in je leven.quote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, op z'n kop, omdat 69 dan hetzelfde is, ik snap hem! Nice.
niet zwaarquote:
Akkoord.quote:
Norris zal de druk gaan voelen, want de voorsprong is weg.quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Zou het wat uitmaken? 24 punten in twee races is alsnog een te grote achterstand. Of Norris moet nog een uitvalbeurt/diskwalificatie krijgen.
Kan jij zo die technical directive vinden?quote:Op zondag 23 november 2025 09:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was al even bekend. @:vosss refereerde er al een paar keer naar.
Misschien dat Yuki nog 1 keer wat kan doenquote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Zou het wat uitmaken? 24 punten in twee races is alsnog een te grote achterstand. Of Norris moet nog een uitvalbeurt/diskwalificatie krijgen.
En een sprintquote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Ook nog een sprint hè, het wordt wel spannend.quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Die zijn niet openbaar. Maar ik had het ook al eerder gelezen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan jij zo die technical directive vinden?
Met DSQ zijn het ineens 24 punten. Met 2x winst Max en één sprint winst kan Max al minimaal 15 punten goed maken als Norris alles tweede zou worden.quote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ok, één significante fout en uiteindelijk ook prima hersteld door in elk geval als tweede over de meet te komen, wat natuurlijk kampioenschapstechnisch ruim voldoende is. Zonder DQ heeft hij zijn kans op de titel vandaag gewoon weer wat vergroot.
quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Misschien dat Yuki nog 1 keer wat kan doen
Ik zie Max nog wel doen om op zo'n manierhet wk binnen te halen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Qatar sprint:quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Ah dat wist ik niet. Dat verhoogt de kans inderdaad nog wat.quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook nog een sprint hè, het wordt wel spannend.
Norris rijdt momenteel prima en rijdt wel 3 keer top 3.quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
I can only get so erectquote:Op zondag 23 november 2025 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Qatar sprint:
Verstappen 1, Norris 2
Qatar GP:
Verstappen 1, Norris 3
Abu Dhabi:
Verstappen 1, Norris 4
quote:Op zondag 23 november 2025 09:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
GMTAquote:
Misschien dat het nu toch weer gaat spoken bij Norris in de kop.quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
'De Mercedessen tetsen er beide af!!!!!!'quote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Breekfast het volgende:
Wishful thinkingquote:Op zondag 23 november 2025 09:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Met DSQ zijn het ineens 24 punten. Met 2x winst Max en één sprint winst kan Max al minimaal 15 punten goed maken als Norris alles tweede zou worden.
Het wordt dan nog heel, HEEL spannend zeker nu we ergens beginnen aan te voelen dat McLaren iets met die skidblocks heeft uitgevreten.
Wat ik ook al zei.quote:Op zondag 23 november 2025 09:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien dat het nu toch weer gaat spoken bij Norris in de kop.
Ja maar daar hebben we nu niks aanquote:Op zondag 23 november 2025 09:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'De Mercedessen tetsen er beide af!!!!!!'
Hopium overdose.quote:Op zondag 23 november 2025 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we nu niks aan
Stel dat de auto nu hoger moet worden afgesteld en dat het performance kost.quote:Op zondag 23 november 2025 09:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Norris rijdt momenteel prima en rijdt wel 3 keer top 3.
Dan stonden de servers te roken jaquote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het terecht zijn, maar je weet ook hoe FOK! Zou reageren als het tegen Max/RB was
Max dusquote:Op zondag 23 november 2025 09:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max kan prima alles winnen.
Ik zie echter niet in wie Norris vrijwel alle races van een tweede plaats of zelfs meer gaat houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Je zou bijna gaan complotdenkenquote:
Eens, dit hoeft toch geen uur te duren zou je zeggenquote:
Bijna.quote:Op zondag 23 november 2025 09:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan complotdenken
Thanks. Waren die eerder niet wel gewoon openbaar? Daar staat mijn iets van bij namelijk.quote:Op zondag 23 november 2025 09:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die zijn niet openbaar. Maar ik had het ook al eerder gelezen.
Edit: hier dus
https://www.gpfans.com/en(...)t-multiple-f1-teams/
Eindsprint van Russell die op P2 eindigt de rest van het seizoen zou hilarisch zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 09:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max kan prima alles winnen.
Ik zie echter niet in wie Norris vrijwel alle races van een tweede plaats of zelfs meer gaat houden.
Ja, precies! Want je zei "plek 2 of zelfs beter"quote:Op zondag 23 november 2025 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die houdt Norris dus van plek 1.
Al zal Norris vast nog wel een race gaan pakken.
Zelfs meer.quote:Op zondag 23 november 2025 09:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, precies! Want je zei "plek 2 of zelfs beter
Wachten op de ME om Zak in bedwang te houden.quote:
Ok, fair enough. Maar óók van plek 1 dusquote:
9mm+.quote:
Zak got SWATted.quote:Op zondag 23 november 2025 09:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wachten op de ME om Zak in bedwang te houden.
Als neutrale kijker wil ik een spannend kampioenschap, dat het liefst pas in de laatste race wordt beslistquote:Op zondag 23 november 2025 09:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je graag willen dat Maxxieboii wereldkampioen wordt, is hij toch al geweest? Als neutrale kijker vind ik het leuker als een keer iemand anders wint. Of is het gewoon omdat hij 'Nederlander' is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |