maar dat weet je ondanks geen longruns ook wel.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gegokt met de afstelling, die stond te laag.
Denk dat ze voor en na een longrun dat ook wel checken op de auto.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
plankslijtage lijkt me daar niet van afhankelijk
Eens. Ze hebben verkeerd gegokt.quote:Op zondag 23 november 2025 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat weet je ondanks geen longruns ook wel.
Of die er nu wel of niet waren was het een gok blijkbaar
de enige reden waarom ik DSQ blijf typenquote:
Heeft FOK! geen spelcheckerquote:Op zondag 23 november 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige reden waarom ik DSQ blijf typenAnders moet whis steeds bezig met verbeteren
Ik gewoon DQ, dat wordt in sommige sporten ook gebruikt en is dus geldig én makkelijkerquote:Op zondag 23 november 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige reden waarom ik DSQ blijf typenAnders moet whis steeds bezig met verbeteren
jawelquote:
Mijn vader slaapt nog/weer, dus die leest het later!quote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef Nizno het volgende:
ik moet douchen maar wil het nieuws niet als laatste lezen
@mailyquote:
Denk eerder gedacht te hebben alsnog weg te komen met het verwarmen van skidplates na eerdere TD.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gegokt met de afstelling, die stond te laag.
De meeste telefoons zijn tegenwoordig waterdichtquote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef Nizno het volgende:
Meestal duurt een beslissing wel even ná het horen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef Nizno het volgende:
Oud&Nieuw is vroeg dit jaar.quote:
Ja, dat viel ons tijdens de race al op inderdaad. Maar alsnog verwacht je dit niet.quote:
Stella heeft zn persco nog steeds niet gegeven natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2025 09:14 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Correctie, ik dacht dat de halve paddock al leeg was.
Las Vuurwerk.quote:
Dus McLaren doet niet meer mee?quote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef TweedeKlum het volgende:
What happens in Las Vegas, stays in Las Vegas.
ja de punten van McL blijven idd in vegasquote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef TweedeKlum het volgende:
What happens in Las Vegas, stays in Las Vegas.
Ik denk inmiddels wel dat bij nader inzien schijterij toch niet de reden is.quote:Op zondag 23 november 2025 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stella heeft zn persco nog steeds niet gegeven natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |