Nou nou.quote:Op maandag 17 november 2025 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Na hoeveel dagen denk je dat die de pan in gaan?
heb je een gedetailleerd beschrijving van deze verschrikkelijke dag?quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb in september 6 uur zonder stroom overleeft.
"In bed gekropen. In slaap gevallen. Wakker geworden. Alles deed het weer."quote:Op maandag 17 november 2025 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je een gedetailleerd beschrijving van deze verschrikkelijke dag?
Lolquote:Op maandag 17 november 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"In bed gekropen. In slaap gevallen. Wakker geworden. Alles deed het weer."
6 uur achter elkaar geslapen?quote:Op maandag 17 november 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"In bed gekropen. In slaap gevallen. Wakker geworden. Alles deed het weer."
veel te kortquote:
volgens m'n horloge was het vannacht 7u30.quote:
Same kerel, same!quote:Op maandag 17 november 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan toe.
ik word tegenwoordig halverwege de nacht wakker omdat mijn blaas denkt dat dat grappig is...quote:Op maandag 17 november 2025 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens m'n horloge was het vannacht 7u30.
Wat echt een eeuwigheid is voor mij.
Snap ook nog steeds niet hoe dat kan.
ff piesen en dan voldaan weer in slaap vallenquote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik word tegenwoordig halverwege de nacht wakker omdat mijn blaas denkt dat dat grappig is...
vinnik niet zo grappig...
high five.quote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik word tegenwoordig halverwege de nacht wakker omdat mijn blaas denkt dat dat grappig is...
nee leegdaan.quote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ff piesen en dan voldaan weer in slaap vallen
misschien slaap ik wel door met druggies.quote:
okokquote:
pissen en dan op bed de juiste houding weer proberen te vinden onder de dekens die net te ver zijn afgekoeld ondanks dat je je best hebt gedaan om geen koelte onder de dekens te krijgenquote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ff piesen en dan voldaan weer in slaap vallen
Altijdquote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Direct in standaard houding en snurken maarquote:Op maandag 17 november 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
pissen en dan op bed de juiste houding weer proberen te vinden onder de dekens die net te ver zijn afgekoeld ondanks dat je je best hebt gedaan om geen koelte onder de dekens te krijgen
Houd maar lekker daar.quote:Op maandag 17 november 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Oh nu zaterdag overdag misschien hier sneeuw.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
pissen en dan op bed de juiste houding weer proberen te vinden onder de dekens die net te ver zijn afgekoeld ondanks dat je je best hebt gedaan om geen koelte onder de dekens te krijgen
Ik las woensdag al, hebben ze het alweer uitgesteldquote:Op maandag 17 november 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Oh nu zaterdag overdag misschien hier sneeuw.
[ link | afbeelding ]
en je bent nog zo jong. en nu al last van een beetje gebroken ritme.quote:Op maandag 17 november 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk eens in één ruk doorgeslapen
Mag ook wel na die nachten van 5 uur. Heb nog koppijn van m'n gebroken ritme.
Ja hoorde ik ook maar ik heb alleen voor zaterdag een sneeuwvlokje in de weer app staan.quote:Op maandag 17 november 2025 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las woensdag al, hebben ze het alweer uitgesteld
@Nattekat moet maar nooit aan een relatie beginnen, laat staan kinderen.quote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je bent nog zo jong. en nu al last van een beetje gebroken ritme.
ja dan wordt het nooit wat met hemquote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat moet maar nooit aan een relatie beginnen, laat staan kinderen.
Dan slaapt hij nog maar 1.5 uur per nacht.
zonder ook nietquote:
Misschien wil hij dat ook wel helemaal niet.quote:
dat groene blaadje lag er op zodat het in elk geval nog wat groenten bevattequote:Op maandag 17 november 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
pasta was super lekker![]()
[ afbeelding ]
Ik wil die servet houder.quote:Op maandag 17 november 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit het voorgerecht?quote:Op maandag 17 november 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
dit is één hap.quote:Op maandag 17 november 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Muizenhapjequote:
ben alweer thuisquote:Op maandag 17 november 2025 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog een tweede portie bestellen dan.
Dan wordt de airfryert aanslingeren dan.quote:
nee het zakt zo wel en anders heb ik nog wat chocoladequote:Op maandag 17 november 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wordt de airfryert aanslingeren dan.
30 komt in zichtquote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je bent nog zo jong. en nu al last van een beetje gebroken ritme.
Absoluut niet.quote:Op maandag 17 november 2025 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
soooooooooooooooooooooooooooow
Pik je dat @:nattekat ?
Kan je bijna aan je midlifecrisis beginnenquote:
Goed zo.quote:Op maandag 17 november 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut niet.
* Nattekat schrijft lange brief naar Yvonne
De aannemer die die aanbesteding heeft gewonnen moet toch wel de ballen uit de broek lachenquote:De renovatie van het Binnenhof wordt weer duurder. Het kabinet schat in dat de kosten zullen uitkomen op ‘minimaal 2,7 miljard euro’. Dat is nog zonder de kosten voor het opknappen van de Ridderzaal. De renovatie moet in de zomer van 2031 klaar zijn.
Toen de renovatie medio 2021 begon, was het nog de bedoeling dat die eind 2026 klaar zou zijn. De kosten werden toen nog geraamd op 475 miljoen euro.
belangrijk dat hij voor zichzelf opkomt inderdaadquote:
dat moeten die jonkies vaak nog lerenquote:Op maandag 17 november 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
belangrijk dat hij voor zichzelf opkomt inderdaad
Wat een geld.quote:Op maandag 17 november 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De aannemer die die aanbesteding heeft gewonnen moet toch wel de ballen uit de broek lachen
Daar kunnen ze dus mooi 2 miljard op bezuinigingen.quote:Op maandag 17 november 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De aannemer die die aanbesteding heeft gewonnen moet toch wel de ballen uit de broek lachen
hoe voelt dat?quote:Op maandag 17 november 2025 14:44 schreef gianni61 het volgende:
ik ben begonnen aan de chocolade kruidnoten ;9
Viesdikquote:Op maandag 17 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor. Nog even een uur met werkdingetjes bezig geweest op mijn vrije dag. Men kan weer niks alleen![]()
Meteen maar even een zak oliebollen gehaald. De eerste van het jaar. ¤ 1,50 per stuk en ze zijn nog kleiner geworden ook
quote:Op maandag 17 november 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Ha! Ik lig lekker al in mijn bed en jullie moeten nog wachten
Hahahahhahahah
Prikt nog maar een naald in de voodoopopquote:Op maandag 17 november 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Ha! Ik lig lekker al in mijn bed en jullie moeten nog wachten
Hahahahhahahah
Denk dat ik dan wel drinken heb.quote:Op maandag 17 november 2025 15:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik moet tot 5 uur werken en het is een uur of 3 rijden naar emmen
Dacht al iets raars te voelenquote:Op maandag 17 november 2025 15:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Prikt nog maar een naald in de voodoopop
quote:Op maandag 17 november 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, werkjes gewerkt, uurtje compenseer ik wel weer. Boodschapjes opgeborgen. Ook lekkerheid (zalm, glühwein). Nu even op de bank liggen. De oliebollen zijn al op allemaal.
quote:
Soms gaat de ochtendspits gewoon over in de avondspits.quote:Op maandag 17 november 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Het is 16:22 en de spits is nu al categorie "verdomme".
Denk dat er spoedig een knoop doorgehakt gaat worden voor een extra thuiswerkdag als dit zo blijft
Vanochtend was ook de langste reistijd naar Rotterdam die ik tot dusver gehad heb, dus zal wel.quote:Op maandag 17 november 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms gaat de ochtendspits gewoon over in de avondspits.
Idioten.quote:Op maandag 17 november 2025 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanochtend was ook de langste reistijd naar Rotterdam die ik tot dusver gehad heb, dus zal wel.
Wie zijn al die lui waar ik nu op eens de snelweg mee deel?
Nu moet ik weer denken aan de kettingbotsing waar we zaterdag bijna volle bak op zijn geknald. Die mensen stonden gewoon naast hun autoquote:
Kwestie van tijd met de huidige trend.quote:Op maandag 17 november 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou me zorgen gaan maken als de avondspits overgaat in de ochtendspits.
Mensen maken van schrik niet altijd de beste beslissingen. Je moest eens weten wat mensen voor capriolen uithalen als ze met blauwe lampjes aan komt rijden.quote:Op maandag 17 november 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan de kettingbotsing waar we zaterdag bijna volle bak op zijn geknald. Die mensen stonden gewoon naast hun auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |