Australische Beef Wellington gegetenquote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk inmiddels wel dat bij nader inzien schijterij toch niet de reden is.
Ook een soort pers en co.quote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus McLaren doet niet meer mee?
We zullen zien, het zou wel wat zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de punten van McL blijven idd in vegas
Of hij moet gewoon heel vaakquote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hornerquote:
Horner gok ik.quote:
Ja maar Britten. En Zak Brown die in bedwang gehouden moet worden.quote:Op zondag 23 november 2025 09:16 schreef pmponer het volgende:
Zitten al een 30 minuten bij de stewards? Dit is toch een 1-2 tje.
mijn opmerking klopt natuurlijk niet want die punten gaan gewoon naar de volgende in de rij..quote:Op zondag 23 november 2025 09:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
We zullen zien, het zou wel wat zijn.
Daar heb flink wat sterke mannen voor nodig.quote:Op zondag 23 november 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar Britten. En Zak Brown die in bedwang gehouden moet worden.
Terry Crews was er nog.quote:Op zondag 23 november 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar heb flink wat sterke mannen voor nodig.
dan is Antonelli wel een ritje in die Lego-auto door z'n neus geboordquote:Op zondag 23 november 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn opmerking klopt natuurlijk niet want die punten gaan gewoon naar de volgende in de rij..
Lewis ook blij, die is dan ineens 8e
Kan die terug naar Red Bull.quote:
We begrepen het.quote:Op zondag 23 november 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn opmerking klopt natuurlijk niet want die punten gaan gewoon naar de volgende in de rij..
Geeft hij geen reet om, Lewis kennende.quote:Op zondag 23 november 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
P-P-P-Power!!!quote:Op zondag 23 november 2025 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terry Crews was er nog.
Seidl volgens het berichtquote:
a watched pot never boilsquote:Op zondag 23 november 2025 09:20 schreef raptorix het volgende:
F5 F5 F5
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2025-2071
FOM wil natuurlijk dat het nog spannend blijft, natuurlijk gaat die straf er komenquote:Op zondag 23 november 2025 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als dit geen straf wordt dan is het wel heel erg corrupt
Abu Dhabi wordt een knaller dan.quote:Op zondag 23 november 2025 09:23 schreef raptorix het volgende:
Dit kan dubbel goed nieuws zijn, want dan blijft de droom van Piastria ook in leven, eens zien of ze elkaar echt het licht in de ogen gunnen
quote:A decision by the FIA to favor Max WDC? Sounds familiar, yes.
Bij Hülkenberg zat er zo'n drie kwartier tussen het moment dat 'ie bij de stewards moest komen en het publiceren van de beslissing, die tijd is over 5 minuten verstreken in dit gevalquote:
dat soort mensen kun je sowieso niet serieus nemenquote:
Mwah, Norris denk ik op zich wel, die is juist de afgelopen races met de druk op de ketel lekker bezig. Piastri daarentegen...quote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef Rnie het volgende:
Als de McLaren's gediskwalificeert worden, dan denk ik niet dat Lando in de aankomende twee races, met de spanning kan omgaan.
Je zag het goed vandaag bij T1 L1quote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef Rnie het volgende:
Als de McLaren's gediskwalificeert worden, dan denk ik niet dat Lando in de aankomende twee races, met de spanning kan omgaan.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 | # URL om te controleren $Url = "https://www.fia.com/documents/championships/fia-formula-one-world-championship-14/season/season-2025-2071" Write-Host "Eerste keer ophalen van link-aantal..." # Eerste telling ophalen try { $InitialRequest = Invoke-WebRequest -Uri $Url -UseBasicParsing $InitialCount = $InitialRequest.Links.Count Write-Host "Start-aantal links: $InitialCount" } catch { Write-Host "Kon de pagina niet ophalen. Fout: $_" exit } $LastCount = $InitialCount while ($true) { Start-Sleep -Seconds 30 try { $Request = Invoke-WebRequest -Uri $Url -UseBasicParsing $CurrentCount = $Request.Links.Count Write-Host "$(Get-Date -Format HH:mm:ss) - Huidig aantal links: $CurrentCount" } catch { Write-Host "Kon de pagina niet ophalen. Fout: $_" continue } if ($CurrentCount -gt $LastCount) { $Diff = $CurrentCount - $LastCount Write-Host "!!! ER ZIJN $Diff EXTRA LINKS TOEGEVOEGD !!!" -ForegroundColor Green # Beep 3 keer for ($i = 1; $i -le 3; $i++) { [console]::beep(1000, 500) } $LastCount = $CurrentCount } } |
Twitter staat er ook vol mee, hoop gefrustreerde Belgjes en Britten.quote:
Maar twee op 24 punten biedt ook nog wel hoop, zeker gezien Piastri/Norris en dat niet al te soepele gedoequote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef franklop het volgende:
Het is wereldkampioenschap technisch wel jammer dat het ook bij Piastri was. Die had anders op 9 punten van Norris gekomen.
Ze zitten al onder de 1mm die ze krijgenquote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef vosss het volgende:
Kwam dit nog tegen uit 2023:
[ afbeelding ]
Kunnen ze het nog op die 1mm gooien om eronderuit te komen?
losgelaten lens zeker?quote:Op zondag 23 november 2025 09:27 schreef vosss het volgende:
Ow wacht, plusminus 0,2. Ik dacht dat daar 2mm stond.
Dit wordt gewoon dsq.
Die moeten eens serieus genomen worden, hebben ze geen tijd voor onzin.quote:Op zondag 23 november 2025 09:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort mensen kun je sowieso niet serieus nemen
Je zou denken dat 2021 nooit te overtreffen valt... Maar wellicht...quote:Op zondag 23 november 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Abu Dhabi wordt een knaller dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |