misschien slaap ik wel door met druggies.quote:
okokquote:
pissen en dan op bed de juiste houding weer proberen te vinden onder de dekens die net te ver zijn afgekoeld ondanks dat je je best hebt gedaan om geen koelte onder de dekens te krijgenquote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ff piesen en dan voldaan weer in slaap vallen
Altijdquote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik word tegenwoordig halverwege de nacht wakker omdat mijn blaas denkt dat dat grappig is...
vinnik niet zo grappig...
Direct in standaard houding en snurken maarquote:Op maandag 17 november 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
pissen en dan op bed de juiste houding weer proberen te vinden onder de dekens die net te ver zijn afgekoeld ondanks dat je je best hebt gedaan om geen koelte onder de dekens te krijgen
Houd maar lekker daar.quote:Op maandag 17 november 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Oh nu zaterdag overdag misschien hier sneeuw.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
pissen en dan op bed de juiste houding weer proberen te vinden onder de dekens die net te ver zijn afgekoeld ondanks dat je je best hebt gedaan om geen koelte onder de dekens te krijgen
Ik las woensdag al, hebben ze het alweer uitgesteldquote:Op maandag 17 november 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Oh nu zaterdag overdag misschien hier sneeuw.
[ link | afbeelding ]
en je bent nog zo jong. en nu al last van een beetje gebroken ritme.quote:Op maandag 17 november 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk eens in één ruk doorgeslapen
Mag ook wel na die nachten van 5 uur. Heb nog koppijn van m'n gebroken ritme.
Ja hoorde ik ook maar ik heb alleen voor zaterdag een sneeuwvlokje in de weer app staan.quote:Op maandag 17 november 2025 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las woensdag al, hebben ze het alweer uitgesteld
@Nattekat moet maar nooit aan een relatie beginnen, laat staan kinderen.quote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je bent nog zo jong. en nu al last van een beetje gebroken ritme.
ja dan wordt het nooit wat met hemquote:Op maandag 17 november 2025 13:40 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat moet maar nooit aan een relatie beginnen, laat staan kinderen.
Dan slaapt hij nog maar 1.5 uur per nacht.
zonder ook nietquote:
Misschien wil hij dat ook wel helemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |