Omdat het ook gewoon gezegd werd op die boardradioquote:Op zondag 23 november 2025 09:04 schreef franklop het volgende: [..] Waarschijnlijk trokken die de conclusie op basis van boardradio in de slotfase
Het klopt volgens X kennelijkquote:
Lulquote:
Volgens X bestaan aliens ookquote:
2 dingen kunnen tegelijk waar zijn. En brandstof en slijtage (wat ze wellicht toen nog niets eens wisten)quote:Op zondag 23 november 2025 09:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trokken die de conclusie op basis van boardradio in de slotfase
wat heeft duckie misdaan? het was zn baasje Erniequote:
X is ook het afvoerputje van het internetquote:Op zondag 23 november 2025 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens X bestaan aliens ook
Sow.quote:Op zondag 23 november 2025 09:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aston Martin ontslaat teambaas lees ik
Laatste document is gewoon nog de summons. Niks is confirmed tot er een document is, rest zijn geruchtenquote:
Big Mac als ontbijt daar voor de stewardsquote:Op zondag 23 november 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laatste document is gewoon nog de summons. Niks is confirmed tot er een document is, rest zijn geruchten
[ afbeelding ]
plankslijtage lijkt me daar niet van afhankelijkquote:Op zondag 23 november 2025 09:09 schreef Droopie het volgende:
Geloof ook wel dat deze fout ontstaan is doordat ze geen lange runs hebben kunnen doen in de vrije training.
Dan doet die auto blijkbaar in de race toch dingen die dit veroorzaken.
Kan gebeuren, maar wel DSQ als straf straks
Big Arch was wel lekker.quote:Op zondag 23 november 2025 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Big Mac als ontbijt daar voor de stewards
Ze slijten daar teambazen sneller dan McLaren de vloer.quote:
Gegokt met de afstelling, die stond te laag.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
plankslijtage lijkt me daar niet van afhankelijk
En ook disqualificatie.quote:
maar dat weet je ondanks geen longruns ook wel.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gegokt met de afstelling, die stond te laag.
Denk dat ze voor en na een longrun dat ook wel checken op de auto.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
plankslijtage lijkt me daar niet van afhankelijk
Eens. Ze hebben verkeerd gegokt.quote:Op zondag 23 november 2025 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat weet je ondanks geen longruns ook wel.
Of die er nu wel of niet waren was het een gok blijkbaar
de enige reden waarom ik DSQ blijf typenquote:
Heeft FOK! geen spelcheckerquote:Op zondag 23 november 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige reden waarom ik DSQ blijf typenAnders moet whis steeds bezig met verbeteren
Ik gewoon DQ, dat wordt in sommige sporten ook gebruikt en is dus geldig én makkelijkerquote:Op zondag 23 november 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige reden waarom ik DSQ blijf typenAnders moet whis steeds bezig met verbeteren
jawelquote:
Mijn vader slaapt nog/weer, dus die leest het later!quote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef Nizno het volgende:
ik moet douchen maar wil het nieuws niet als laatste lezen
@mailyquote:
Denk eerder gedacht te hebben alsnog weg te komen met het verwarmen van skidplates na eerdere TD.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gegokt met de afstelling, die stond te laag.
De meeste telefoons zijn tegenwoordig waterdichtquote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef Nizno het volgende:
Meestal duurt een beslissing wel even ná het horen.quote:Op zondag 23 november 2025 09:13 schreef Nizno het volgende:
Oud&Nieuw is vroeg dit jaar.quote:
Ja, dat viel ons tijdens de race al op inderdaad. Maar alsnog verwacht je dit niet.quote:
Stella heeft zn persco nog steeds niet gegeven natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2025 09:14 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Correctie, ik dacht dat de halve paddock al leeg was.
Las Vuurwerk.quote:
Dus McLaren doet niet meer mee?quote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef TweedeKlum het volgende:
What happens in Las Vegas, stays in Las Vegas.
ja de punten van McL blijven idd in vegasquote:Op zondag 23 november 2025 09:15 schreef TweedeKlum het volgende:
What happens in Las Vegas, stays in Las Vegas.
Ik denk inmiddels wel dat bij nader inzien schijterij toch niet de reden is.quote:Op zondag 23 november 2025 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stella heeft zn persco nog steeds niet gegeven natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |