Daar kunnen ze dus mooi 2 miljard op bezuinigingen.quote:Op maandag 17 november 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De aannemer die die aanbesteding heeft gewonnen moet toch wel de ballen uit de broek lachen
hoe voelt dat?quote:Op maandag 17 november 2025 14:44 schreef gianni61 het volgende:
ik ben begonnen aan de chocolade kruidnoten ;9
Viesdikquote:Op maandag 17 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor. Nog even een uur met werkdingetjes bezig geweest op mijn vrije dag. Men kan weer niks alleen![]()
Meteen maar even een zak oliebollen gehaald. De eerste van het jaar. ¤ 1,50 per stuk en ze zijn nog kleiner geworden ook
quote:Op maandag 17 november 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Ha! Ik lig lekker al in mijn bed en jullie moeten nog wachten
Hahahahhahahah
Prikt nog maar een naald in de voodoopopquote:Op maandag 17 november 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Ha! Ik lig lekker al in mijn bed en jullie moeten nog wachten
Hahahahhahahah
Denk dat ik dan wel drinken heb.quote:Op maandag 17 november 2025 15:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik moet tot 5 uur werken en het is een uur of 3 rijden naar emmen
Dacht al iets raars te voelenquote:Op maandag 17 november 2025 15:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Prikt nog maar een naald in de voodoopop
quote:Op maandag 17 november 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, werkjes gewerkt, uurtje compenseer ik wel weer. Boodschapjes opgeborgen. Ook lekkerheid (zalm, glühwein). Nu even op de bank liggen. De oliebollen zijn al op allemaal.
quote:
Soms gaat de ochtendspits gewoon over in de avondspits.quote:Op maandag 17 november 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Het is 16:22 en de spits is nu al categorie "verdomme".
Denk dat er spoedig een knoop doorgehakt gaat worden voor een extra thuiswerkdag als dit zo blijft
Vanochtend was ook de langste reistijd naar Rotterdam die ik tot dusver gehad heb, dus zal wel.quote:Op maandag 17 november 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms gaat de ochtendspits gewoon over in de avondspits.
Idioten.quote:Op maandag 17 november 2025 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanochtend was ook de langste reistijd naar Rotterdam die ik tot dusver gehad heb, dus zal wel.
Wie zijn al die lui waar ik nu op eens de snelweg mee deel?
Nu moet ik weer denken aan de kettingbotsing waar we zaterdag bijna volle bak op zijn geknald. Die mensen stonden gewoon naast hun autoquote:
Kwestie van tijd met de huidige trend.quote:Op maandag 17 november 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou me zorgen gaan maken als de avondspits overgaat in de ochtendspits.
Mensen maken van schrik niet altijd de beste beslissingen. Je moest eens weten wat mensen voor capriolen uithalen als ze met blauwe lampjes aan komt rijden.quote:Op maandag 17 november 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan de kettingbotsing waar we zaterdag bijna volle bak op zijn geknald. Die mensen stonden gewoon naast hun auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |