Nou nou.quote:Op maandag 17 november 2025 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Na hoeveel dagen denk je dat die de pan in gaan?
heb je een gedetailleerd beschrijving van deze verschrikkelijke dag?quote:Op maandag 17 november 2025 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb in september 6 uur zonder stroom overleeft.
"In bed gekropen. In slaap gevallen. Wakker geworden. Alles deed het weer."quote:Op maandag 17 november 2025 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je een gedetailleerd beschrijving van deze verschrikkelijke dag?
Lolquote:Op maandag 17 november 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"In bed gekropen. In slaap gevallen. Wakker geworden. Alles deed het weer."
6 uur achter elkaar geslapen?quote:Op maandag 17 november 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"In bed gekropen. In slaap gevallen. Wakker geworden. Alles deed het weer."
veel te kortquote:
volgens m'n horloge was het vannacht 7u30.quote:
Same kerel, same!quote:Op maandag 17 november 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan toe.
ik word tegenwoordig halverwege de nacht wakker omdat mijn blaas denkt dat dat grappig is...quote:Op maandag 17 november 2025 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens m'n horloge was het vannacht 7u30.
Wat echt een eeuwigheid is voor mij.
Snap ook nog steeds niet hoe dat kan.
ff piesen en dan voldaan weer in slaap vallenquote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik word tegenwoordig halverwege de nacht wakker omdat mijn blaas denkt dat dat grappig is...
vinnik niet zo grappig...
high five.quote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik word tegenwoordig halverwege de nacht wakker omdat mijn blaas denkt dat dat grappig is...
vinnik niet zo grappig...
nee leegdaan.quote:Op maandag 17 november 2025 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ff piesen en dan voldaan weer in slaap vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |