Ik had er 67. Dus is vergelijkbaar.quote:Op maandag 17 november 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar 60 mails bij terugkomst. Dat valt best mee.
Italiaanse tomatensoep met mascarpone en pasta.quote:Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het eens testen wanneer ik weer ongesteld ben, lekker zompig.
Lasagne van vorige week.quote:Op maandag 17 november 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Italiaanse tomatensoep met mascarpone en pasta.
Daar heb ik geen last vanquote:
Daarom scan ik meestal mijn emails even op uitnodigingen zodat ik weet waar ik aan toe ben, helemaal nu met Âmbar erbijquote:Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er 67. Dus is vergelijkbaar.
Inclusief een uitnodiging voor een overleg vanmorgen om 8:30. Toen was ik alleen nog niet op kantoor en die de uitnodiging nu pas.
Daar staat dat Ziggo ook storingen heeft.quote:Op maandag 17 november 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geheel Nederland
https://allestoringen.nl/
quote:Op maandag 17 november 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geheel Nederland
https://allestoringen.nl/
quote:
Ja, dat heb ik niet gedaan. Ik ben gewoon onderaan begonnen.quote:Op maandag 17 november 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom scan ik meestal mijn emails even op uitnodigingen zodat ik weet waar ik aan toe ben, helemaal nu met Âmbar erbij
quote:Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het eens testen wanneer ik weer ongesteld ben, lekker zompig.
Het is nog geen 10.00 uur hequote:Op maandag 17 november 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Italiaanse tomatensoep met mascarpone en pasta.
Ik scan altijd even mijn mailbox, meestal in mijn vakantie gaan er mensen weg in "goed overleg", krijg ik een andere teamleider, gebeurt er iets anders leuks of is er een vergadering die echt heel belangrijk is omdat ze mij eigenlijk niet kunnen missen.quote:Op maandag 17 november 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik niet gedaan. Ik ben gewoon onderaan begonnen.
quote:Vrijdagnacht lijkt de koudste te worden, met in het binnenland mogelijk temperaturen rond min 5 graden.
Neequote:Op maandag 17 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iedereen netjes zijn of haar noodpakket op orde?
Ik heb water, batterijen en zaklampen?quote:Op maandag 17 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Landelijke noodpakket dag die samenvalt met een grootschalige internetstoring. Kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Zaterdag aangevraagd bij het Sinterklaasjournaal.quote:Op maandag 17 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog wel een traytje water en een paar kilo chocolade liggenquote:Op maandag 17 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat je wel 14 dagen kunt overleven op pepernoten, mits je genoeg flessen water hebt anders is die kutzooi niet weg te slikken.quote:Op maandag 17 november 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zaterdag aangevraagd bij het Sinterklaasjournaal.
Gaat je hondje superkapot omdat Poetin onze grote rivieren vergiftigd.quote:Op maandag 17 november 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb cola (heel toevallig) en hondenbrokken. Ambar drinkt toch het liefst Rijnwater oid
Ik zal zorgen dat ik van de week even water in huis haal enzo. Had ook al extra hondenvoer voor hem besteld.quote:Op maandag 17 november 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat je hondje superkapot omdat Poetin onze grote rivieren vergiftigd.
Oeh.quote:Op maandag 17 november 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Nee, een hond mag absoluut geen cola drinken. Cola bevat ingrediënten die schadelijk en zelfs giftig kunnen zijn voor honden, met name cafeīne en suiker.
Hier zijn de belangrijkste redenen waarom cola gevaarlijk is voor honden:
Cafeīne is giftig: Honden zijn veel gevoeliger voor de effecten van cafeīne dan mensen. Cafeīne is een stimulerend middel dat hun zenuwstelsel en hartslag kan beīnvloeden, wat kan leiden tot rusteloosheid, verhoogde hartslag, hijgen, trillen, toevallen en in ernstige gevallen zelfs fataal kan zijn.
Hoog suikergehalte: De grote hoeveelheid suiker kan leiden tot maagklachten, diarree en braken. Op de lange termijn draagt het bij aan obesitas, gebitsproblemen en aandoeningen zoals diabetes.
Kunstmatige zoetstoffen: Light- of zero-cola's bevatten vaak kunstmatige zoetstoffen zoals xylitol, dat extreem giftig is voor honden. Xylitol kan een snelle, gevaarlijke daling van de bloedsuikerspiegel (hypoglycemie) en mogelijk leverfalen veroorzaken.
Balen. Geen vrije dag.quote:Op maandag 17 november 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik hoor om me heen dat het weer tot leven komt. Rip
Moet je toch aan het werk.quote:Op maandag 17 november 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik hoor om me heen dat het weer tot leven komt. Rip
De hele wereld gaat naar de godtering (waarom hebben we het anders over noodpakketten) maar US is bezig met mogelijke maagklachten bij de hond van een andere toetsenbordridder. Okee.quote:Op maandag 17 november 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Nee, een hond mag absoluut geen cola drinken. Cola bevat ingrediënten die schadelijk en zelfs giftig kunnen zijn voor honden, met name cafeīne en suiker.
Hier zijn de belangrijkste redenen waarom cola gevaarlijk is voor honden:
Cafeīne is giftig: Honden zijn veel gevoeliger voor de effecten van cafeīne dan mensen. Cafeīne is een stimulerend middel dat hun zenuwstelsel en hartslag kan beīnvloeden, wat kan leiden tot rusteloosheid, verhoogde hartslag, hijgen, trillen, toevallen en in ernstige gevallen zelfs fataal kan zijn.
Hoog suikergehalte: De grote hoeveelheid suiker kan leiden tot maagklachten, diarree en braken. Op de lange termijn draagt het bij aan obesitas, gebitsproblemen en aandoeningen zoals diabetes.
Kunstmatige zoetstoffen: Light- of zero-cola's bevatten vaak kunstmatige zoetstoffen zoals xylitol, dat extreem giftig is voor honden. Xylitol kan een snelle, gevaarlijke daling van de bloedsuikerspiegel (hypoglycemie) en mogelijk leverfalen veroorzaken.
Die hebben natuurlijk meteen hun laptop dichtgeklapt toen er geen internet was.quote:Op maandag 17 november 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat ik vandaag een overleg zou hebben met een klant, maar dat schijnt uitgesteld te zijn.
Beter de buren patsen geven, hond kan er niets aan doen als 'ie slecht opgevoed is.quote:Op maandag 17 november 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh.
*Geeft cola aan hondje van de buren.
Voor sommige mensen is hun huisdier echt een heel goed vriendje of zelfs een zeer gewaardeerd onderdeel van het gezin.quote:Op maandag 17 november 2025 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hele wereld gaat naar de godtering (waarom hebben we het anders over noodpakketten) maar US is bezig met mogelijke maagklachten bij de hond van een andere toetsenbordridder. Okee.
Ik heb nog wel wat unox knaks in de kast.quote:Op maandag 17 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Dit is wel slim, heb je meteen ook liters knakworstensap om te drinken.quote:Op maandag 17 november 2025 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat unox knaks in de kast.
Ja, snap ik.quote:Op maandag 17 november 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk meteen hun laptop dichtgeklapt toen er geen internet was.
Hou op anders wil ik die zo eten.quote:Op maandag 17 november 2025 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat unox knaks in de kast.
Nee. Ik kijk geen films.quote:Op maandag 17 november 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit John Wick gezien? Dat geeft een impressie.
Ja, ok.quote:Op maandag 17 november 2025 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter de buren patsen geven, hond kan er niets aan doen als 'ie slecht opgevoed is.
Als er geen water meer uit de kraan komt dan moet ik toch ietsquote:Op maandag 17 november 2025 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel slim, heb je meteen ook liters knakworstensap om te drinken.
Plot van het verhaal is een beetje dat iemand John zijn hond vermoord en John ongeveer de halve wereld vermoord.quote:
Ook lekker om je tanden mee te poetsen.quote:Op maandag 17 november 2025 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Als er geen water meer uit de kraan komt dan moet ik toch iets
Knaksapquote:Op maandag 17 november 2025 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel slim, heb je meteen ook liters knakworstensap om te drinken.
Als het echt heel drastisch is poetst je de tanden 1 a 2 dagen nietquote:Op maandag 17 november 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook lekker om je tanden mee te poetsen.
Lief hondjequote:Op maandag 17 november 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plot van het verhaal is een beetje dat iemand John zijn hond vermoord en John ongeveer de halve wereld vermoord.
Filosofisch gezien kun je een hond helemaal niet vermoorden omdat het een beest is en dus geen ziel heeft.quote:Op maandag 17 november 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plot van het verhaal is een beetje dat iemand John zijn hond vermoord en John ongeveer de halve wereld vermoord.
quote:Op maandag 17 november 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Filosofisch gezien kun je een hond helemaal niet vermoorden omdat het een beest is en dus geen ziel heeft.
Zo cutequote:Op maandag 17 november 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
De buren van m'n ouders hebben een jonge beagle![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei mijn hond vanochtend ookquote:Op maandag 17 november 2025 10:24 schreef Haags het volgende:
Tering wat voelt het ineens fris aan buiten
"Dit is John. John kan niet normaal doen. We hebben een filmpje over John gemaakt."quote:Op maandag 17 november 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje vroeg om al te drinken.quote:Op maandag 17 november 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Dit is John. John kan niet normaal doen. We hebben een filmpje over John gemaakt."
Hele wereld betaalt miljarden. Wat DOEN we hier??
Kies maar uit,quote:Op maandag 17 november 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Dit is John. John kan niet normaal doen. We hebben een filmpje over John gemaakt."
Ja. Neequote:Op maandag 17 november 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje vroeg om al te drinken.
ohquote:Op maandag 17 november 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje vroeg om al te drinken.
Aanklooien.quote:Op maandag 17 november 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan dezequote:Op maandag 17 november 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kies maar uit,
https://hetwoon-magazine.(...)=sokken&_ss=e&_v=1.0
ja in het echt valt die kop natuurlijk om.quote:
Over 6 maanden wordt het weer mooi weer.quote:Op maandag 17 november 2025 10:24 schreef Haags het volgende:
Nog even genieten dus van deze periode.quote:Op maandag 17 november 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 6 maanden wordt het weer mooi weer.
vrijdag wordt nog erger want dan gaat het vriezenquote:Op maandag 17 november 2025 10:24 schreef Haags het volgende:
Heerlie de peerliequote:Op maandag 17 november 2025 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
vrijdag wordt nog erger want dan gaat het vriezen
nee joh, eerder al. maand of 4. Dan breekt de lente weer aan.quote:Op maandag 17 november 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 6 maanden wordt het weer mooi weer.
Bijna bloesems.quote:Op maandag 17 november 2025 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee joh, eerder al. maand of 4. Dan breekt de lente weer aan.
Zon, bloempjes die opkomen, bomen die weer blaadjes krijgen, alle diertjes die keiharde neuqsexcks hebben om babies te creeren.
Er zitten een aantal tussen die je écht niet op die manier kan maken.quote:Op maandag 17 november 2025 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iik denk dat @:essnhills dit wel kan haken
Die meid moet wel een beetje uitdaging hebben.quote:Op maandag 17 november 2025 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten een aantal tussen die je écht niet op die manier kan maken.
Sherma?quote:Op maandag 17 november 2025 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die meid moet wel een beetje uitdaging hebben.
Moet maar eens kijken dat ik binnenkort die kant op moet.
Krijg nog wat van haar
kloptquote:Op maandag 17 november 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel laat genoeg om al aan pepernoten te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |