SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik hou rekening met een 2013 scenario zodat het alleen maar mee kan vallen.quote:Op maandag 17 november 2025 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee joh, eerder al. maand of 4. Dan breekt de lente weer aan.
Zon, bloempjes die opkomen, bomen die weer blaadjes krijgen, alle diertjes die keiharde neuqsexcks hebben om babies te creeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Een eigen interprehaaktie kan zeker ja.quote:Op maandag 17 november 2025 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar gewoon een beetje ongeveer moet wel lukken
Net als Sherma en Sinterklaas
Nee, ik ga niet.quote:Op maandag 17 november 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga jij ? ik ben niet geweest. vond de yoga al genoeg
Dat is zo lang geleden dat ik niet meer weet wat er toen was.quote:Op maandag 17 november 2025 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou rekening met een 2013 scenario zodat het alleen maar mee kan vallen.
Jaquote:
i see what you did there.quote:Op maandag 17 november 2025 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een eigen interprehaaktie kan zeker ja.
Bal heeft op yoga gedaan. Dus dan hoef je alleen voor mij te lopen.quote:Op maandag 17 november 2025 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]Hoe moet dat dan? Ik ga straks wel een stukje lopen, maar niet ook nog voor jullie allebei.
Hmm, hoeveel stapjes moeten het worden?quote:Op maandag 17 november 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bal heeft op yoga gedaan. Dus dan hoef je alleen voor mij te lopen.
quote:Mooi nieuws: u krijgt geld terug.
De kosten van uw energieverbruik ¤ 1.419,22
Het totaal van uw termijnbedragen ¤ 1.716,00
U ontvangt ¤ 296,78
Ik weet het ook niet meer. Weet alleen nog dat het tot eind juni duurde voor de winter cq herfst eindelijk door had dat ie niet meer welkom is.quote:Op maandag 17 november 2025 11:10 schreef dud0r het volgende:
Dat is zo lang geleden dat ik niet meer weet wat er toen was.
Ja moest van essiequote:Op maandag 17 november 2025 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel onder een dekentje gezeten vorige winter?
Die is volgens mij een heel aanvalsplan aan het voorbereiden om mij ook zo ver te krijgen nu ik gezegd heb dat ik geen dekentjes heb.quote:
Dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 17 november 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hoeveel stapjes moeten het worden?
Geef het een maand of 3 en je ligt onder zoveel dekentjes dat je niet meer kunt opstaanquote:Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is volgens mij een heel aanvalsplan aan het voorbereiden om mij ook zo ver te krijgen nu ik gezegd heb dat ik geen dekentjes heb.
Uw maandbedrag gaat trouwens wel omhoog naar duizend miljoen miljardquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 17 november 2025 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef het een maand of 3 en je ligt onder zoveel dekentjes dat je niet meer kunt opstaan
quote:Op maandag 17 november 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. Weet alleen nog dat het tot eind juni duurde voor de winter cq herfst eindelijk door had dat ie niet meer welkom is.
Dat klinkt wel als een vervelend jaar inderdaad.quote:Het KNMI heeft geen gedetailleerde maandelijkse temperatuurgegevens voor 2013 online gepubliceerd, maar geeft wel aan dat het een relatief koud jaar was met een gemiddelde jaartemperatuur van \(9,8\) °C. De eerste helft van het jaar was kouder, en de zomer van 2013 kende een langdurige hittegolf in juli, waarbij het kwik regelmatig boven de \(30\) °C uitkwam. Jaarlijkse temperatuur: 2013 was gemiddeld warmer dan normaal, met een jaartemperatuur van \(9,8\) °C vergeleken met het normale gemiddelde van \(10,1\) °C.Winter: De eerste helft van 2013 was koud.Zomer: De zomer was droger dan normaal, met een langdurige hittegolf in juli.Hittegolf: Tijdens de hittegolf in juli 2013 kwamen temperaturen regelmatig boven de \(30\) °C uit.
Haal dekentjes, dekentjes zijn fijn.quote:Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is volgens mij een heel aanvalsplan aan het voorbereiden om mij ook zo ver te krijgen nu ik gezegd heb dat ik geen dekentjes heb.
een dubbele?quote:
Ik kan het me eigenlijk ook niet herinneren.quote:Op maandag 17 november 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Wij hadden vroeger thuis ook nooit dekentjes op de bank. Er ging een wereld open toen ik eens bij vriendinnen thuis kwam.
Ik heb een tijdje een dekbed op de bank gehad.quote:Op maandag 17 november 2025 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan het me eigenlijk ook niet herinneren.
maar tegenwoordig ligt die standaard op de bank zodra het kouder wordt.
Nee, een enkele en is alweer weg, dus pot goud zal al wel opgehaald zijn door iemand.quote:Op maandag 17 november 2025 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt wel als een vervelend jaar inderdaad.
[..]
Haal dekentjes, dekentjes zijn fijn.
[..]
een dubbele?
oh jammer zegquote:Op maandag 17 november 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, een enkele en is alweer weg, dus pot goud zal al wel opgehaald zijn door iemand.
en dan daar in slaap vallenquote:Op maandag 17 november 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een dekbed op de bank gehad.
ik heb dit weekend mn nieuwe dekbed in gebruik genomen.quote:Op maandag 17 november 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een dekbed op de bank gehad.
quote:Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend mijn nieuwe dekbed uit de verpakking gehaald, eerst even een paar dagen luchten zodat die weer goed zijn vorm vak krijgenquote:Op maandag 17 november 2025 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dit weekend mn nieuwe dekbed in gebruik genomen.
het is heerlijk
En je hebt er eigenlijk nooit genoeg.quote:Op maandag 17 november 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar er zijn ook zoveel leuke dekentjes.
Gewoon allemaal over elkaar heen gebruiken.quote:Op maandag 17 november 2025 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
En je hebt er eigenlijk nooit genoeg.
Als een fort!quote:Op maandag 17 november 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon allemaal over elkaar heen gebruiken.
Helpquote:Op maandag 17 november 2025 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef het een maand of 3 en je ligt onder zoveel dekentjes dat je niet meer kunt opstaan
Verkeerde account essiequote:Op maandag 17 november 2025 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2025 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon allllle dekentjesquote:Op maandag 17 november 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon allemaal over elkaar heen gebruiken.
Vastsmelten aan je bank.quote:Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon als een rups een cocon maken.
Inclusief het tot gore brij smelten.
We hadden een leren bank. Er was 1 deken (met tijgerprintquote:Op maandag 17 november 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Wij hadden vroeger thuis ook nooit dekentjes op de bank. Er ging een wereld open toen ik eens bij vriendinnen thuis kwam.
sinds ik katten heb worden er meer dekentjes ingepikt. dus heb ik meer dekentjes nodig.quote:
ga naar de action en haal een dekentjequote:
yeetquote:Op maandag 17 november 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ja, nee. Doe eigenlijk maar niet, de huidige bank is aan vervanging toe. Zul je net zien dat ik lekker vastgesmolten zit en dat dat ding dan naar buiten gekiept wordt.
Stomme regels eigenlijk he.quote:Op maandag 17 november 2025 11:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hadden een leren bank. Er was 1 deken (met tijgerprint) en die was alleen om op de bank te leggen. We mochten er niet onder liggen, alleen erop zitten!
Nu standaard een deken op de bank.
Een joggingpak ofzo hadden we ook niet. Alleen op zaterdag mochten we na het douchen de pyama en badjas aan. De rest van de week had je gewoon de hele dag je gewone kleren aan.
Toch maar meer vreten, dan is m'n massa m'n redding.quote:
Nee precies, en ik kan me ook geen pyjamadagen herinneren.quote:Op maandag 17 november 2025 11:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hadden een leren bank. Er was 1 deken (met tijgerprint) en die was alleen om op de bank te leggen. We mochten er niet onder liggen, alleen erop zitten!
Nu standaard een deken op de bank.
Een joggingpak ofzo hadden we ook niet. Alleen op zaterdag mochten we na het douchen de pyama en badjas aan. De rest van de week had je gewoon de hele dag je gewone kleren aan.
immer vretenquote:Op maandag 17 november 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch maar meer vreten, dan is m'n massa m'n redding.
alleen als we ziek warenquote:Op maandag 17 november 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies, en ik kan me ook geen pyjamadagen herinneren.
HEMAquote:Op maandag 17 november 2025 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
sinds ik katten heb worden er meer dekentjes ingepikt. dus heb ik meer dekentjes nodig.
[..]
ga naar de action en haal een dekentje
zijn die beter dan die van de action?quote:
We wachten nog op de affiliate code.quote:Op maandag 17 november 2025 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn die beter dan die van de action?
Ja iddquote:
oh jawel, vroeger toen ik nog pyjama's droeg had ik ook wel eens pyjama dagen. of badjas dagenquote:Op maandag 17 november 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat draakje zat me ineens weer in de weg.quote:
Dekentjes kopen met korting!quote:Op maandag 17 november 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We wachten nog op de affiliate code.
quote:Op maandag 17 november 2025 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat draakje zat me ineens weer in de weg.
[..]
Dekentjes kopen met korting!
Ja precies dat!quote:
quote:Op maandag 17 november 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso stomme regels. Maar misschien zijn we gewoon meer huispakken/joggingbroeken gaan dragen door die skinny jeans en stijve spijkerbroeken waarin je amper kon zitten.quote:
Dat denk ik niet maar ik moet het soms even roepen.quote:Op maandag 17 november 2025 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn die beter dan die van de action?
Dat is wel plausibel.quote:Op maandag 17 november 2025 11:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja precies dat!
[..]
[..]
Sowieso stomme regels. Maar misschien zijn we gewoon meer huispakken/joggingbroeken gaan dragen door die skinny jeans en stijve spijkerbroeken waarin je amper kon zitten.
anders verlies je je HEMAinfluencer statusquote:Op maandag 17 november 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar ik moet het soms even roepen.
ik heb geen pyjama dus ik heb ook nooit dat soort dagen.quote:Op maandag 17 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds zelden pyjamadagen want dan heb ik aan het eind van de dag het gevoel alsof er geen dag is verstreken.
bij twijfel niet doorrijdenquote:Op maandag 17 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/3216883/la-maison-reve-bedsprei/
Ik stond laatst hierbij te twijfelen
bedprei is wel echt voor bejaarden hoor CLquote:Op maandag 17 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/3216883/la-maison-reve-bedsprei/
Ik stond laatst hierbij te twijfelen
Ik heb er al een paarquote:Op maandag 17 november 2025 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
bedprei is wel echt voor bejaarden hoor CL
ik heb het al snel te warm in bed.quote:Op maandag 17 november 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er al een paarIs lekker joh.
nou mag ook wel voor mij hoorquote:Op maandag 17 november 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bal heeft op yoga gedaan. Dus dan hoef je alleen voor mij te lopen.
Nice. Wij werden rond 12uur (smiddags) toch wel naar boven gestuurd om kleren aan te trekken.quote:Op maandag 17 november 2025 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel plausibel.
Al draagt dino de hele dag niks hier in het weekend. zolang hij het net koud heeft of we naar buiten moeten, moet hij het helemaal zelf weten.
[..]
Is een pyjamadag dat je na het douchen weer je pyjama aantrekt of stap je dan zo uit bed en blijf je de hele dag in die pyjama?quote:Op maandag 17 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds zelden pyjamadagen want dan heb ik aan het eind van de dag het gevoel alsof er geen dag is verstreken.
gewoon chill kleding zijn ook toegestaan op pyjama dagenquote:Op maandag 17 november 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan geen pyjamadagen doen, ik draag geen pyjama's.
quote:Op maandag 17 november 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
gaan jullie lekker in je geboortekleding zittenquote:Op maandag 17 november 2025 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen pyjama dus ik heb ook nooit dat soort dagen.
Maar was het wel fijn op één of andere manier? Of voel je je nu vooral op allerlei manieren verrekt?quote:Op maandag 17 november 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja net aan. vond het niet makkelijk. Maar misschien ga ik woensdag ochtend weer
ja voelde mij er na wel heel zen maar vond het confronterend hoe stijf ik benquote:Op maandag 17 november 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar was het wel fijn op één of andere manier? Of voel je je nu vooral op allerlei manieren verrekt?
Ja, same. Ik heb één pyjama, geloof ik. Normaal is het dekbed warm genoeg.quote:Op maandag 17 november 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb je ieder dag pyjamadagenquote:Op maandag 17 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik kon echt uitkijken naar pyjamadagen. dat je daarvoor al boodschappen ook had gedaan
hier zijn ze niet hetzelfde
Oh, zen voelen is wel goed.quote:Op maandag 17 november 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voelde mij er na wel heel zen maar vond het confronterend hoe stijf ik ben
Het is gewoon niet knus daar, met slonskleding en dekentjes.quote:Op maandag 17 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik kon echt uitkijken naar pyjamadagen. dat je daarvoor al boodschappen ook had gedaan
nou dat niet. ga elke dag naar buitenquote:Op maandag 17 november 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu heb je ieder dag pyjamadagen
nopes. voelt hier heel raarquote:Op maandag 17 november 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is gewoon niet knus daar, met slonskleding en dekentjes.
Daar ligt de was toch?quote:Op maandag 17 november 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nooit aan het cocoonen op de bank voor de tv?
nee. ben overdag niet zoveel thuisquote:Op maandag 17 november 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nooit aan het cocoonen op de bank voor de tv?
Het is weer dat seizoen dat het er twee dagen over doet om te drogen.quote:Op maandag 17 november 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Over was gesproken, daar moet ik me echt weer eens mee bezig gaan houden.
Meh.
Ja, daar moet ik me ook weer eens in verdiepen.quote:Op maandag 17 november 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Over was gesproken, daar moet ik me echt weer eens mee bezig gaan houden.
Meh.
heb je al die grillplaat voor op het bureau?quote:Op maandag 17 november 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Oeh de stoelverwarming is weer aan, wat lekker is dit.
Ja, dom gekloot. Of een volle draai en je kan het na een week weer eens aan of een halve en je blijft bezig.quote:Op maandag 17 november 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is weer dat seizoen dat het er twee dagen over doet om te drogen.
Nee nog steeds niet, ik zie door de bomen het bos niet. En die knop zit steeds rechtsbovenin maar daar ligt m'n muis al.quote:Op maandag 17 november 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al die grillplaat voor op het bureau?
Dat vond ik op Cyprus ook altijd, zo'n warm klimaat is gewoon geen goed pyjamadagklimaatquote:Op maandag 17 november 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Oh ik ben blij als het na twee dagen droog is.quote:Op maandag 17 november 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is weer dat seizoen dat het er twee dagen over doet om te drogen.
Vooral die dikke truien die ik nu heb, die doen er serieus vier dagen over ofzo.quote:Op maandag 17 november 2025 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dom gekloot. Of een volle draai en je kan het na een week weer eens aan of een halve en je blijft bezig.
Lindt heeft er ettelijke. Tot manshoge met 24 fullsize repen erin.quote:Op maandag 17 november 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ik in Duitsland voor mezelf een adventskalender kan vinden met chocola.
Ja dat vind ik een beetje overdreven en ook qua prijs.quote:Op maandag 17 november 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lindt heeft er ettelijke. Tot manshoge met 24 fullsize repen erin.
Ja, doe ik ook. Gaat prima.quote:Op maandag 17 november 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik was deze truien ook niet meer na elke keer dragenIk hang ze binnenstebuiten te luchten voor het raam.
zie dat de mijne niet meer beschikbaar is maar ze zijn er dus ook met knoppen linksquote:Op maandag 17 november 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, ik zie door de bomen het bos niet. En die knop zit steeds rechtsbovenin maar daar ligt m'n muis al.
Dat klinkt vrij duur.quote:Op maandag 17 november 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lindt heeft er ettelijke. Tot manshoge met 24 fullsize repen erin.
Ja, dat zal wel niet.quote:Op maandag 17 november 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan moet je het ook allemaal maar lekker vinden.
Ja dat is voor mij dus ook al een reden om zoiets niet te kopen.quote:
Ja dat helptquote:Op maandag 17 november 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral die dikke truien die ik nu heb, die doen er serieus vier dagen over ofzo.
Zou het helpen als ik er een ventilator op richt?
Ja, helpt.quote:Op maandag 17 november 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral die dikke truien die ik nu heb, die doen er serieus vier dagen over ofzo.
En dit.quote:Op maandag 17 november 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik was deze truien ook niet meer na elke keer dragenIk hang ze binnenstebuiten te luchten voor het raam.
Als ik kibbeling heb gehaald bij de viszaak (dus niet de kraam die op woensdag hier staat) dan ruikt mijn kleding echt alsof ik daar zelf de hele dag vis heb gebakken.quote:Op maandag 17 november 2025 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit.
Nogmaals, ik zit de hele dag op m'n reet, kookluchtjes zijn het ergste.
Maar die gaan er vaak ook wel uit door ze bij het raam te hangen.quote:Op maandag 17 november 2025 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit.
En ik draag er nog een shirtje of hemdje onder.quote:Op maandag 17 november 2025 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit.
Ja 149 pond in Engeland geloof ik. Weet niet wat ze hier kosten.quote:
In de zomer loop ik het grootste gedeelte van de dag zo rond in huis ja.quote:Op maandag 17 november 2025 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
gaan jullie lekker in je geboortekleding zitten
quote:
100% zeker ja.quote:Op maandag 17 november 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op maandag 17 november 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar die gaan er vaak ook wel uit door ze bij het raam te hangen.
Als je die nou ook nog op verwarmen kan zettenquote:Op maandag 17 november 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik de Dyson weer tevoorschijn halen
Misschien toch maar eens mee bezig.quote:Volgens experts is het niet de vraag of, maar wanneer er iets gaat gebeuren waardoor ons land dagenlang ontwricht is. Langdurige stroomuitval, zoals afgelopen jaar in Spanje, is niet onrealistisch. De overheid stuurt daarom binnenkort álle Nederlanders een informatieboekje. Want we moeten ons er echt op voorbereiden, is de boodschap.
Die was twee keer zo duurquote:Op maandag 17 november 2025 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Als je die nou ook nog op verwarmen kan zetten
Wel kut als je midden in de winter in die grafkou zit. Ik ga wel de hele dag slapen dan.quote:Op maandag 17 november 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus we hebben covid al gehad, ik heb nu al genoeg van ontwrichtende crisissen.
Dagen geen internet, geen streamers, geen games.quote:
Lolquote:Op maandag 17 november 2025 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dagen geen internet, geen streamers, geen games.
Dan maakt het me niet eens meer uit of ik nog water en voedsel heb.
die games mis ik niet.. maar geen serietje of doomscrollen....quote:Op maandag 17 november 2025 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dagen geen internet, geen streamers, geen games.
Dan maakt het me niet eens meer uit of ik nog water en voedsel heb.
Nou dat is ook wel een beetje dramatisch.quote:Op maandag 17 november 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
die games mis ik niet.. maar geen serietje of doomscrollen....
geef me maar een spuitje
Straks moeten we nog met mensen afspreken voor vermaakquote:Op maandag 17 november 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
die games mis ik niet.. maar geen serietje of doomscrollen....
geef me maar een spuitje
doe niet zo raarquote:Op maandag 17 november 2025 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Straks moeten we nog met mensen afspreken voor vermaak
Ik ga wel naar de persoon toe die het beste voorbereid is lol.quote:Op maandag 17 november 2025 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Schrijven ze dan ook de energieleveranciers aan dat ze de afgelopen jaren verzaakt hebben om de infrastructuur te vernieuwen en uitbreiden omdat ze zakken geld in hun rekening storten belangrijker vonden?quote:
Hier hebben we er 5 in huis. Niet allemaal geweldig maar toch.quote:Op maandag 17 november 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel een goede powerbank dus dat is al iets. Maar misschien moet ik ook even ervoor verzorgen dat hij echt vol is.
Met genoeg dekentje en kaarsjes kom je misschien dan een eind.quote:Op maandag 17 november 2025 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog twee boekenplanken met ongelezen fysieke boeken.
quote:Op maandag 17 november 2025 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Kunnen we het knuffelcontact weer van stal halen.
quote:Op maandag 17 november 2025 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik geen antwoord op.quote:Op maandag 17 november 2025 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schrijven ze dan ook de energieleveranciers aan dat ze de afgelopen jaren verzaakt hebben om de infrastructuur te vernieuwen en uitbreiden omdat ze zakken geld in hun rekening storten belangrijker vonden?
[..]
Hier hebben we er 5 in huis. Niet allemaal geweldig maar toch.
Met rooksignalen?quote:Op maandag 17 november 2025 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zo en 9 maanden later een geboorte golf.quote:Op maandag 17 november 2025 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Kunnen we het knuffelcontact weer van stal halen.
Gewoon net als vroeger heen gaan en kijken of iemand thuis is.quote:
Als we er dan allemaal nog zijn!quote:Op maandag 17 november 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo en 9 maanden later een geboorte golf.
Eerst maar eens dat boekje afwachten.quote:Op maandag 17 november 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel een goede powerbank dus dat is al iets. Maar misschien moet ik ook even ervoor verzorgen dat hij echt vol is.
Ik moest kloppen want de bel doet 't nieequote:Op maandag 17 november 2025 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ouderwets aankloppen bij de voordeur.
Ohja mijn deurbel werkt dan ook niet meer.quote:Op maandag 17 november 2025 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ouderwets aankloppen bij de voordeur.
Spannend! Hopelijk is de saus een beetje sappig.quote:Op maandag 17 november 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Ga ergens pasta eten waar k nog ben geweest. Ben erg benieuwd. Gehoord dat het een goede pasta is
Nou volgens mij ben jij wel zo voorbereid als er nu iets gebeurt dat je het ook wel red.quote:Op maandag 17 november 2025 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens dat boekje afwachten.
Vroeger waren huisvrouwen daar echt uren per dag mee bezig.quote:Op maandag 17 november 2025 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
God. Geen stroom en dan de was moeten doen.
We weten waar we aan moeten kloppen voor wc-papier.quote:Op maandag 17 november 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben jij wel zo voorbereid als er nu iets gebeurt dat je het ook wel red.
Ik doe toch niet open.quote:Op maandag 17 november 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja mijn deurbel werkt dan ook niet meer.En die eigenlijk op de deur zat en dus geen stroom verbruikt heeft mijn vader er een tijdje geleden afgehaald.
Hier ontbreekt een woordje volgens mijquote:Op maandag 17 november 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Ga ergens pasta eten waar k nog ben geweest. Ben erg benieuwd. Gehoord dat het een goede pasta is
Knap!quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb in september 6 uur zonder stroom overleeft.
Vraag is hoe lang. Langer dan de meesten van jullie wel denk ik jaquote:Op maandag 17 november 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben jij wel zo voorbereid als er nu iets gebeurt dat je het ook wel red.
Idd. Moet nog niet zijn idd.quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier ontbreekt een woordje volgens mij
35 euro vergoeding voor gekregenquote:
Dan sterft iedereen van de honger en zit jij nog lekker op het balkon biertjes te klappen.quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag is hoe lang. Langer dan de meesten van jullie wel denk ik ja
Ik denk als er nu iets zou gebeuren dat jij het beste voorbereid bent van ons allemaal.quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag is hoe lang. Langer dan de meesten van jullie wel denk ik ja
Mogen wij erbij?quote:Op maandag 17 november 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga gewoon in bed liggen denk ik.
Ohw.quote:
Kunnen we elkaar warm houden.quote:
Ja, dit.quote:
Die kans zit er wel in ja.quote:Op maandag 17 november 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als er nu iets zou gebeuren dat jij het beste voorbereid bent van ons allemaal.
Nou nou.quote:Op maandag 17 november 2025 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Na hoeveel dagen denk je dat die de pan in gaan?
heb je een gedetailleerd beschrijving van deze verschrikkelijke dag?quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb in september 6 uur zonder stroom overleeft.
"In bed gekropen. In slaap gevallen. Wakker geworden. Alles deed het weer."quote:Op maandag 17 november 2025 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je een gedetailleerd beschrijving van deze verschrikkelijke dag?
Lolquote:Op maandag 17 november 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"In bed gekropen. In slaap gevallen. Wakker geworden. Alles deed het weer."
6 uur achter elkaar geslapen?quote:Op maandag 17 november 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"In bed gekropen. In slaap gevallen. Wakker geworden. Alles deed het weer."
veel te kortquote:
volgens m'n horloge was het vannacht 7u30.quote:
Same kerel, same!quote:Op maandag 17 november 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan toe.
ik word tegenwoordig halverwege de nacht wakker omdat mijn blaas denkt dat dat grappig is...quote:Op maandag 17 november 2025 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens m'n horloge was het vannacht 7u30.
Wat echt een eeuwigheid is voor mij.
Snap ook nog steeds niet hoe dat kan.
ff piesen en dan voldaan weer in slaap vallenquote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik word tegenwoordig halverwege de nacht wakker omdat mijn blaas denkt dat dat grappig is...
vinnik niet zo grappig...
high five.quote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik word tegenwoordig halverwege de nacht wakker omdat mijn blaas denkt dat dat grappig is...
nee leegdaan.quote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ff piesen en dan voldaan weer in slaap vallen
misschien slaap ik wel door met druggies.quote:
okokquote:
pissen en dan op bed de juiste houding weer proberen te vinden onder de dekens die net te ver zijn afgekoeld ondanks dat je je best hebt gedaan om geen koelte onder de dekens te krijgenquote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ff piesen en dan voldaan weer in slaap vallen
Altijdquote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Direct in standaard houding en snurken maarquote:Op maandag 17 november 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
pissen en dan op bed de juiste houding weer proberen te vinden onder de dekens die net te ver zijn afgekoeld ondanks dat je je best hebt gedaan om geen koelte onder de dekens te krijgen
Houd maar lekker daar.quote:Op maandag 17 november 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Oh nu zaterdag overdag misschien hier sneeuw.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
pissen en dan op bed de juiste houding weer proberen te vinden onder de dekens die net te ver zijn afgekoeld ondanks dat je je best hebt gedaan om geen koelte onder de dekens te krijgen
Ik las woensdag al, hebben ze het alweer uitgesteldquote:Op maandag 17 november 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Oh nu zaterdag overdag misschien hier sneeuw.
[ link | afbeelding ]
en je bent nog zo jong. en nu al last van een beetje gebroken ritme.quote:Op maandag 17 november 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk eens in één ruk doorgeslapen
Mag ook wel na die nachten van 5 uur. Heb nog koppijn van m'n gebroken ritme.
Ja hoorde ik ook maar ik heb alleen voor zaterdag een sneeuwvlokje in de weer app staan.quote:Op maandag 17 november 2025 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las woensdag al, hebben ze het alweer uitgesteld
@Nattekat moet maar nooit aan een relatie beginnen, laat staan kinderen.quote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je bent nog zo jong. en nu al last van een beetje gebroken ritme.
ja dan wordt het nooit wat met hemquote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat moet maar nooit aan een relatie beginnen, laat staan kinderen.
Dan slaapt hij nog maar 1.5 uur per nacht.
zonder ook nietquote:
Misschien wil hij dat ook wel helemaal niet.quote:
dat groene blaadje lag er op zodat het in elk geval nog wat groenten bevattequote:Op maandag 17 november 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
pasta was super lekker![]()
[ afbeelding ]
Ik wil die servet houder.quote:Op maandag 17 november 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit het voorgerecht?quote:Op maandag 17 november 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
dit is één hap.quote:Op maandag 17 november 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Muizenhapjequote:
ben alweer thuisquote:Op maandag 17 november 2025 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog een tweede portie bestellen dan.
Dan wordt de airfryert aanslingeren dan.quote:
nee het zakt zo wel en anders heb ik nog wat chocoladequote:Op maandag 17 november 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wordt de airfryert aanslingeren dan.
30 komt in zichtquote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je bent nog zo jong. en nu al last van een beetje gebroken ritme.
Absoluut niet.quote:Op maandag 17 november 2025 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
soooooooooooooooooooooooooooow
Pik je dat @:nattekat ?
Kan je bijna aan je midlifecrisis beginnenquote:
Goed zo.quote:Op maandag 17 november 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut niet.
* Nattekat schrijft lange brief naar Yvonne
De aannemer die die aanbesteding heeft gewonnen moet toch wel de ballen uit de broek lachenquote:De renovatie van het Binnenhof wordt weer duurder. Het kabinet schat in dat de kosten zullen uitkomen op ‘minimaal 2,7 miljard euro’. Dat is nog zonder de kosten voor het opknappen van de Ridderzaal. De renovatie moet in de zomer van 2031 klaar zijn.
Toen de renovatie medio 2021 begon, was het nog de bedoeling dat die eind 2026 klaar zou zijn. De kosten werden toen nog geraamd op 475 miljoen euro.
belangrijk dat hij voor zichzelf opkomt inderdaadquote:
dat moeten die jonkies vaak nog lerenquote:Op maandag 17 november 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
belangrijk dat hij voor zichzelf opkomt inderdaad
Wat een geld.quote:Op maandag 17 november 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De aannemer die die aanbesteding heeft gewonnen moet toch wel de ballen uit de broek lachen
Daar kunnen ze dus mooi 2 miljard op bezuinigingen.quote:Op maandag 17 november 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De aannemer die die aanbesteding heeft gewonnen moet toch wel de ballen uit de broek lachen
hoe voelt dat?quote:Op maandag 17 november 2025 14:44 schreef gianni61 het volgende:
ik ben begonnen aan de chocolade kruidnoten ;9
Viesdikquote:Op maandag 17 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor. Nog even een uur met werkdingetjes bezig geweest op mijn vrije dag. Men kan weer niks alleen![]()
Meteen maar even een zak oliebollen gehaald. De eerste van het jaar. ¤ 1,50 per stuk en ze zijn nog kleiner geworden ook
quote:Op maandag 17 november 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Ha! Ik lig lekker al in mijn bed en jullie moeten nog wachten
Hahahahhahahah
Prikt nog maar een naald in de voodoopopquote:Op maandag 17 november 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Ha! Ik lig lekker al in mijn bed en jullie moeten nog wachten
Hahahahhahahah
Denk dat ik dan wel drinken heb.quote:Op maandag 17 november 2025 15:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik moet tot 5 uur werken en het is een uur of 3 rijden naar emmen
Dacht al iets raars te voelenquote:Op maandag 17 november 2025 15:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Prikt nog maar een naald in de voodoopop
quote:Op maandag 17 november 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, werkjes gewerkt, uurtje compenseer ik wel weer. Boodschapjes opgeborgen. Ook lekkerheid (zalm, glühwein). Nu even op de bank liggen. De oliebollen zijn al op allemaal.
quote:
Soms gaat de ochtendspits gewoon over in de avondspits.quote:Op maandag 17 november 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Het is 16:22 en de spits is nu al categorie "verdomme".
Denk dat er spoedig een knoop doorgehakt gaat worden voor een extra thuiswerkdag als dit zo blijft
Vanochtend was ook de langste reistijd naar Rotterdam die ik tot dusver gehad heb, dus zal wel.quote:Op maandag 17 november 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms gaat de ochtendspits gewoon over in de avondspits.
Idioten.quote:Op maandag 17 november 2025 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanochtend was ook de langste reistijd naar Rotterdam die ik tot dusver gehad heb, dus zal wel.
Wie zijn al die lui waar ik nu op eens de snelweg mee deel?
Nu moet ik weer denken aan de kettingbotsing waar we zaterdag bijna volle bak op zijn geknald. Die mensen stonden gewoon naast hun autoquote:
Kwestie van tijd met de huidige trend.quote:Op maandag 17 november 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou me zorgen gaan maken als de avondspits overgaat in de ochtendspits.
Mensen maken van schrik niet altijd de beste beslissingen. Je moest eens weten wat mensen voor capriolen uithalen als ze met blauwe lampjes aan komt rijden.quote:Op maandag 17 november 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan de kettingbotsing waar we zaterdag bijna volle bak op zijn geknald. Die mensen stonden gewoon naast hun auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |