Waar?quote:Op zondag 23 november 2025 10:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze niet het juiste meetinstrument hebben meegenomen.
Is een grap.quote:
Ze moeten een geeikte meetlat invliegen vanuit Tsjechie?quote:Op zondag 23 november 2025 10:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze niet het juiste meetinstrument hebben meegenomen.
Ik zie geen hoofdletter Lquote:
Eens, dus dat verhaal over verwarmde skidblocks was waarschijnlijk wel waar, lijkt me geen toeval dat ze nu opeens een probleem hebben.quote:Op zondag 23 november 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, een te dunne vloer is een te dunne vloer.
McCaren, Caren, Karen...quote:
Nee, je moest de hoofdletter C weghalen en kleine letter l veranderen in een Lquote:Op zondag 23 november 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed ik, daarom maakte ik er dat van
quote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je moest de hoofdletter C weghalen en kleine letter l veranderen in een L
quote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
McCaren, Caren, Karen...
Verhaal gaat dat meer teams dat deden.quote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, dus dat verhaal over verwarmde skidblocks was waarschijnlijk wel waar, lijkt me geen toeval dat ze nu opeens een probleem hebben.
dat had je beter over Whis kunnen zeggenquote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
McCaren, Caren, Karen...
Weet ik, maar die hebben nu blijkbaar geen probleem.quote:Op zondag 23 november 2025 10:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verhaal gaat dat meer teams dat deden.
Ja nu kun je niet naar bed natuurlijkquote:
Onzin er is geen grijs gebiedquote:Op zondag 23 november 2025 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap prima dat het even duurt, je kan een volledig kampioenschap op de kop gooien hierdoor.
Het is niet even een puntje tussen nr 16 en 17..
Maar er mag inmiddels wel eens uitsluitsel komen ja
Ga ik ook niet meer.quote:Op zondag 23 november 2025 10:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja nu kun je niet naar bed natuurlijk
McLaren eist een tweede meting met de klassieke Bulgaarse schuifmaat.quote:Op zondag 23 november 2025 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze moeten een geeikte meetlat invliegen vanuit Tsjechie?
Technische regelement breken is gewoon een DSQ. Daar is geen discussie over mogelijk; zelfs als het om een wk gaat. Zie Brazilië 2021 met Hamilton.quote:Op zondag 23 november 2025 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap prima dat het even duurt, je kan een volledig kampioenschap op de kop gooien hierdoor.
De betreffende stewards komen van dezelfde opleiding als de lui die in het voetbal de rol van VAR op zich nemen lijkt het.quote:Op zondag 23 november 2025 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Natuurlijk kun je dat wél.quote:Op zondag 23 november 2025 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Indien een team (of meerdere teams) iets doen wat niet afgedekt werd in de regels wordt het illegaal maar zonder gevolgen.quote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, dus dat verhaal over verwarmde skidblocks was waarschijnlijk wel waar, lijkt me geen toeval dat ze nu opeens een probleem hebben.
Het gat tussen Norris en Max is 42 punten inderdaad, erg slordig van ze (Max en Piastri = 30 punten).quote:Op zondag 23 november 2025 10:10 schreef fietsie het volgende:
F1Maximaal: "Blijft de huidige uitslag staan, dan is het verschil tussen Norris en hem 30 punten. Worden Piastri en Norris gediskwalificeerd, dan is het gat slechts 24 punten"
ah de Australische Beef Wellington was niet dodelijk dit keerquote:
Ja fuck wanneer was dat dan? Ik dacht leclerc, maar twijfel nu aan mijzelf.quote:Op zondag 23 november 2025 10:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
7 races op rij won? Hij won in 2019 2 (!) races.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |