Probleem is dat ze nu wel met Piastri als tweede man kunnen spelen als dat nodig is.quote:Op zondag 23 november 2025 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar twee op 24 punten biedt ook nog wel hoop, zeker gezien Piastri/Norris en dat niet al te soepele gedoe
Ja, had verkeerd gelezen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zitten al onder de 1mm die ze krijgen
Papayarulesquote:Op zondag 23 november 2025 09:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Probleem is dat ze nu wel met Piastri als tweede man kunnen spelen als dat nodig is.
Zeker niet, hilarisch gewoon.quote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort mensen kun je sowieso niet serieus nemen
Eerste keer ophalen van link-aantal...quote:
Nee mijn lens is juist gloedje nieuw.quote:
Nee, een plank is een plank.quote:Op zondag 23 november 2025 09:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als het om Max ging was het hier niet anders, wees eerlijk
Ik geloof er niks van dat die elkaar onderling zouden helpenquote:Op zondag 23 november 2025 09:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Probleem is dat ze nu wel met Piastri als tweede man kunnen spelen als dat nodig is.
ow ja je netvlies was losquote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee mijn lens is juist gloedje nieuw.
Die is vervangen op voorhand voor een kunstlens omdat ik dankzij al die oogoperaties toch staar zou gaan krijgen en de lens uiteindelijk moest laten gaan vervangen.
Zolang Piastri kans maakt op het kampioenschap nietquote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat die elkaar onderling zouden helpen
Als Oscar slim is doet hij dat inderdaad nietquote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het geval van Piastri in elk geval zeker niet. Denk dat Webber hem inmiddels wel duidelijk heeft gemaakt dat hij een dikke multi21 vinger op moet steken in dat geval.quote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zou toch een terechte DQ zijn? Dan is het meer hoe dom Red Bull is geweest.quote:Op zondag 23 november 2025 09:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als het om Max ging was het hier niet anders, wees eerlijk
Bocht 1 vandaag gemist ?quote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, Norris denk ik op zich wel, die is juist de afgelopen races met de druk op de ketel lekker bezig. Piastri daarentegen...
Er valt weinig te helpen dit seizoen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 23 november 2025 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beide coureurs zijn al naar Qatar vertrokken.
Nou ok, één significante fout en uiteindelijk ook prima hersteld door in elk geval als tweede over de meet te komen, wat natuurlijk kampioenschapstechnisch ruim voldoende is. Zonder DQ heeft hij zijn kans op de titel vandaag gewoon weer wat vergroot.quote:
Ted had Norris op beeld die de uitgang van het circuit door ging.quote:Op zondag 23 november 2025 09:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron?
Al zou het me niks verbazen
Tuurlijk zou het terecht zijn, maar je weet ook hoe FOK! Zou reageren als het tegen Max/RB wasquote:Op zondag 23 november 2025 09:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit zou toch een terechte DQ zijn? Dan is het meer hoe dom Red Bull is geweest.
Laat ik zo zeggen. De kans is nu een heel stuk groter dat Piastri in de laatste race niet meer kampioen kan worden, dan al had hij niet een DQ gehad. Dus is er potentieel een kans dat hij dan wel Norris zal kunnen gaan helpenquote:Op zondag 23 november 2025 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat in het liveblog van racingnews365.quote:Op zondag 23 november 2025 09:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron?
Thanksquote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ted had Norris op beeld die de uitgang van het circuit door ging.
Het kan inderdaad, maar het lijkt me ook gewoon een geintje.quote:Op zondag 23 november 2025 09:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron?
Thanksquote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat in het liveblog van racingnews365.
Zie edit.quote:
dan zou het allemaal tegen RBR gericht worden. en niet beschuldigend naar de FIA dat ze Max niet mogen of blablaquote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het terecht zijn, maar je weet ook hoe FOK! Zou reageren als het tegen Max was
Onzin, alsof iedereen hier blind Verstappensupporter is, fout is fout.quote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het terecht zijn, maar je weet ook hoe FOK! Zou reageren als het tegen Max was
Mwaaquote:Op zondag 23 november 2025 09:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzin, alsof iedereen hier blind Verstappensupporter is, fout is fout.
Hier ook. ik ben al aan het twitchen vande liters koffie.quote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, een paar uur geleden was het idee om ná de race (& het terugkijken van de F1 Academy-race) weer te gaan slapen..
Herkenbaarquote:Op zondag 23 november 2025 09:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hier ook. ik ben al aan het twitchen vande liters koffie.
Dat valt mee hoor, meesten geven het gewoon toe als Max fout zit,dat doet hij zelf doorgaans ook.quote:Op zondag 23 november 2025 09:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het terecht zijn, maar je weet ook hoe FOK! Zou reageren als het tegen Max/RB was
Net mijn derde beker Chocomel Dark op, boh!quote:Op zondag 23 november 2025 09:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hier ook. ik ben al aan het twitchen vande liters koffie.
Oh hou op hoorquote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef pmponer het volgende:
Juicy
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)g-illegaal-onderdeel
Nee Las Vegas.quote:Op zondag 23 november 2025 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, op z'n kop, omdat 69 dan hetzelfde is, ik snap hem! Nice.
Dat doe ik doorgaans al op het moment dat een website iets schrijft als 'het zéér betrouwbare'.quote:
Dat was al even bekend. @vosss refereerde er al een paar keer naar.quote:
Verdomme Niznoquote:Op zondag 23 november 2025 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee Las Vegas.
Ik snap wel dat je denkt aan Frankrijk want die hebben ook een Eiffeltoren, maar het licht erg ver uit elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |