Omdat het ook gewoon gezegd werd op die boardradioquote:Op zondag 23 november 2025 09:04 schreef franklop het volgende: [..] Waarschijnlijk trokken die de conclusie op basis van boardradio in de slotfase
Het klopt volgens X kennelijkquote:
Lulquote:
Volgens X bestaan aliens ookquote:
2 dingen kunnen tegelijk waar zijn. En brandstof en slijtage (wat ze wellicht toen nog niets eens wisten)quote:Op zondag 23 november 2025 09:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trokken die de conclusie op basis van boardradio in de slotfase
wat heeft duckie misdaan? het was zn baasje Erniequote:
X is ook het afvoerputje van het internetquote:Op zondag 23 november 2025 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens X bestaan aliens ook
Sow.quote:Op zondag 23 november 2025 09:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aston Martin ontslaat teambaas lees ik
Laatste document is gewoon nog de summons. Niks is confirmed tot er een document is, rest zijn geruchtenquote:
Big Mac als ontbijt daar voor de stewardsquote:Op zondag 23 november 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laatste document is gewoon nog de summons. Niks is confirmed tot er een document is, rest zijn geruchten
[ afbeelding ]
plankslijtage lijkt me daar niet van afhankelijkquote:Op zondag 23 november 2025 09:09 schreef Droopie het volgende:
Geloof ook wel dat deze fout ontstaan is doordat ze geen lange runs hebben kunnen doen in de vrije training.
Dan doet die auto blijkbaar in de race toch dingen die dit veroorzaken.
Kan gebeuren, maar wel DSQ als straf straks
Big Arch was wel lekker.quote:Op zondag 23 november 2025 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Big Mac als ontbijt daar voor de stewards
Ze slijten daar teambazen sneller dan McLaren de vloer.quote:
Gegokt met de afstelling, die stond te laag.quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
plankslijtage lijkt me daar niet van afhankelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |